eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Usunięcie szkód powodziowych powstałych w 2006 r. na potoku Studew w m. Brzeźnica ( gmina Bardo ) , potoku Czerna w m. Krzelków , Czerńczyce ( gmina Ziębice ) oraz potoku Stara Oława w m. Henryków , Lipa ( gmina Ziębice )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Świdnica: Usunięcie szkód powodziowych powstałych w 2006 r. na potoku Studew w m. Brzeźnica ( gmina Bardo ) , potoku Czerna w m. Krzelków , Czerńczyce ( gmina Ziębice ) oraz potoku Stara Oława w m. Henryków , Lipa ( gmina Ziębice )
Numer ogłoszenia: 103762 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy, ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, fax 074 852 22 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie szkód powodziowych powstałych w 2006 r. na potoku Studew w m. Brzeźnica ( gmina Bardo ) , potoku Czerna w m. Krzelków , Czerńczyce ( gmina Ziębice ) oraz potoku Stara Oława w m. Henryków , Lipa ( gmina Ziębice ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie szkód powodziowych powstałych w 2006 r. na potoku Studew w m. Brzeźnica ( gmina Bardo ) , potoku Czerna w m. Krzelków , Czerńczyce ( gmina Ziębice ) oraz potoku Stara Oława w m. Henryków , Lipa ( gmina Ziębice )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego ( zał. nr 1 ) . 2.Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń ( zał. nr 2 ) , że Wykonawca : -zgodnie z wymogami art. 24 ust.1 i 2 Ustawy : Prawo zamówień publicznych nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego , -spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , - zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń , -uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego , -podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i w terminie nie dłuższym niż termin związania ofertą . 3. Złożenie przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego , sporządzonego na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ ( załączniki nr 3-6 ) . 4. Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 5. Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy : Prawo zamówień publicznych . Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą : \ spełnia - nie spełnia \ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : 1. Oświadczenie Wykonawcy , że zgodnie z wymogami art. 24 ust.1 i 2 Ustawy : Prawo zamówień publicznych nie podlegamy wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego . 2. Oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. Oświadczenie Wykonawcy , że zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń . 4. Oświadczenie Wykonawcy , że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego . 5. Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i w terminie nie dłuższym niż termin związania ofertą . B. DOKUMENTY : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ ( dla każdego obiektu odrębnie ) . 2. Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 2. Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna ) . 5. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień , odroczeń , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa , uchwały , umowy spółki itp. ) . W przypadku spółek cywilnych , konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzmiuw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 08:30, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego : Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: potok Studew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w km 7+900÷8+900 w m. Brzeźnica ( gmina Bardo ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: potok Czerna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w km 0+000÷0+700 ; 1+200÷1+800 ; 3+900÷5+100 w m. Krzelków , Czerńczyce ( gmina Ziębice ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: potok Stara Oława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w km 1+700÷2+200 ; 3+000÷4+100 w m. Henryków , Lipa ( gmina Ziębice ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.