eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faxów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Toruń: Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faxów
Numer ogłoszenia: 103919 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77171 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114010, faks 056 6542944.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faxów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faxów. 2. Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby towar będący przedmiotem dostawy był nieregenerowany, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem towarowym producenta) wskazującym typ i model urządzenia do którego jest przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszów nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy oraz z dożywotnią gwarancją dla tonerów. 5. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje towar nowy, nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesom: ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów, opakowany w szczelną folię i nowe opakowanie kartonowe. 6. Wykonawca dostarczy towar wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2005) 7. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych (zamienników) wobec asortymentu określonego w załączniku do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) pisemne oświadczenie producenta zamiennika lub Wykonawcy o odpowiedzialności gwarancyjnej - wzór oświadczenia w załączeniu, b) pisemne oświadczenie producenta sprzętu lub jego upoważnionego przedstawiciela w Polsce, iż są to materiały o parametrach i właściwościach takich samych lub lepszych (kolorystyka, wodoodporność po wyschnięciu, czas schnięcia, wielkość kropli) od oryginalnych komponentów producenta sprzętu i mogą być stosowane w jego urządzeniach lub zostały przebadane pod kątem zgodności czy kompatybilności, c) szczegółową specyfikację techniczną zamiennika określającą jego parametry oraz raport z testów na potwierdzenie wydajności: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych. 8. Z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika) Zamawiający wymaga załączenia do oferty płyty zawierającej skalkulowane w Excelu zestawienie szczegółowe (zał. do SIWZ) co pozwoli Zamawiającemu na szybką i sprawną ocenę oferty pod względem rachunkowym. 9. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego do miejsc dostawy wskazanych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego; Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAK Sp. z o.o., ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 790941,66

  • Oferta z najniższą ceną: 790941,66 / Oferta z najwyższą ceną: 866163,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.