To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 103897 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Opole: Remont sanitariatów w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510811-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
53112570400000, ul.
ul. Korfantego
2,
45077
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 4545001, 4222670, faks
, e-mail
zamowienia@opolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WS-Z.2380.7. 1499.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3. Zakres robót obejmuje m.in.: I. W zakresie robót budowlanych: 1) Rozebranie istniejących ścianek działowych, okładzin ściennych i posadzek wraz z łuszczącym się podkładem betonowym. 2) Wykonanie nowych okładzin ścian z płytek glazurowanych w pomieszczeniach sanitariatów. 3) Wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych glazurowanych w pomieszczeniach sanitariatów wraz ze spoinowaniem. 4) Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt GKF na ruszcie stalowym z wypełnieniem z wełny mineralnej prasowanej. 5) Wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej z materiałów izolacyjnych powłokowych. 6) Wykonanie nowych podkładów betonowych i nowej posadzki cementowej 7) Roboty malarskie ścian w pomieszczeniach sanitariatów. 8) Wykonanie sufitów podwieszanych modułowych na stelażu stalowym. 9) Usunięcie powstałego gruzu z budynku i wywiezienie go na wyznaczone wysypisko. II. W zakresie instalacji sanitarnych: 1) Wykonanie nowego pionu kanalizacji z rury PVC O 110 mm, podejścia pod muszle ustępowe pod stropem (muszle typu warszawskiego) pion w bruździe wkuty w ścianę 2) Montaż nowych muszli ustępowych typu kompakt. 3) Wykonanie nowych podejść sanitarnych jako wkute w ścianę. 4) Montaż nowych umywalek porcelanowych z półstopką. 5) Zamontowanie na nowych pionach kanalizacyjnych przy podstawie na poziomie piwnic, oraz na poziomie czwartego piętra wstawić czyszczaki. 6) W poziomie strychu połączyć nowe piony z pionami istniejącymi w celu odpowietrzenia. 7) Na poziomie piwnic połączyć piony z istniejącą kanalizacją pod posadzką piwnicy poprzez wymianę na odcinku ok.1m. 8) Demontaż starej instalacji (wod.-kan. i c.o.) 9) Wykonanie nowych pionów c.o. i montaż osprzętu. III. W zakresie instalacji elektrycznych: 1) Montaż instalacji oświetlenia wewnętrznego podstawowego. 2) Montaż instalacji gniazd wtyczkowych. 3) Montaż instalacji ochronnych połączeń wyrównawczych. 4) Montaż instalacji obwodu zasilania suszarek do rąk. 5) Montaż instalacji zasilania pojemnościowego 150 l podgrzewacza wody (piwnica budynku). 6) Demontaż istniejącej instalacji. 7) Pomiary instalacji elektrycznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45216111-5
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45311000-0,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT93162.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 112040.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.LN NŻ.30.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Dostawa konsolety do sterowania oświetleniem scenicznym na potrzeby Narodowego Centrum Polskiej Piosenki w Opolu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.