eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla Gimnazjum im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Grębocicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Grębocice: Dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla Gimnazjum im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Grębocicach.
Numer ogłoszenia: 103848 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47486 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Grębocicach, ul. Szkolna 2, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 76 831 50 46, faks 76 831 50 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla Gimnazjum im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Grębocicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla Gimnazjum im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Grębocicach. Dostawa obejmuje: Sprzęt zamawiany w trybie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 54 poz. 535 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust.1 pkt 26 w sprawie dostaw dla placówek oświatowych sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku VAT od towarów i usług w wysokości 0%: 1) Stacjonarny zestaw komputerowy do pracowni komputerowej oraz czytelni (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) - 24 komplety, 2) Stacjonarny zestaw komputerowy do sali lekcyjnej (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) - 18 kompletów, 3) Komputer - pełniący rolę serwera wraz z oprogramowaniem oraz konfiguracją*) - 1 szt., 4) Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań *) - 1 kpl., 5) Punkt dostępowy (access point) będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej*) - 5 szt., 6) Drukarka laserowa kolorowa -1 szt., 7) Drukarka laserowa - 3 szt., 8) Skaner - 2 szt., Sprzęt, do którego stosuje się stawkę podatku VAT od towarów i usług w wysokości 23% 9) Przenośny komputer (laptop) - 3 szt., 10) Urządzenie wielofunkcyjne - (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka) - 2 szt., 11) Tablica interaktywna -8 szt., 12) Projektor krótkoogniskowy do auli - 1 szt., 13) Uchwyt sufitowy do projektora - 1 szt., 14) Projektor krótkoogniskowy do sal lekcyjnych - 8 szt., 15) Uchwyt naścienny do projektora - 8 szt., 16) Zestawy głośnikowe komputerowe - 13 kompletów, 17) Słuchawki komputerowe - 26 szt., 18) Wizualizer - 3 szt., 19) Zasilacz UPS - 2 szt., 20) Kserokopiarka (urządzenie wielofunkcyjne: kopiarka, drukarka sieciowa, skaner) - 1 szt., 21) Oprogramowanie systemowe do wszystkich komputerów - 45 szt. 22) Oprogramowanie (pakiet biurowy) - 45 szt., 23) Program antywirusowy na wszystkie stanowiska komputerowe i laptopy na 24 m-ce - 45 szt. 24) Oprogramowanie zabezpieczające uczniów przed dostępem do treści niepożądanych - 24 szt. 25) Listwa przepięciowa - 13 szt. *) urządzenia wymienione w pkt 3), 4), 5) muszą tworzyć pakiet zabezpieczający szkolną sieć, wzajemnie kompatybilny Szczegółowe wymagania dotyczące dostarczanego sprzętu i realizacji zamówienia, są określone w Szczegółowy Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia W ramach dostawy wyżej wymienionych urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do instalacji, integracji, uruchomienia i szkolenia użytkowników w ramach ceny za dostawę urządzeń. Czynności te należy wykonać zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1) Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. 2) Wykonawca dostarczy również dokumenty dotyczące sprzętu, a mianowicie: gwarancje, certyfikaty jakości, dokumentacja techniczna, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim, instrukcje dotyczące eksploatacji. 3) Tablice interaktywne należy zawiesić na ścianie na uchwytach ściennych producenta tablic. 4) Projektor krótkoogniskowy należy zainstalować na uchwycie ściennym (w salach lekcyjnych) oraz sufitowym (w auli). 5) Projektor ogniskowy (scena w auli) należy zamontować na uchwycie sufitowym, który posiada regulację kąta nachylenia projektora względem ekranu. 6) Głośniki w salach lekcyjnych muszą być zainstalowane na ścianie powyżej lub obok powieszonych tablic szkolnych - interaktywnej oraz tzw. zielonej. 7) Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu Wykonawca musi poprowadzić w listwach instalacyjnych do miejsca, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera. Sposób montażu listew instalacyjnych oraz trasę przebiegu montażu należy uzgodnić z Zamawiającym. 8) Przewody sygnałowe (sygnał komputerowy PC, video, audio i USB) muszą być podłączone odpowiednio do projektora, tablicy interaktywnej, zestawu głośnikowego z jednej strony i przyłącza sygnałowego z drugiej strony. 9) Komputer musi być podłączony do gniazd podłączeniowych za pomocą odpowiednich przewodów sygnałowych do przyłącza sygnałowego. 10) Wszystkie przewody należy instalować z należytą starannością, zwłaszcza dbając o ich ukrycie. W tym celu należy instalować niezbędne listwy montażowe oraz dokonywać otworów przelotowych w meblach (np. biurkach nauczycielskich i uczniowskich). Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić miejsce wykonania otworów w meblach oraz instalację listew montażowych 11) Orientacyjna długość przewodów wynosi: a) W salach lekcyjnych: - od tablicy interaktywnej do komputera - 15m - od projektora krótkoogniskowego do komputera 15m - od zestawu głośnikowego do komputera - 15m b) W auli: - od projektora krótkoogniskowego do komputera-laptopa, którego miejsce przewidziano w reżyserce - 20m 12) Projektory krótkoogniskowe należy podłączyć do przewodów zasilających, które przygotowano w każdej sali lekcyjnej oraz auli w strefie powyżej sufitu podwieszanego (kasetonowego). 13) Przewody sygnałowe oraz zasilający do projektora krótkoogniskowego w auli należy poprowadzić nad sufitem podwieszanym, do którego odległość mierzona od posadzki auli wynosi od 5m (przy scenie) do 8m (przy reżyserce). 14) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie przewody niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; ze względu na montaż urządzeń do istniejącej instalacji istnieje konieczność osobistego dokonania stosownych pomiarów przez Wykonawcę (w celu oszacowania długości wykonania dostarczanych przewodów); przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wzajemnego podłączenia urządzeń stosownymi przewodami, w tym celu istnieje konieczność osobistego dokonania stosownych pomiarów przez Wykonawcę, 15) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia wszelkich odpadów po dostawie i montażu oraz dokładnego sprzątnięcia pozostałości po wykonaniu wszelkich pracach montażowych i instalacyjnych (np. po wierceniu otworów w ścianach i meblach), 16) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód powstałych podczas wykonywania wszelkich pracach montażowych i instalacyjnych (np.: ubytki w tynkach ścian, uszkodzenie sufitu, i inne.) 17) Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie niezbędne informacje na temat przebiegu tras wszelkich przewodów istniejącej instalacji 18) Wszystkie Punkt Dostępowe powinny być zainstalowane w miejscach trudnodostępnych (np. przy suficie) wskazanych przez Zamawiającego, 19) Po zainstalowaniu wszystkich urządzeń oraz odpowiedniego oprogramowania należy przeprowadzić kalibrację obrazu z projektora względem tablicy interaktywnej. 20) Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych i audiowizualnych: W terminie do 49 dni od daty podpisania umowy (po protokolarnym odbiorze dostarczonego oraz zainstalowanego sprzętu) Wykonawca obejmie szkoleniem w wymiarze 8 godzin zegarowych pracowników wskazanych przez Dyrektora Gimnazjum. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie wolnym pracy szkoły. Po uzgodnieniu z zamawiającym szkolenie może odbyć się w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku, bądź w sobotę lub innym dniu wolnym od nauki szkolnej. Przewiduje się dwie jednostki szkoleniowe po 4 godziny zegarowe każda w odstępie co najmniej jednego tygodnia. Szkolenie należy potwierdzić wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu. Szkolenie musi być wykonane na zainstalowanym w placówce multimedialnym zestawie interaktywnym. Przewiduje się następujące formy szkolenia: prezentacja, wykład, dyskusja, warsztaty-ćwiczenia podczas, których nauczyciele uczący poszczególnych przedmiotów będą mogli przetestować wykorzystanie zestawów multimedialnych w odniesieniu do praktycznego wykorzystania w trakcie prowadzonych przez siebie lekcji. Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: a) elementy multimedialnego zestawu interaktywnego, b) zasady bezpiecznej pracy z zestawem prezentacyjnym, c) sposób uruchomienie w/w zestawu, d) sposób wykonania kalibracji tablicy, e) wykorzystanie oprogramowania tablicy interaktywnej w praktyce, f) pracę z zestawem interaktywnym w zakresie praktycznego wykorzystania w trakcie prowadzonych przez nauczycieli lekcji Szkolący zobowiązany jest przygotować niezbędne materiały szkoleniowe (instrukcje, poradniki itp.). 21) Szkolenia z obsługi zainstalowanego sprzętu oraz jego działania w istniejącej szkolnej sieci komputerowej: Szkoleniem należy objąć co najmniej trzech pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie, przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu. Szkolenie musi trwać co najmniej dwukrotnie po 4 godzin zegarowych (razem 8 godzin zegarowych) i być wykonane na zainstalowanym w placówce systemie sieci komputerowej. Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: a) podstawowe informacje o konfiguracji w/w sieci, b) sposób logowania się, c) prezentacja działania dostarczonych urządzeń, d) praca z urządzeniami sieciowymi, e) praca z wykorzystaniem serwera, f) wprowadzanie do administrowania serwerem, g) konsola zarządzania serwerem, h) bezpieczeństwo serwera, firewall systemowy, i) konfiguracje aktualizacji, j) zarządzanie użytkownikami i grupami na serwerze, k) zarządzanie dyskami i konfiguracja RAID, l) monitorowanie pracy serwera za pomocą dedykowanych narzędzi, m) logi systemowe, n) filtrowanie zdarzeń oraz tworzenie widoków, o) tworzenie kopii zapasowych na dysku zewnętrznym USB i odtwarzanie. 22) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, przy czym powiadomi o terminie tej dostawy najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 23) Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę sprzętu za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w ofercie. 24) Ocena zgodności urządzeń z SIWZ: Oferenci są zobowiązani do podania w ofercie producenta, typu i wersji oprogramowania oraz spełnienie wymaganych warunków wszystkich proponowanych urządzeń. W tym celu należy wypełnić załącznik nr 3 SIWZ - Parametry techniczne oferowanego sprzętu. 25) Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę sprzętu za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w ofercie. 26) Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Ponadto w przypadku niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie udowodnione przez Wykonawcę, dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy. 27) Miejsce realizacji zamówienia: nowy budynek Gimnazjum im. Jana Nowaka - Jeziorańskiego w Grębocicach, ul. Szkolna 4...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 38.65.21.00 - Projektory 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STARCOM Dawid Jurek Janusz Korczak Sp.J., ul. Poczdamska 3c, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194580,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213483,49

  • Oferta z najniższą ceną: 204047,38 / Oferta z najwyższą ceną: 237138,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.