eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej między gminami Powiatu Skierniewickiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Skierniewice: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej między gminami Powiatu Skierniewickiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 103911 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki , ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, faks 046 8336679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej między gminami Powiatu Skierniewickiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej między gminami Powiatu Skierniewickiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującymi systemową przebudowę nawierzchni dróg powiatowych oraz gminnych w powiecie skierniewickim. Projekt realizowany będzie na terenie trzech gmin Powiatu Skierniewickiego i obejmuje: Gmina Nowy Kawęczyn: - Przebudowę drogi gminnej na odcinku Kwasowiec-Marianów-Nowy Kawęczyn-dł. 3866,0 m. oraz chodnika w miejscowości Strzyboga (chodnik o szerokości 1,5 m, dł. odc. 535,23m), Gmina Skierniewice: - Przebudowę drogi gminnej nr 25 we wsi Strobów odc. o dł. 339,00m; - Przebudowę drogi gminnej nr 24 we wsi Balcerów odc. o dł. 824,51m; - Przebudowę drogi gminnej nr 11 we wsi Mokra Lewa odc. dł. 1055,80m.; - Przebudowę drogi gminnej nr 9 we wsi Mokra Lewa - dł. 1178,55 m.; - Przebudowę drogi powiatowej nr 5103E relacji Mokra Lewa - Maków -ciąg pieszo - rowerowy w miejscowości Mokra Lewa (ciąg o dł. odc.1610,70m); - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Maków-Krężce-Dąbrowice-odcinek 2-chodnik w Dąbrowicach (chodnik o dł. 663,00m). Gmina Maków: - Przebudowę ulicy Górskiej - droga gminna-Dł. projektowanej drogi - 536 mb; - Przebudowę ulicy Górskiej - przebudowa kabla telefonicznego; - Przebudowę ulicy Malinowej-droga gminna, odc. o dł. 635,00m.; - Budowę parkingu w miejscowości Maków; - Przebudowę drogi powiatowej nr 5103E relacji Mokra Lewa-Maków-ciąg pieszo-rowerowy od granicy z Gminą Skierniewice do parkingu na ul. Klonowej w Makowie; - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Maków-Krężce-Dąbrowice-odcinek 1-ciąg pieszo-rowerowy od Makowa, ul. Kasztanowa, do przejazdu Krężcach, wyspa z kostki granitowej, zasypanie rowów; - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Maków-Krężce-Dąbrowice-odcinek 2-ciąg pieszo-rowerowy od przejazdu w Krężcach do Dąbrowic, odtworzenie rowów. Powiat Skierniewicki: - Przebudowę drogi powiatowej nr 5103E relacji Mokra Lewa - Maków przebudowa drogi o dł. 3919,00m.; - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Maków - Krężce - Dąbrowice - odcinek 1 odc. o dł. 1404,70m.; - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Maków - Krężce - Dąbrowice - odcinek 1-chodnik w miejscowości Maków(ul. Kasztanowa); - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Maków - Krężce - Dąbrowice - odcinek 2 dł. odc. 3574,40m. - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Maków - Krężce - Dąbrowice - odcinek 2-chodnik w miejscowości Krężce; - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Dębowa Góra - Strobów - Strzyboga w miejscowości Dębowa Góra przebudowa odc. o dł. 507,70mb.; - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Dębowa Góra - Strobów - Strzyboga Przebudowa odc. o dł. 4614,00mb.; - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E relacji Dębowa Góra - Strobów - Strzyboga-chodnik w miejscowości Strzyboga (rozebranie i ułożenie); - Przebudowę drogi powiatowej nr 1318E odcinek drogi przez wieś Trzcianna-przebudowa drogi powiatowej odc. drogi o długości 2672,00m. Zamówienie realizowane przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa I - Infrastruktura transportowa, Działanie I. 1 - Drogi. Inspektor nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) - art. 25 i 26 oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności reprezentuje inwestora na budowie oraz zobowiązany jest do: a) analizy dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, b) wyegzekwowania od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, c) przekazania Wykonawcy protokolarnie terenu budowy, d) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, d) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) odbioru i sprawdzania robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, f) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, g) rozliczania inwestycji w zakresie finansowym i rzeczowym, a w szczególności weryfikowania, analizowania i zatwierdzania do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją inwestycji, sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności, h) zgłaszania inwestorowi konieczność wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych, i) sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów wykonawcy na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne, i) kontrolowania przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, występowanie z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego (łącznie z wnioskiem o zerwanie umowy z winy Wykonawcy robót budowlanych), j) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót, k) sprawdzania jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzenia jej i zatwierdzenia, l) organizacji i dokonywania odbiorów częściowych, końcowego, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, ł) przekazywanie obiektów do użytkowania, m) czuwania nad realizację pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą, n) rozstrzyganie przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji, a mających wpływ na wzrost kosztów robót i termin realizacji. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania inspektora nadzoru na teren budowy w razie potrzeby. Inspektor nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, a) udokumentują pełnienie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: - co najmniej trzech robót budowlanych związanych z budową lub przebudową lub rozbudową nawierzchni drogowych, W/w elementy składowe tego warunku zostaną uznane za spełnione, jeżeli były zrealizowane w jednym kontrakcie, jak również w osobnych kontraktach. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) podpisany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) wykaz pełnienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 5 do SIWZ, 6). oświadczenie o powierzeniu /nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-skierniewice.pl/; www.powiat-skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6, pokój 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 09:30, miejsce: w Punkcie Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa I - Infrastruktura transportowa, Działanie I. 1 - Drogi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.