eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont sanitariatów w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103897 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Opole: Remont sanitariatów w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510811-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 53112570400000, ul. ul. Korfantego 2, 45077 Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670, faks , e-mail zamowienia@opolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sanitariatów w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WS-Z.2380.7. 1499.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3. Zakres robót obejmuje m.in.: I. W zakresie robót budowlanych: 1) Rozebranie istniejących ścianek działowych, okładzin ściennych i posadzek wraz z łuszczącym się podkładem betonowym. 2) Wykonanie nowych okładzin ścian z płytek glazurowanych w pomieszczeniach sanitariatów. 3) Wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych glazurowanych w pomieszczeniach sanitariatów wraz ze spoinowaniem. 4) Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt GKF na ruszcie stalowym z wypełnieniem z wełny mineralnej prasowanej. 5) Wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej z materiałów izolacyjnych powłokowych. 6) Wykonanie nowych podkładów betonowych i nowej posadzki cementowej 7) Roboty malarskie ścian w pomieszczeniach sanitariatów. 8) Wykonanie sufitów podwieszanych modułowych na stelażu stalowym. 9) Usunięcie powstałego gruzu z budynku i wywiezienie go na wyznaczone wysypisko. II. W zakresie instalacji sanitarnych: 1) Wykonanie nowego pionu kanalizacji z rury PVC O 110 mm, podejścia pod muszle ustępowe pod stropem (muszle typu warszawskiego) pion w bruździe wkuty w ścianę 2) Montaż nowych muszli ustępowych typu kompakt. 3) Wykonanie nowych podejść sanitarnych jako wkute w ścianę. 4) Montaż nowych umywalek porcelanowych z półstopką. 5) Zamontowanie na nowych pionach kanalizacyjnych przy podstawie na poziomie piwnic, oraz na poziomie czwartego piętra wstawić czyszczaki. 6) W poziomie strychu połączyć nowe piony z pionami istniejącymi w celu odpowietrzenia. 7) Na poziomie piwnic połączyć piony z istniejącą kanalizacją pod posadzką piwnicy poprzez wymianę na odcinku ok.1m. 8) Demontaż starej instalacji (wod.-kan. i c.o.) 9) Wykonanie nowych pionów c.o. i montaż osprzętu. III. W zakresie instalacji elektrycznych: 1) Montaż instalacji oświetlenia wewnętrznego podstawowego. 2) Montaż instalacji gniazd wtyczkowych. 3) Montaż instalacji ochronnych połączeń wyrównawczych. 4) Montaż instalacji obwodu zasilania suszarek do rąk. 5) Montaż instalacji zasilania pojemnościowego 150 l podgrzewacza wody (piwnica budynku). 6) Demontaż istniejącej instalacji. 7) Pomiary instalacji elektrycznej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45216111-5
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45311000-0, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT93162.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Krok, , ul.Wodna 25, 47-175 , Kadłub, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 112040.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112040.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125975.07
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.