eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana stolarki okiennej na okna z profilu PCV w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Wrocław: Wymiana stolarki okiennej na okna z profilu PCV w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole
Numer ogłoszenia: 103938 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3265211, fax 071 3291786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-psie-pole.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na okna z profilu PCV w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana starej drewnianej stolarki okiennej na okna z profilu PCV w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole mieszczącego się przy ul. Trzebnickiej 33 we Wrocławiu .
2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
- Dokumentacją Projektową
- Przedmiarem robót
3.Przedmiotem wykonania jest:
- demontaż okien drewnianych wraz z ich wywiezieniem na wysypisko;
- pozostawienie parapetów marmurowych;
- montaż stolarki okiennej z profilu PCV w kolorze białym, 3 komorowych, grubość ścianki zewnętrznej min. 3 mm, wyposażonych w nawiewniki higrosterowane oraz w oknach sześcioskrzydłowych urządzenie do uchylania z poziomu podłogi, ze wzmocnionymi ościeżnicami profilami stalowymi zamkniętymi i wzmocnieniem skrzydeł profilami otwartymi;
- w oknach 2050x1570 wymienić parapety wewnętrzne (12 szt.) na parapety z konglomeratu o kolorze zbliżonym do istniejącego;
- zastosować okucia obwiedniowe z możliwością rozszczelnienia, blokada obrotu klamki zintegrowana z podnośnikiem dla skrzydeł rozwieralno-uchylnych i blokadą uchyłu;
- zastosować szklenie szybą zespoloną o WSP. Min. U=1,1 w/m2K
- zamontować parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej w kolorze ciemny brąz;
- wyrobić zaprawą cementową spadki okapów zewnętrznych przed montażem okapów z blachy;
- uzupełnić przestrzeń pomiędzy pozostającymi podokiennikami wewnętrznymi marmurowymi a zamontowaną ościeżnicą okna z profili PCV zaprawą cementową i zamaskować łączenie profilem z PCV w kolorze okien;
- uzupełnić tynk na ościeżnicach zewnętrznych, wewnętrznych po wykuciu starych okien, przywrócić wygląd szpaletów i wymalować farbą emulsyjną ościeża wewnętrzne;
- uszczelnić silikonem styk ościeżnicy z profili PCV z tynkiem ościeży (przeciw powstaniu szczeliny termokurczliwej na styku PCV - zaprawa);
- posprzątanie pomieszczeń po wymianie okien wraz z wywiezieniem gruzu i materiałów z rozbiórki.
W/w roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym.
4.Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej miejsca dostawy i montażu stolarki oraz sprawdzić wymiary otworów okiennych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wys. 6.000,00 zł płatne przelewem na konto przed upływem terminu otwarcia ofert. Nr konta : 64 100 1674 0017 3313 90 1000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
    1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podst. art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 ze zm.).
    Zgodnie z treścią tego artykułu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się:
    a)wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
    b)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątkui upadłego;
    c)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
    j)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p.;
    k)wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postepowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;
    l)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania;
    m)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złozone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.. 26 ust. 3 u.p.z.p.;
    n)wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
    oraz
    2.Spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.:
    a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj., posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
    b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
    c)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
    d)udzielą Zamawiającemu gwarancji za wykonane prace zgodnie z przedmiotem zamówienia
    e)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
    f)dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj., dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami i należą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

    Znaczenie warunków i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
    Warunek 1: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli nie zaistnieją okoliczności skutkujące wykluczeniem Wykonawcy z postępowania określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    Warunek 2a: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikać, że przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty budowlane.
    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    Warunek 2b: będzie uznany za Zamawiającego za spełniony jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę zaświadczeń z właściwego Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikać, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    Warunek 2c: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca na dzień złożenia wniosku posiada aktualną polisę na min. 1.000.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie OC w zakresie prowadzonej działalności obejmującej roboty budowlane.
    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    Warunek 2d: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty
    - 10 lat odporności na działanie promieni słonecznych futryny (trwałość barw)
    - 5 lat na szyby zespolone (szczelność, zaparowalność od wewnątrz)
    - 5 lat na zachowanie funkcji okucia, poprawność działania okucia)
    - 5 lat na całe okna (wszystkie elementy okna)
    - 5 lat na montaż okna
    - 2 lata na obróbki tynkarskie i malowanie ościeży
    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    Warunek 2e: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 robót polegających na wymianie stolarki okiennej. Fakt wykonania w/w. robót z należytą starannością należy potwierdzić referencjami od Inwestorów (Zamawiających).
    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    Warunek 2f: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane, w niżej wymienionej specjalności:
    a)kierownik budowy: uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego,
    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1) muszą być dołączone następujące dokumenty:
    1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2;
    2. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli - załącznik nr 3;
    3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 4
    4.zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego (załącznik nr 5) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załącznik nr 6) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    Uwaga: W przypadku spółek cywilnych oraz spółek osobowych prawa handlowego wymagane są zaświadczenia z właściwych urzędów skarbowych o nie zaleganiu w podatkach z tytułu podatku dochodowego na poszczególnych wspólników, zaś w odniesieniu do podatku od towarów i usług - na spółkę
    5.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót polegających na wymianie stolarki okiennej (załącznik nr 7)
    6.dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 7 zostały należycie wykonane - załącznik nr 8
    7.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień kierownika budowy do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie niezbędnych do wykonania robót, kopia zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego) - załącznik nr 9
    8.Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą:
    - pełnomocnictwo, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów, pełnomocnictwo nie musi być poświadczone notarialnie
    - pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
    - pełną aprobatę techniczną na oferowany profil
    - certyfikat wystawiony producentowi przez ITB na gotowy wyrób
    - zaświadczenie o stabilizatorze profilu nie zawierającym ołowiu i kadmu
    - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00 zł.
    - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie książki przedmiarów.
    9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) dokumenty wymienione jako załączniki 2, 4, 5 i 6 powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Pozostałe dokumenty składa się wspólnie.
    10. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy)
    11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów §2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane.
    Uwaga:
    Złożone dokumenty wymienione w punktach 3, 4, 6, 7, 8 mogą być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł, w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-psie-pole.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole ul. Trzebnicka 33 50-231 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole ul. Trzebnicka 33 50-231 Wrocław pok. 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.08.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.