eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z osprzętem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Mysłowice: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z osprzętem
Numer ogłoszenia: 10391 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Ulic i Mostów Sp. z o.o., ul. Janowska 15, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2222-094, 2226-409, fax 0-32 2222-094, 2226-409.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jedn.organizacyjna (spółka gminy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z osprzętem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z osprzętem Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy zagwarantują dostawę przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ Przedmiot zamówienia : Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem ładowarkowym i koparkowym. Do obowiązku Wykonawcy należą również wszystkie czynności nie wymienione w WZ , a wymagane do prawidłowego wykonania zamówienia. WARUNKI DODATKOWE WYKONANIE ZAMÓWIENIA : 1. Warunki techniczne : Dane techniczne maszyny : a/ rok produkcji 2008 b/ silnik : - wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 70 kW - moment obrotowy nie mniejszy niż 390 Nm - norma emisji spalin min. Wg EPA: Tier 2 c/ skrzynia biegów: - automatyczna - ilość biegów do przodu - 4 - ilość biegów do tyłu - 3 do 4 - układ zmiany kierunku jazdy pod obciążeniem - prędkość maksymalna na 4-tym biegu nie mniejsza niż 35 km/h przy 2200 obr/min d/ układ napędowy i kierowniczy - 4 x 4 - hydrostatyczny - awaryjny układ kierowniczy - kierowane koła przednie - błotniki przednie i tylne e/ układ hamulcowy: - hamulec zasadniczy: wielotarczowy, mokry, sterowany hydraulicznie, działający na koła tylne, - hamulec postojowy: wielotarczowy, sterowany mechanicznie, działający na kola tylne f/ hydraulika układu roboczego: - pompa łopatkowa lub wielotłoczkowa - wydajność pompy nie mniejsza niż 130l/min przy 2200 Obr/min - maksymalne ciśnienie robocze w układzie nie większe niż 22 MPa przy 2200 obr/min g/ osprzęt koperkowy: - siła wyrywająca na zębach łyżki nie mniejsza niż 55 kN - wysięgnik teleskopowy: 1300 mm - przesuw boczny wysięgnika i blokada hydrauliczna osprzętu - sterowanie dźwigniami - sterowanie niezależne podporami - wyposażenie standardowe w łyżkę do kopania o szerokości 700mm h/ osprzęt ładowarkowy: - siła odspajania nie mniejsza niż 50 kN - łyżka wielozadaniowa otwierana z widłami uchylnymi o pojemności 1,0 m3 i/ kabina operatora - spełniająca wymagania norm ROPS/FOBS - fotel operatora na zawieszaniu amortyzowanym ,regulowany, obrotowy o 1800 z pasem bezpieczeństwa - wentylowana, ogrzewana - kolumna kierownicy: regulowana - reflektory robocze: 2 przednie, 2 tylne - lampa ostrzegawcza, obrotowa na dachu kabiny - wycieraczki szyby przedniej i tylnej - szyba tylna uchylna - lusterka wsteczne zewnętrzne, prawe i lewe j/ przyrządy kontrolno-pomiarowe - panel przedni: szybkościomierz lampki świateł drogowych, przeciwmgielnych, kierunkowskazów - panel boczny: wskaźnik poziomu paliwa wskaźnik temperatury płynu chłodzącego wskaźnik temperatury oleju skrzyni biegów wskaźnik temperatury oleju hydraulicznego woltomierz licznik motogodzin zegar k/ wyposażenie dodatkowe - nakładki gumowe podpór stabilizacyjnych - instalacja zewnętrzna hydrauliczna do narzędzi ręcznych i instalacja hydrauliczna na wysięgniku koparki do napędu młota - dodatkowa łyżka do kopania o szerokości 300 mm l/ wymiary maszyny: - szerokość transportowa nie większa niż 2300mm - wysokość transportowa nie większa niż 3680mm - długość transportowa całkowita nie większa niż 6150mm(dla łyżki ładowarkowej z zębami - rozstaw osi 2200 mm m/ parametry robocze - łyżka ładowarkowa: pojemność nominalna nie mniejsza niż 1 m3 maksymalna wysokość wysypu nie mniejsza niż 2650 mm - koparka podsiębierna: maksymalna głębokość kopania z wysuniętym wysięgnikiem teleskopowym nie mniejsza niż 5900 mm wysokość ładowania nie mniejsza niż 3600mm przy cofniętym ramieniu teleskopowym 2. Dodatkowe warunki wykonania zamówienia A/ wykonawca przeprowadzi szkolenie użytkowników w zakresie pełnej obsługi maszyny, potwierdzone wydaniem odpowiednich zaświadczeń B/ wykonawca gwarantuje wykonanie bezpłatnych przeglądów w okresie gwarancyjnym (o ile wystąpi w okresie pogwarancyjnym) po przebiegu 500, 1000, 1500 i 2000 motogodzin w autoryzowanej stacji serwisowej wykonawcy, przy czym stacja serwisowa nie może być położona dalej niż 50 km od siedziby zamawiającego 3. Warunki odbioru i realizacji zamówienia A/ odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie zamawiającego w terminie do 42 dni od dnia zawarcia umowy B/ wraz z maszyną wykonawca dostarczy komplet dokumentów dla koparko-ładowarki w języku polskim : - karta pojazdu - wyciąg ze świadectwa homologacji dla kompletnego pojazdu wydanego przez Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej lub dokument równoważny, umożliwiający zarejestrowanie pojazdu w Wydziale Komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach. - instrukcja obsługi - książka gwarancyjna - certyfikat zgodności z normami BHP C/ koparko-ładowarka wraz z kompletem dokumentów zostanie dostarczona do siedziby zamawiającego gdzie wyznaczony pracownik MPUiM Sp. Z o.o. sprawdzi zgodność odbieranej maszyny z zamówieniem D/ sprawdzenie poprawnego działania koparko-ładowarki wraz z przeszkoleniem pracowników nastąpi w ustalonym przez obie strony terminie E/ z wyżej wymienionych czynności odbiorowych spisany zostanie protokół odbioru końcowego podpisany przez obie strony, w którym zawarta zostanie m.in.. Ocena techniczna pojazdu oraz inne uwagi, których zapisanie strony uznają za stosowne. 4. Warunki gwarancji/rękojmi A/ Okres rękojmi liczony będzie zgodnie z Kodeksem Cywilnym. B/ Okres gwarancji wynosi nie mniej niż 24 miesiące od dnia zatwierdzenia przez obie Strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. C/ Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu nie przekraczający 24 godzin od otrzymania zgłoszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.20.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ilekroć w niniejszej specyfikacji mowa jest o Wykonawcy należy przez to rozumieć zgodnie z art. 2 pkt. 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3, załącznika nr 3 do SIWZ. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3 i 4, załącznika nr 3 do SIWZ. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Należy przedstawić oświadczenia wymienione w pkt 2, 5, 6, załącznika nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, powinien on do oferty złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 oraz załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, wyszczególnione w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Załącznik nr 3 Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych od Wykonawcy. Oferta powinna zawierać : 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zmiana treści formularza ofertowego równoznaczna będzie ze zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ,wykonanym w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Dokumenty określone w pkt. 3,4, 5, 6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie oraz informacje składane przez Wykonawcę winny być składane w oryginale, posiadać datę wystawienia, opieczętowane i podpisane przez osoby uprawnione lub osobę uprawnioną do reprezentowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice.pl/ogłoszenia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem : 41-400 Mysłowice ul. Janowska 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: MPUiM Sp. z o.o. Mysłowice ul. Janowska 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.