eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Różanka › Usługa szkoleniowa dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Senior realizujących projekt pod nazwą Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Senior.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Różanka: Usługa szkoleniowa dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Senior realizujących projekt pod nazwą Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Senior.
Numer ogłoszenia: 103721 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Różanka 117B, 22-211 Różanka, woj. lubelskie, tel. 082 5718116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Senior realizujących projekt pod nazwą Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Senior..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot umowy, zwany dalej Zadaniem obejmuje: a)Przeprowadzenie przez Wykonawcę w okresie od 19 lipca 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. cyklu szkoleń pracowników Zamawiającego, zwanych dalej uczestnikami szkolenia, zaangażowanych w realizację projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR. b)Szkolenie pt. Formy wspierania do samodzielności i aktywności mieszkańca w domu pomocy społecznej - wyjazdowe szkolenie trzydniowe (piątek, sobota, niedziela) - łączna liczba godzin szkoleniowych - 25, 3 grupy szkoleniowe po 18 osób i 1 grupa szkoleniowa 17 osób. Łączna ilość osób biorących udział w szkoleniu - 71 osób. c)Kurs pt. Opiekun w domu pomocy społecznej - cykl 3 wyjazdowych szkoleń dwudniowych (sobota, niedziela) - łączna liczba godzin szkoleniowych jednej grupy - 60, 3 grupy po 9 osób. Łączna ilość osób biorących udział w kursie - 27 osób. d)Łączna ilość osób przeszkolonych w ramach Projektu - 98 osób. e)Opracowanie programu szkolenia z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f)Dostarczenie każdemu uczestnikowi szkolenia materiałów szkoleniowych plus jeden komplet materiałów dla Zamawiającego, g)Transport uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i przywóz po zakończeniu szkolenia, h)Zapewnienie uczestnikom szkolenia noclegów wraz z wyżywieniem. 2.Koszty dojazdów, noclegów oraz wyżywienia nie mogą przekroczyć 10% ceny za realizację zamówienia. 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zadanie zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z Ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż podczas realizacji zamówienia: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - załącznik nr 4 do SIWZ 2.Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia co najmniej od trzech lat - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1.Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż: 1.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Klauzulę antykorupcyjną - załącznik nr 9 do SIWZ. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń zakresem tematycznym obejmujące przedmiot zamówienia - 20.00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senior.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej SENIOR Różanka 117B, 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej SENIOR Różanka 117B, 22-200 Włodawa, Pokój nr 5 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo-wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.