eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › BUDOWA BUDYNKÓW SOCJALNYCH PRZY UL.WIEJSKIEJ W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ- ETAP-I W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO -UTWORZENIE OSIEDLA SOCJALNEGO PRZY UL.WIEJSKIEJ W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Środa Śląska: BUDOWA BUDYNKÓW SOCJALNYCH PRZY UL.WIEJSKIEJ W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ- ETAP-I W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO -UTWORZENIE OSIEDLA SOCJALNEGO PRZY UL.WIEJSKIEJ W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ.
Numer ogłoszenia: 103792 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33544 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BUDYNKÓW SOCJALNYCH PRZY UL.WIEJSKIEJ W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ- ETAP-I W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO -UTWORZENIE OSIEDLA SOCJALNEGO PRZY UL.WIEJSKIEJ W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. Organizacja placu budowy 2. Roboty ziemne - wymiana gruntu oraz wykopy fundamentowe i inne 3. Fundamenty 4. Posadzki 5. Roboty murowe 6. Słupy, trzpienie 7. Nadproża, wieńce, belki 8. Strop i stropodach 9. Tynki i wykończenie powierzchni 10. Konstrukcja dachu 11. Pokrycie dachu wraz z instalacją odgromową 12. Rynny, rury spustowe i obróbki 13. Przewody kominowe 14. Świetliki dachowe 15. Stolarka okienna 16. Stolarka drzwiowa 17. Hydroizolacje 18. Izolacje termiczne 19. Elewacje zewnętrzne 20. Instalacja wodociągowa 21. Instalacja kanalizacji sanitarnej 22. Instalacja p.poż. 23. Instalacja CO z piecem 24. Instalacja wentylacji grawitacyjnej 25. Instalacja elektryczna 26. Instalacje teletechniczne 27. Przyłącza zewnętrzna - elektryczne, wodne, kanalizacyjne, odprowadzenie wód opadowych 28. Oświetlenie zewnętrzne 29. Wyposażenie - sanitarne, 30. Szata roślinna - nasadzenia drzew, trawniki 31. Drogi dojazdowe, miejsca postojowe i chodniki 32. Ogrodzenie 33. Śmietniki OPIS ARCHITEKTURY I KONSTRUKCJI ORAZ POZOSTAŁYCH PRAC Inwestycja polega na budowie osiedla budynków socjalnych. W I-etapie budowane będą 2 budynki wielorodzinne złożone z lokali mieszkalnych o charakterze socjalnym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Osiedle zlokalizowane jest przy ul. Wiejskiej w Środzie Śląskiej na działce nr 48. Prace związane z budową przyłączy, sieci i zjazdu z drogi wychodzą poza obszar działki 48, zgodnie z dokumentacją projektową. W etapie-I inwestycji realizowane będą drogi, chodniki, miejsca postojowe, śmietniki, zjazd z drogi gminnej, przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią i siecią tłoczna kanalizacji sanitarnej, przyłącze wody, sieć p.poż, sieć kanalizacji deszczowej (odprowadzająca wody opadowe z budynku nr 3 i 4) do rowu melioracyjnego, przyłącza energetyczne do budynków, sieć oświetlenia zewnętrznego, zagospodarowanie terenu -zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i załącznikiem graficznym określającym zakres prac etapu-I. Budynki niepodpiwniczone, parterowe, kryte dachem płaskim, wykonane w technologii tradycyjnej. W etapie-I łącznie na terenie lokalizuje się 36 lokali mieszkalnych. Budynek nr 3: Budynek składa się z 6 segmentów, zawiera 12 lokali M4, w tym dwa lokale dla osób niepełnosprawnych. Budynek nr 4: Budynek składa się z 6 segmentów, zawiera 24 lokale (w tym 4 lokale dla osób niepełnosprawnych): 12 lokali M1(w tym 2 lokale dla osób niepełnosprawnych) i 12 lokali M2 (w tym 2 lokale dla osób niepełnosprawnych). Budynki o prostej bryle w kształcie prostokąta. Segmenty w kształcie litery U z wewnętrznym atrium stanowiącym komunikację wewnętrzną i strefę półprywatną. Dane techniczno - liczbowe budynków: Budynek nr 3: - powierzchnia zabudowy 744,50 m2 - powierzchnia całkowita 744,50 m2 - powierzchnia netto 601,87 m2 - kubatura 2419,62 m3 - wysokość max 3,59 m - wysokość od poz. wejścia do attyki 3,43 m - długość elewacji 36,37 - 40,08 m - szerokość elewacji 24,36 m - ilość lokali 12 szt. Budynek nr 4: - powierzchnia zabudowy 719,32 m2 - powierzchnia całkowita 719,32 m2 - powierzchnia netto 571,60 m2 - kubatura 2337,79 m3 - wysokość max 3,59 m - wysokość od poz. wejścia do attyki 3,43 m - długość elewacji 38,46 m - szerokość elewacji 24,36 m - ilość lokali 24 szt. Główne elementy budowlane: Fundamenty - ławy fundamentowe żelbetowe wylewane na chudym betonie i ławie żwirowej 50 cm - ściany fundamentowe z bloczków betonowych 24 cm Ściany - zewnętrzne nośne i osłonowe z bloczków z betonu komórkowego gr. 36,5 cm oraz 30 cm (w pierwszych dwóch warstwach) - wewnętrzne nośne z bloczków z betonu komórkowego gr. 24 cm - działowe z bloczków z betonu komórkowego gr. 11,5 cm Stropy - płyty stropowe ze zbrojonego betonu komórkowego gr. 20cm; Kominy - wentylacja grawitacyjna - kominy samonośne z pustaków wentylacyjnych z betonu lekkiego o gr. ścianek 4cm - na wybranych wlotach kanałów wentylacyjnych (w łazienkach) - wentylatory nakratkowe o wydajności ok. 180m3/h załączane ręcznie z opóźnieniem czasowym czapa betonowa zbrojona gr. 6 cm z bocznymi okapami o wysięgu 6 cm, wylana na warstwie poślizgowej (1x papa) na bocznych ściankach - kominy powietrzno-spalinowe - kominy systemowe O 20 cm, o wymiarach zewn. 36x36cm Stropodach - stropodach niewentylowany, płaski jednospadowy o nachyleniu 3% i 2% z odwodnieniem zewnętrznym, -konstrukcja nośna - strop ze zbrojonego betonu komórkowego gr. 20 cm -pokrycie papą termozgrzewalną Nadproża Żelbetowe prefabrykowane systemowe. Izolacje - Izolacje termiczne: stropodach - styropian EPS 100-038 gr. od 24 cm do 36 cm (spadek stropodachu ukształtowany poprzez ścięcie płyt styropianowych) ściany attykowe gr. 24 cm - styropian EPS 100-040 gr.6cm - posadzek na gruncie - styropian EPS 100-038 gr. 12cm - ściany fundamentowe i strefa cokołowa - styropian XPS gr.6 cm - Izolacje przeciwwodne, przeciwwilgociowe i parochronne: - pionowa ścian fundamentowych- grubowarstwowa powłoka bitumiczna - pozioma - papa termozgrzewalna Wyposażenie w instalacje wewnętrzne: - Instalacje elektryczne: - wewnętrzne linie zasilające i tablice rozdzielcze - instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych - instalacja ochrony od porażeń - instalacja rtv, telefon - instalacja odgromowa - instalacja zasilania przepompowni ścieków - Instalacje sanitarne: - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja ciepłej i zimnej wody - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja wentylacji 2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SIWZ, w skład której wchodzi: projekty budowlane z podziałem inwestycji na etapy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę, przedmiar robót oraz wzór umowy. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowo - kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Przedmiary robót. 4. Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 5. Zamawiający dopuszcza wykonania przez podwykonawcę części zamówienia na roboty budowlane. 6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.34 - 45.42.11.34 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wałbrzyskie Konsorcjum Budowlane Sp. z o.o., ul. Ludowa 60, Wałbrzych, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7854694,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4668158,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4663790,06 / Oferta z najwyższą ceną: 5332284,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.