eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie i podległych mu Sądów Rejonowych



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Konin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie i podległych mu Sądów Rejonowych
Numer ogłoszenia: 103944 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie, ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2423022 w. 176, 155, fax 063 2426569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.konin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie i podległych mu Sądów Rejonowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie i podległych mu Sądów Rejonowych: a) Serwer - 2 szt. b) Stacja robocza - 38 szt. c) Komputer przenośny - 17 szt. d) Monitor LCD - 75 szt. e) Drukarka laserowa monochromatyczna - 24 szt. f) Drukarka laserowa monochromatyczna z dupleksem automatycznym - 6 szt. g) Drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa z dupleksem automatycznym - 13 szt. h) Drukarka laserowa kolorowa sieciowa z dupleksem automatycznym - 1 szt. i) Zasilacze awaryjne dla stacji roboczej PC - 75 szt. j) Zasilacz awaryjny 1500 - 2 szt. k) Zasilacz awaryjny 3000 - 2 szt. l) Szafa serwerowa 19\ z wyposażeniem - 1 szt. m) Konsola rack - 1 szt. n) Przełącznik 10/100/1000 - 3 szt. o) Przełącznik 10/100 - 2 szt. p) Urządzenie zabezpieczające typu \ściana ogniowa\ - 1 szt. q) Zestaw do konwersji tower na rack serwera Fujitsu-Siemens Primergy TX-200 S2 - 1 zestaw r) Skaner płaski - 5 szt. s) Głośniki - 6 zestawów t) System operacyjny - 81 szt. u) Aplikacja OCR - 1 szt. v) Aplikacja OCR - 1 szt. + dodatkowe 3 stanowiska dla użytkowników jednoczesnych - 1 szt. w) Oprogramowanie księgowe - 1 szt. x) Licencja na dodatkowego użytkownika serwera Adaptive Server Anywhere - 1 szt. y) Oprogramowanie wspomagające pracę sekretariatu sądowego - 2 szt. z) Kompleksowy system zarządzania zasobami informatycznymi, umożliwiający zdalny audyt sprzętu, oprogramowania i nadzór nad aktywnością użytkowników - 1 szt. CPV: 30262000-3 serwery komputerowe 30213000-5 komputery osobiste 30213200-7 laptopy 30231250-4 monitory ekranowe 30233231-9 drukarki laserowe 30232000-4 różny sprzęt komputerowy 30236000-2 osprzęt telekomunikacyjny 30216110-0 skanery komputerowe 30217200-5 akcesoria komputerowe 30241400-4 oprogramowanie systemów operacyjnych 30249600-2 oprogramowanie do przetwarzania tekstu 30249410-3 oprogramowanie księgowe 30248200-1 licencje na oprogramowania 30241600-6 oprogramowanie użytkowe 30244000-1 oprogramowanie do zarządzania 2) Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia odpowiadały wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Określone parametry techniczne stanowią minimum oferowane przez wykonawców, lepsze parametry nie stanowią o podstawie odrzucenia oferty. 4) Zawarte w dokumentacji przetargowej nazwy własne i oznaczenie producenta są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 5) Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, nieużywany i fabrycznie zapakowany. 6) Dostawy będą realizowane do siedziby Sądu Okręgowego w Koninie i podległych mu Sądów Rejonowych w Koninie, Kole, Turku i Słupcy, zaś koszty transportu związane z dostawą i wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedzib w/w Sądów, ponosi Wykonawca. 7) Sprzęt powinien spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji. 8) Oferowany sprzęt winien być wyposażony w stosowne instrukcje w języku polskim. 9) W cenie oferowanych drukarek należy uwzględnić komplet materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia i przetestowania - jednego tonera startowego i jednego tonera właściwego zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku Nr 1. 10) Sprzęt komputerowy musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia i pracy poszczególnych urządzeń. 11) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania w okresach gwarancji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku Nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją, 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 4. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1. 2) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 3. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 5) Wypełniony i podpisany wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat - załącznik nr 5. 6) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 6. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałami technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie załącznik nr 5. UWAGA! wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości - min. 200.000 zł brutto - załącznik nr 5. 4. Do oferty należy dołączyć ponadto następujące dokumenty: 1) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - zgodnie z pkt 9.3 ppkt 1. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru dostaw, faktury VAT ( jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie. 2) Komputery stacjonarne: a) certyfikaty: - musi być wyprodukowany przez producenta posiadającego system zapewnienia jakości zgodny z normami: ISO 9001:2000 oraz z ISO 14001 - wymagane kopie dokumentów; - oferowane modele komputerów muszą znajdować się na liście Windows Catalog i posiadać logo Designed for Microsoft Windows XP. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniego świadectwa zgodności (wymagany wydruk ze strony www). b) Inne wymagane dokumenty : - deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami : 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenie CE), - deklaracja producenta sprzętu dotycząca wartości poziomu ciśnienia akustycznego zgodnie z normą PN-EN 27779:1999 nie przekraczającego 32 dB sporządzona na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej, 3) Komputery przenośne (laptopy): a) Certyfikaty : - musi być wyprodukowany przez producenta posiadającego system zapewnienia jakości zgodny z normami: ISO 9001:2000 oraz z ISO 14001 -wymagane kopie dokumentów. - oferowane modele notebooków muszą znajdować się na liście Windows Catalog i posiadać logo Designed for Microsoft Windows XP. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniego świadectwa zgodności (wymagany wydruk ze strony WWW). 4) Monitory: a) Monitory muszą spełniać zalecenia zawarte w pkt. 2.1 załącznika do rozporządzenia z dnia 1 grudnia 1998r. Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu przez oferowane monitory powyższych wymagań. b) Certyfikaty: - TCO 03 5) Oprogramowanie a) Oprogramowanie dostarczone do komputerów stacjonarnych musi być wyrobem licencjonowanym. Zamawiający wymaga pisemnego potwierdzenia (oświadczenia) przez Wykonawcę, że załączone oprogramowanie jest licencjonowane 6) Wymagane jest dołączenie do oferty specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koninie, ul.Energetyka 5, 62-510 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.