Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Sucha Beskidzka: kredyt
Numer ogłoszenia: 103943 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 874 15 52, faks (033)8741552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kredyt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa udzielenia kredytu w kwocie 4.000.000 PLN dla Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej. 1. kredyt przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, spłaty kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych. 2. kwota kredytu 4.000.000 PLN uruchomiona w jednej transzy płatnej 05.08.2009r. 3. zamawiający wymaga udzielenia mu karencji w spłacie przedmiotowego kredytu do dnia 25.01.2010 r. 4. spłata rat kredytu będzie następować w 30 ratach. 5. okres spłaty kredytu od dnia 25.01.2010 r. w 30 ratach kapitałowych, ostatnia rata płatna dnia 25.06.2012 r. 6. odsetki płatne miesięcznie - od dnia 05.08.2009 r. 7. w przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty, 8. do obliczenia ceny udzielenia kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku, 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, 10. oprocentowanie kredytu przez bank zmienne w okresie kredytowania, oparte o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek, powiększone o stałą marżę banku. 11. zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej z deklaracją wekslową. Na dzień złożenia oferty oprocentowanie ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia 20.07.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania, . mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach wykonawstwa. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów metodą spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Kościelna 5b pok. 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - sekretariat Wicestarosty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Budowa zewnętrznej windy osobowej, przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Łętowni na działce ewid. Nr 12503 jedn. Ewid. 121505-2 Jordanów, obręb 0001 Łętownia ...
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Dostawę jarzyn i owoców
- Dostawa nici i siatek chirurgicznych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.