eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › o udzielenie zamówienia publicznego na zakup (tankowanie) na stacji paliw benzyny i oleju napędowego do samochodów służbowych, samochodów ciężarowych oraz maszyn i sprzętu budowlanego eksploatowanych przez Zakład Utrzymania, Modernizacji Obiektów Komunaln

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Dydnia: o udzielenie zamówienia publicznego na zakup (tankowanie) na stacji paliw benzyny i oleju napędowego do samochodów służbowych, samochodów ciężarowych oraz maszyn i sprzętu budowlanego eksploatowanych przez Zakład Utrzymania, Modernizacji Obiektów Komunalnych i Obsługi Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 103824 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utrzymania Modernizacji Obiektów Komunalnych i Obsługi Rolnictwa , Dydnia 224, 36-204 Dydnia, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4308151, faks 0-13 4308151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: o udzielenie zamówienia publicznego na zakup (tankowanie) na stacji paliw benzyny i oleju napędowego do samochodów służbowych, samochodów ciężarowych oraz maszyn i sprzętu budowlanego eksploatowanych przez Zakład Utrzymania, Modernizacji Obiektów Komunalnych i Obsługi Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( tankowanie) na stacji paliw benzyny i oleju napędowego do samochodów służbowych zakup (tankowanie) na stacji paliw benzyny i oleju napędowego do samochodów służbowych samochodów ciężarowych oraz maszyn i sprzętu budowlanego eksploatowanych przez ZUMOK i OR . Miejsce tankowania : teren Gminy Dydnia Rodzaj paliwa i ilości : 1. Benzyna bezołowiowa 98 E - w przybliżonej ilości 1 000 litrów 2. Olej napędowy - w przybliżonej ilości 18 000 litrów Wykonawca zabezpieczy dystrybucję paliwa w sposób ciągły w miarę potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.00 - 91.00.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie występuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) 1.2. posiadają aktualną koncesję zezwalającą na dystrybucję oraz obrót paliwami, 1.3. spełniają warunki SIWZ Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń, metodą - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta, musi zawierać: 2.1. wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego część III SIWZ, 2.2. wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego część IV SIWZ, 2.3. koncesję zezwalającą na dystrybucję oraz obrót paliwami, 2.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.5. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.(zał. nr 1 do Części I SIWZ), 2.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.4. składa odpowiedni dokument, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r.(Dz.U. z dn. 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wskazać to w ofercie. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. 3. Każdy Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się stosowania rozwiązań wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w złotych ściśle według formularza cenowego, który stanowi część III SIWZ. 5. Cena podana przez Wykonawcę nie może ulec zmianie w okresie związania ofertą. 6. Oferta musi być napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną czytelną i trwałą techniką. 7. W przypadku załączenia kopii wymaganych dokumentów niezbędne jest potwierdzenie ich wiarygodności za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. 8. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane osobom trzecim. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust.4 p.z.p. 9. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z informacjami zawartymi w załączonym do oferty dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Ewentualne upoważnienie innych osób do podpisania oferty wraz z załącznikami musi być dołączone do oferty. 10. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 11. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji istotnych dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie z postępowania. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 14. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 14.1. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 p.z.p. oraz spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt. 1 p.z.p, 14.2. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 p.z.p. mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 14.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 14.4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 14.5. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą między Zamawiającym a Wykonawcą upełnomocnionym przez pozostałych Wykonawców występujących wspólnie. 15. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadydnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUMOKiOR, 36-204 Dydnia 224.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 11:00, miejsce: ZUMOKiOR, 36-204 Dydnia 224, pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.