eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › OZNAKOWANIE PIONOWE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY POLKOWICE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Polkowice: OZNAKOWANIE PIONOWE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY POLKOWICE
Numer ogłoszenia: 103859 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OZNAKOWANIE PIONOWE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY POLKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta i gminy Polkowice. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: DEMONTAŻE 1) demontaż tablic znaków pionowych - w tym: odkręcenie uchwytów stalowych mocujących tarcze znaków do słupków, transport zdemontowanej tarczy znaku na wskazane miejsce przechowywania lub montażu; 2) demontaż słupków znaków pionowych - w tym: odkopanie fundamentu słupka, rozebranie fundamentu oraz demontaż słupka, odtworzenie miejsca po zdemontowanym słupku, transport zdemontowanego słupka znaku na wskazane miejsce przechowywania lub montażu, zagospodarowanie odpadów (np. gruz fundamentów, itp.); 3) demontaż barier drogowych - w tym: odkopanie fundamentu słupka, rozebranie fundamentu oraz demontaż słupka, odtworzenie miejsca po zdemontowanym słupku, transport zdemontowanego słupka znaku na wskazane miejsce składowania lub montażu; 4) demontaż blokad parkingowych lub elementów (pośrednie i skrajne) progów zwalniających z tworzywa sztucznego - w tym: odkręcenie śrub mocujących blokadę lub element progu do podłoża, transport zdemontowanej blokady lub elementu progu na wskazane miejsce składowania lub montażu; UWAGA Zdemontowane elementy metalowe należy posegregować na: - nadające się do ponownego montażu, - nie nadające się do ponownego montażu. Posegregowane elementy należy przewieść i złożyć w gminnym budynku gospodarczym na ul. Cisowej w Polkowicach. Zamawiający we własnym zakresie będzie sprzedawał złom w punkcie skupu. MONTAŻE 5) montaż nowych słupków znaków pionowych - w tym: wykonanie robót ziemnych, wylanie fundamentu z betonu; słupki służące do mocowania znaków pionowych muszą być ocynkowane ogniowo z rur o średnicy 60,3 mm i długości całkowitej do 530 cm; słupki mają być kotwione w fundamencie o wymiarach: 30 x 30 x 30 cm z betonu klasy B-20 wylewanego na mokro, posadowionego poniżej strefy przemarzania; 6) montaż nowych tarczy znaków pionowych - tarcze znaków oznakowania pionowego muszą być wykonane z blachy ocynkowanej ogniowo gr. 1,5 do 2,0 mm z licem pokrytym folią odblaskową typu II, usztywnione profilem montażowym z podwójnie giętą krawędzią na całym obwodzie; 7) montaż nowych luster drogowych - zastosowane będą lustra drogowe akrylowe, okrągłe O 800; 8) montaż blokad parkingowych zamykanych na zamek patentowy wykonanych z rur stalowych i zabezpieczających przed wjazdem pojazdów o wym.: szer. 500 ÷ 850 mm, wys. 450 ÷ 850 mm. Blokady malowane proszkowo na kolor biało - czerwony montowane do podłoża za pomocą śrub lub kołków rozporowych o średnicy min. 14 mm; 9) montaż elementów (pośrednie i skrajne) progów zwalniających z tworzywa sztucznego z wtopioną taśmą odblaskową o wym.: szerokość - 90 cm, długość - 50 cm, wysokość - 7 cm, kotwione w nawierzchni jezdni przy użyciu kołków rozporowych wykonanych ze stali o średnicy min. 14 mm; 10) montaż barier drogowych ochronnych wykonanych z rur stalowych i zabezpieczających przed wjazdem pojazdów o wym.: szer. 750 ÷ 2500 mm, wys. 1000 ÷ 1800 mm. Bariery stalowe z rur stalowych ocynkowanych ogniowo lub malowanych o śr. 60,3 mm do 76,1 mm kotwione w fundamencie o wym.: 30 x 30 x 30 cm z betonu klasy B-20 wylewanego na mokro, posadowionego poniżej strefy przemarzania Każdy znak drogowy musi mieć tabliczką znamionową z: nazwą, marką fabryczną lub innym oznaczeniem dotyczącym materiału lica znaku, tj. nazwę lub znak handlowy producenta folii, typ odblaskowości, trwałość folii w latach, tabliczka powinna posiadać również miesiąc i rok wymaganego przeglądu technicznego. Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodna z załącznikiem 1, 2, 3, 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zmianami). KONSERWACJA 11) wyprostowanie pochylonych słupków znaków pionowych w tym: rozebranie fundamentu słupka pochylonego oraz ponowne odtworzenie fundamentu (zgodnie z pkt 6) dla słupka wyprostowanego, odtworzenie miejsca, w którym został posadowiony słupek; 12) regulacja tarcz znaków na słupkach znaków pionowych w tym m.in.: odkręcenie, regulacja i ponowne przykręcenie do słupka tarczy znaku; 13) umycie powierzchni tarcz znaków pionowych (np. z graffiti). Zadanie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych. Maksymalna nominalna wartość zamówienia w okresie trwania umowy wynosi 250.000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił: a) trzyletniej gwarancji na montaż oznakowania pionowego, elementów progu zwalniającego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; b) pięcioletniej gwarancji na zamontowane nowe tarcze znaków wykonane z blachy ocynkowanej z folią odblaskową II generacji c) trzyletniej gwarancji na zamontowane elementy progu zwalniającego i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego; Od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia: a) o gotowości do przeprowadzenia pilnych napraw i konserwacji uszkodzonych znaków drogowych A-7, B-2, B-20, D-6 w ciągu 4 godzin od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego w formie telefonicznej lub faxu lub e-mail; b) że Wykonawca zobowiązuje się posiadać zawsze w zapasie co najmniej po 2 szt. znaków: A-7, B-2, B-20, D-6 do dyspozycji Zamawiającego, tak aby z chwilą zgłoszenia konieczności wymiany mógł w ciągu 4 godzin ustawić nowe znaki we wskazanym miejscu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.84.70 - Elementy oznakowania 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, jako zamówień głównych, co najmniej trzech zamówień o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości min. 50.000 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    jak wskazano w pkt. III. 2 siwz, zamówienia te są zamówieniami głównymi;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dowodami, o których mowa w pkt IV.1.1.1a, są: a. poświadczenie; z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). b) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1.1 lit. a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. a. c) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; e) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; g) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron wskazanych w umowie z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe). Zmiana przedstawicieli stron wymaga jedynie pisemnego zawiadomienia stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.