eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Ełk: Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 103728 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PRO-MEDICA w Ełku Sp.z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 25 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8 mm Szt. 6 2 Stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 28 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8 mm Szt. 6 3 Stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 31 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8 mm Szt. 12 4 Stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 33 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8 mm Szt. 12 Razem Pakiet II 1 Endoskopowy stapler tnący z wbudowanym nożem, do ładunków długości 60 mm, z możliwością zginania ramienia staplera do 45 stopni , długość 34 i 44 cm (plus minus 1 cm), 2 x 3 linie zszywek tytanowych, przechodzący przez troakar 12 mm, posiadający wskaźnik wystrzału ładunku wbudowany w boczną część korpusu staplera, posiadający możliwość ręcznego wycofania noża, jednorazowy, możliwość wykonania min. 10 strzałów przy zabiegu ( zamawiający każdorazowo przy zamawianiu poda długość staplera) Szt. 90 2 Ładunki do staplera jw. 60 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 1, 0 mm; 1,5 mm; 1,8 mm oraz 2,0 mm ( zamawiający każdorazowo przy zamawianiu poda rodzaj ładunku) Szt. 450 Razem Pakiet III 1 Urządzenie manipulator typu goldfinger 5mm śr. służące do mocowania opaski bariatrycznej, jednorazowe, sterylne Szt. 3 Razem Pakiet IV 1 Zestaw do zabiegów laparoskopowych przez jeden otwór, składający się z jednego portu elastycznego z termoplastycznego elastomeru, z zaworem do insuflacji i trzema 5 mm małymi trokarami i obturatorem Szt. 6 2 Klipsownica laparoskopowa 5 mm z ładunkiem min. 18 klipsów ,klipsy 9 mm , długość klipsownicy 37 cm (plus minus 2 cm) 6 3 Jednorazowe narzędzie średnicy 5 mm, długości 35-40 cm służące do fiksowania siatek przepuklinowych, zawierające 30 sztuk tytanowych wkrętów Szt. 24 4 Jednorazowy troakar laparoskopowy średnicy 12 mm, bezostrzowy, 150 mm długosci z redukcją do 5 mm i zaworem insuflacyjnym, karbowana Szt. 12 5 Jednorazowy troakar laparoskopowy średnicy 12 mm, bezostrzowy, 100 mm długosci z redukcją do 5 mm i zaworem insuflacyjnym, karbowana Szt. 30 6 Jednorazowa uszczelka do ww trokarów z redukcją do 5 mm Szt. 60 Razem Pakiet V 1 Pokrywa uszczelniająca dostępu laparoskopowego uniwersalna do metody hand assist przy operacjach resekcyjnych jelita grubego Szt. 2 2 Silikonowy port dostępu laparoskopowego do powłoki 4-7 cm, kompatybilny z pokrywą jw. Szt. 6 3 Stapler liniowy tnący, o zakrzywionym kształcie głowicy,linia cięcia 40mm,zewnętrzna linia szycia 48mm,wewnętrzna linia szycia 42mm,mieszczący się w przestrzeni 30mm,do dolnej przedniej resekcji odbytnicy, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm i 2,0 mm ( zamawiający każdorazowo poda rodzaj staplera ) Szt. 8 4 Ładunki do staplera jw o wysokości zamkniętej zszywki 1,5 mm i 2,0 mm ( zamawiający każdorazowo poda rodzaj staplera ) Szt. 16 Razem Pakiet VI 1 klipsy tytanowe do klipsownicy 10 mm , przystosowane do wielorazowej klipsownicy Ethicon LC, sterylne wkłady po 6 sztuk, 8 mm długości (plus minus 1 mm) Szt. 72 2 klipsy tytanowe do klipsownicy 10 mm , przystosowane do klipsownicy Ethicon LC, sterylne wkłady po 6 sztuk, 12 mm długości (plus minus 1 mm) Szt. 54 3 klipsy z polimeru polidioksanonowego (PDS) do blokowania nici chirurgicznych 2- 0 i 3 -0, przystosowane do klipsownicy Ethicon, z zatrzaskiem, w magazynku po 2 sztuki Szt. 50 Razem Pakiet VII 1 laparoskopowy pojemnik do bezkontaktowego usuwania tkanek, 10 mm, poj. Minimum 250 ml do zamykania na nici, bez obręczy Szt. 30 Razem Pakiet VIII 1 Jednorazowy bezostrzowy trokar optyczny zakończony dwoma separatorami tkanki o średnicy 12,9 mm, dł. 100 mm, z redukcją od 4,7 mm do 12,9 mm i posiadający możliwość blokowania wprowadzanej kamery w obturatorze, wyposażony w dwie niezależne od siebie uszczelki. Przezierna, rowkowana (niegwintowana) kaniula ze ściętym szczytem i lejkowatym otworem dla łatwiejszego wprowadzenia narzędzi. Trokar z zaworem insuflacyjnym Szt. 10 2 Jednorazowa uniwersalna kaniula do trokara jw. Szt. 10 Razem Pakiet IX 1 Igła Verresa wielorazowa 150 mm Szt. 2 Razem Pakiet X 1 Szydło do szycia powłoki jednorazowe 150 mm Szt. 10.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet 1 - 1700,00 zł (słownie:jeden tysiąc siedemset zł 00/100) Pakiet 2 - 10000,00 zł (słownie:dziesięć tysięcy zł 00/100) Pakiet 3 - 25,00 zł (słownie:dwadzieścia pięć zł 00/100) Pakiet 4 - 3000,00 zł (słownie:trzy tysiące zł 00/100) Pakiet 5 - 750,00 zł (słownie:siedemset pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 6 - 280,00 zł (słownie:dwieście osiemdziesiąt zł 00/100) Pakiet 7 - 100,00 zł (słownie:sto zł 00/100) Pakiet 8 - 200,00 zł (słownie:dwieście zł 00/100) Pakiet 9 - 10,00 zł (słownie: dziesięć zł 00/100) Pakiet 10 - 25,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust.1 pkt 2 SIWZ. Przy czym wartość zamówienia dla poszczególnych pakietów rozumiana jest jako: Pakiet 1 - 40000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100) Pakiet 2 - 100000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100) Pakiet 3 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) Pakiet 4 - 60000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) Pakiet 5 - 15000,00 zł (słownie: piętnaście zł 00/100) Pakiet 6 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Pakiet 7 - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Pakiet 8 - 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) Pakiet 9 - 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) Pakiet 10 - 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. tj. a) Deklaracja Zgodności producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) Certyfikat CE jednostki notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III). c)Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 3) Uzupełniony wzór oferty. 4) Uzupełniony formularz dostaw.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pok. 027/A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pok. 504..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.