eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Przebudowa ul. Strzelców Bytomskich od ul. Drzymały do ul. Szpitalnej - usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przed budynkiem Urzędu Miejskiego.



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Pyskowice: Przebudowa ul. Strzelców Bytomskich od ul. Drzymały do ul. Szpitalnej - usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przed budynkiem Urzędu Miejskiego.
Numer ogłoszenia: 103725 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Strzelców Bytomskich od ul. Drzymały do ul. Szpitalnej - usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przed budynkiem Urzędu Miejskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie awarii kanalizacji deszczowej na ulicy Strzelców Bytomskich na odcinku przed budynkiem Urzędu Miejskiego polegające na wymianie ok. 66 mb kanalizacji deszczowej wykopem otwartym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Larix Sp. z o. o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57708,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64623,70

  • Oferta z najniższą ceną: 64623,70 / Oferta z najwyższą ceną: 64623,70

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE PRAWNE: zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5b w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty budowlane, które nie zostały przewidziane w SIWZ sporządzonej dla zadania podstawowego będącego w realizacji. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia realizowanego i wynosi 9,59%. Wcześniej udzielono zamówienia z wolnej ręki na usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy Banku Spółdzielczym na 2,7% wartości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym łącznie wartość dwóch zamówień z wolnej reki wynosi 12,29 % zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, gdyż w obecnej sytuacji nie można ułożyć warstwy ścieralnej asfaltobetonu. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, czyli takiej, której nie można było stwierdzić na etapie przygotowania SIWZ przy dochowaniu należytej staranności przez zamawiającego. W dniu 15.04.2013r. na w/w odcinku przy Banku Spółdzielczym nastąpiła awaria polegająca na zapadnięciu się jezdni. W tej sytuacji przeprowadzono ponowny monitoring kanalizacji deszczowej na odcinku drogi obciążonej największym ruchem. W wyniku inspekcji okazało się, że po zimie nastąpiła dalsza degradacja kanalizacji deszczowej na tym odcinku i niezbędna będzie wymiana ok. 66 mb kanalizacji deszczowej wykopem otwartym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.