eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Wykonanie elektrycznych instalacji teletechnicznych w przebudowywanym historycznym budynku Straży Pożarnej przy ul. Ełckiej 30 w Grajewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Grajewo: Wykonanie elektrycznych instalacji teletechnicznych w przebudowywanym historycznym budynku Straży Pożarnej przy ul. Ełckiej 30 w Grajewie
Numer ogłoszenia: 103908 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, faks 086 2723238.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elektrycznych instalacji teletechnicznych w przebudowywanym historycznym budynku Straży Pożarnej przy ul. Ełckiej 30 w Grajewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektrycznych instalacji teletechnicznych w przebudowywanym historycznym budynku Straży Pożarnej przy ul. Ełckiej 30 w Grajewie Zakres robót został określony w projekcie technicznym i przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji i obejmuje wykonanie: - instalacji telefonicznej, - instalacji sieci komputerowej, - instalacji radiowo - telewizyjnej (RTV), - instalacji oddymiania klatki schodowej. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym opracowanym przez Firmę Handlowo - Usługową KORD Leszka Kurmina. Roboty będą wykonywane równolegle z przebudową budynku realizowaną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe TER-BUD Ryszarda Górskiego z Ełku. W związku z tym konieczne będzie zsynchronizowanie realizacji zamówienia z harmonogramem robót wykończeniowych wchodzących w zakres przebudowy budynku. Zastosowane materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy prawo budowlane, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy oraz wymaganiom n/n specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz podane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym: 1/ posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz: - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach (2004-2008) co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu i o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każde, potwierdzone pozytywnymi referencjami jednostek na rzecz, których były realizowane; - będą zatrudniać w momencie złożenia oferty osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych; Jeżeli osoba, o której mowa wyżej, nie jest pracownikiem Wykonawcy w rozumieniu art. 2 Kodeksu pracy, to należy załączyć zobowiązanie do współpracy, stanowiące że osoba podejmie obowiązki z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/ zapewnią termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 6 tygodni od podpisania umowy 5/ zobowiążą się do udzielenia gwarancji na wykonane prace, na okres co najmniej 60 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru robót, 6/ zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7/ będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert, 8/ złożą komplet wymaganych dokumentów. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VI..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy /wg załącznika nr 1/, 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia, a przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - załączyć uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych - wg zał. nr 2a, 4. Wykaz wykonywanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać nazwę przedsięwzięcia, wartość oraz okres i miejsce realizacji oraz nazwę zamawiającego - zgodnie z załącznikiem 2b. Wykaz powinien zawierać minimum 3 przedsięwzięcia o podobnym do niniejszego zamówienia rodzaju robót. 5. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 4, zostały wykonane z należytą starannością, 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 7. Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na okres 60 m-cy na formularzu ofertowym. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 10. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 11. Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuję się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 12. Jeżeli Wykonawca zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest podać jego pełną nazwę wraz z siedzibą oraz określić zakres robót, który będzie wykonywał - na formularzu ofertowym. 13. Kosztorys ofertowy Zamawiający informuje, że wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których oferent składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji /Dz. U. z 1993r art.47 poz.211 z późn. zm./. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-grajewo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6 pokój nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6A pok. Nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.06.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013. Projekt Nr WND-RPPD.06.03.00-20-018/08 pn. Przebudowa historycznego budynku po Straży Pożarnej w Grajewie na cele kulturalno - społeczne..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.