eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostosowanie infrastruktury koszarowej do potrzeb związanych z uzawodowieniem korpusu szeregowych zawodowych - budynek nr 4/1826 Stargard Szczeciński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Szczecin: Dostosowanie infrastruktury koszarowej do potrzeb związanych z uzawodowieniem korpusu szeregowych zawodowych - budynek nr 4/1826 Stargard Szczeciński
Numer ogłoszenia: 103870 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax 091 4452024, 4452029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie infrastruktury koszarowej do potrzeb związanych z uzawodowieniem korpusu szeregowych zawodowych - budynek nr 4/1826 Stargard Szczeciński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie infrastruktury koszarowej do potrzeb związanych z uzawodowieniem korpusu szeregowych zawodowych - budynek nr 4/1826 Stargard Szczeciński. 1. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 6 422 443,30 PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 PLN. Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 3%.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do jego realizacji, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych Ocena: Spełnia / Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ (Oświadczenie), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz stanu osobowego kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (minimum 1 osoba z uprawnieniami wykonawczymi dla obiektów o kubaturze powyżej 1000 m3), - instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (minimum 1 osoba), - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (minimum 1 osoba). Do niniejszego wykazu należy również załączyć aktualne zaświadczenia, o tym, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz wszystkich osób (minimum 2 osoby) które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia instalatorskie w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 (kopie świadectw ukończenia kursów w ww. zakresie załączyć do oferty przetargowej). Osoby te powinny posiadać Poświadczenia Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą ZASTRZEŻONE oraz odbyły przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych wymagane przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) i posiadają stosowne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w tym zakresie (kopie ww. dokumentów należy załączyć do oferty przetargowej). 5. Kopia certyfikatów lub świadectw kwalifikacyjnych na urządzenia alarmowe przewidziane do montażu w ramach budowanego systemu alarmowego. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. Wykaz wykonać wg załącznika nr 23 do SIWZ załączając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. protokoły odbioru końcowego robót zawierające dane dotyczące: zakresu robót, wartości, terminów realizacji oraz jakości wykonanych robót - poświadczone przez inwestora bezpośredniego lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymogów. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót złożone przez podmioty wykazujące się certyfikatem jakości ISO lub Rekomendacją Departamentu Infrastruktury MON w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (kopie należy załączyć do oferty) nie muszą posiadać danych dotyczących jakości wykonanych robót. Należy wykazać minimum 2 zamówienia polegające na budowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej, mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN każde

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt I.1) Opłata za SIWZ: na wniosek 100,00 PLN (płatne w kasie RZI lub za zaliczeniem pocztowy); pobranie SIWZ z internetu - nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.