eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › adaptacja strażnicy OSP na chatę drwala i strażaka w Bobrowie



Ogłoszenie z dnia 2006-02-24

POZYCJA 10380

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rudniki: adaptacja strażnicy OSP na chatę drwala i strażaka w Bobrowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Rudniki, do kontaktów: Gajda Małgorzata, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, fax 034 3595013, e-mail: info@rudniki.pl, www.rudniki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja strażnicy OSP na chatę drwala i strażaka w Bobrowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-montażowych, instalacyjnych ( wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych). instalacji elektrycznych oraz wyposażenia obiektu. Szczegółowy zakres robót obejmuje między innymi: 1) rozbiórka - kod CPV 45111100-9, 2) roboty ciesielskie - kod PCV 45421000-4, 3) krycie dachu - kod CPV 45261200-6, 4) układanie podłóg - kod CPV 45432114-6, 5) układanie płytek - kod CPV 45431000-7, 6) instalacje grzewcze i wentylacyjne - kod CPV 45331000-6, 7) prace hudrauliczne i sanitarne - kod CPV 45330000-9, 8) wykonanie instalacji elektrycznych - kod CPV 45310000-3 9) wyposażenie kuchni i sali - kod CPV 29531400-4, 36131000-8, 36140000-4, 30200000-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej i wyjaśnieniach Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia min 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i min. 12 miesięcznej gwarancji na urzadzenia i sprzęt wchodzący w skład wyposażenia budynku. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów, urządzeń i wyposażenia znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów, urządzeń i wyposażenia niż podane w dukumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały, urzadzenia, wyposażenie równoważne) wykonawca, który zastosował materiały, urządzenia i wyposażenia zostały zamienione i określić jakie materiały, urzadzenia i wyposażenie w ich miejsce proponuje. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń lub wyposażenia wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bobrowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlano-montażowych, instalacyjnych ( wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych), instalacji elektrycznych oraz wyposażenia obiektu w Bobrowie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej. Wykazać wykonanie minimum 3 zadań zbliżonych zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia wykonanych w ostatnich pięciu latach. Wykonawca powinien udokumentować posiadanie środków własnych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000 złotych Suma ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000 złotych. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i minimum 12 miesięcznej gwarancji na urządzenia i sprzęt wchodzący w skład wyposażenia budynku.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90% Termin realizacji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.04.2006, cena - 30.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2006, godzina 09:15, Siedziba zamawiającego, pok. Sala narad (I piętro) budynku Urzędu Gminy w Rudnikach.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny RESTRUKTURYZACJA I MODERNIZACJA SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO ORAZ ROZWÓJ OBSZARÓW WIEJSKICH 2004-2006. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.