Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-29
Dęblin: Dostawa środków czystości i higieny
Numer ogłoszenia: 103895 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i higieny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny do siedziby Zamawiającego w Dęblinie, przy ul. Dywizjonu 303 nr 12 z podziałem na zadania: a) zadanie I - Papierowe i włókiennicze wyroby do utrzymania czystości, b) zadanie II - Środki chemiczne do utrzymania czystości, c) zadanie III - Specjalistyczne materiały do utrzymania czystości na basenie i środki chemiczne do urządzeń myjących firmy Kärcher, d) zadanie IV - Papierowe worki i filtry do odkurzaczy , e) zadanie V - Drobny sprzęt do utrzymania czystości, f) zadanie VI - Środki do utrzymania czystości w Domach Studenckich, g) zadanie VII - Środki do utrzymania czystości w Ośrodku Szkoleniowo- Rekreacyjnym, h) zadanie VIII - Środki higieny osobistej i konserwacji obuwia; i) zadanie IX - Specjalistyczne środki do utrzymania czystości i higieny w pomieszczeniach kuchennych Stołówki Studenckiej i bufetów; j) zadanie X - Środki i materiały do utrzymania czystości w Stołówce Studenckiej i bufetach; k) zadanie XI - Artykuły jednorazowego użytku i naczynia jednorazowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.83.12.50-3, 39.81.13.00-3, 39.81.21.00-8, 33.76.00.00-5, 39.20.00.00-4, 33.71.19.00-6, 33.77.20.00-2, 33.71.15.00-2, 39.52.50.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 1) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: a) składając ofertę na Zadanie I - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych), b) składając ofertę na Zadanie II - 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych), c) składając ofertę na Zadanie III - 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych), d) składając ofertę na Zadanie IV - 65,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć złotych), e) składając ofertę na Zadanie V - 520,00 zł (słownie: pięćset dwadzieścia złotych), f) składając ofertę na Zadanie VI - 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych), g) składając ofertę na Zadanie VII - 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych), h) składając ofertę na Zadanie VIII - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), i) składając ofertę na Zadanie IX - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), j) składając ofertę na Zadanie X - 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych), k) składając ofertę na Zadanie XI - 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych), 2) jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść w wysokości sumy wadiów za poszczególne części;
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); 2. pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych, 08-521 Dęblin
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. 2 Pułku Kraków budynek nr 20, I piętro pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych, 08-521 Dęblin, ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa nr 4, kancelaria jawna - pok. nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papierowe i włókiennicze wyroby do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papierowe i włókiennicze wyroby do utrzymania czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.50.00-8, 39.20.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki chemiczne do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki chemiczne do utrzymania czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.81.13.00-3, 39.81.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalistyczne materiały do utrzymania czystości na basenie i środki chemiczne do urządzeń myjących firmy Kärcher.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne materiały do utrzymania czystości na basenie i środki chemiczne do urządzeń myjących firmy Kärcher.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.83.12.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papierowe worki i filtry do odkurzaczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papierowe worki i filtry do odkurzaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt do utrzymania czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki do utrzymania czystości w Domach Studenckich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do utrzymania czystości w Domach Studenckich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do utrzymania czystości w Ośrodku Szkoleniowo- Rekreacyjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do utrzymania czystości w Ośrodku Szkoleniowo- Rekreacyjnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki higieny osobistej i konserwacji obuwia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki higieny osobistej i konserwacji obuwia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2, 33.71.19.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Specjalistyczne środki do utrzymania czystości i higieny w pomieszczeniach kuchennych Stołówki Studenckiej i bufetów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne środki do utrzymania czystości i higieny w pomieszczeniach kuchennych Stołówki Studenckiej i bufetów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki i materiały do utrzymania czystości w Stołówce Studenckiej i bufetach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki i materiały do utrzymania czystości w Stołówce Studenckiej i bufetach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6, 39.52.50.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Artykuły jednorazowego użytku i naczynia jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły jednorazowego użytku i naczynia jednorazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i artykułów sanitarnych.
- Dostawy środków czystości do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- NZ.261.28.2024. Sukcesywne dostawy obłożeń na bloki operacyjne
więcej: Produkty do pielęgnacji skóry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.