eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie robót drogowych dla zadania pn. Remont ulicy Siemianowickiej na odcinku od łącznicy z Al. Jana Pawła II do granicy z miastem Piekary Śląskie w Bytomiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Bytom: Wykonanie robót drogowych dla zadania pn. Remont ulicy Siemianowickiej na odcinku od łącznicy z Al. Jana Pawła II do granicy z miastem Piekary Śląskie w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 103713 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych dla zadania pn. Remont ulicy Siemianowickiej na odcinku od łącznicy z Al. Jana Pawła II do granicy z miastem Piekary Śląskie w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych dla zadania pn. Remont ulicy Siemianowickiej na odcinku od łącznicy z Al. Jana Pawła II do granicy z miastem Piekary Śląskie w Bytomiu. 2.Opis robót remontowych: 1) Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 1.713,00 mb. 2) Frezowanie bitumicznej nawierzchni jezdni jest przewidziane na głębokość 13 cm na pow.16.330,00 m2. 3) Rozbiórka chodników z płytek betonowych 50x50x7 cm na pow.2.500,00 m2. 4) Rozbiórka obrzeży 8x30 cm na dług. 2.700,00 mb. 5) Rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm na dług.2.250,00 mb. 6) Materiał z rozbiórki nawierzchni, jak i pozostały gruz należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach lub zutylizować, a koszt zagospodarowania lub utylizacji uwzględnić w cenie oferty - odległość wywozu do 7 km - łączna ilość 2.332,70 cm3. 7) Ułożenie nowego krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem w ilościach: - krawężnik 15x30 cm - 2.000,00 mb, - krawężnik 12x25 cm - 250,00 mb. 8) Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na długości 2.700,00 mb. 9) Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej grub. 8 cm na pow.2.500,00 m2. 10) Montaż barierek chodnikowych sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur o średnicy 60 mm i 38 mm o rozstawie słupków z rur o średnicy 60 mm co 1,50 m w ilości 250,00 mb. 11) Wymiana na istniejących studzienkach ściekowych w jezdni pierścieni odciążających, pokryw nastudziennych i wpustów żeliwnych (typ ciężki) - zawiasowe - 38 szt. 12) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 10 szt. 13) Wymiana na istniejących w jezdni studniach rewizyjnych pierścieni odciążających, pokryw nastudziennych i włazów kan. żeliwnych (typ ciężki) - zawiasowe, zatrzaskowe - 20 szt. 14) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 7 szt. 15) Zabudowa nowych studzienek wodościekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm w miejscach na jezdni wskazanych przez Zamawiającego - 10 szt. 16) Zabudowa przykanalików z rur PCV o średnicy 200 mm w ilości 75,00 mb. 17) Wykonanie zieleńców z humusowaniem o obsianiem trawą na pow. 200,00 m2. 18) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie lepikiem asfaltowym na gorąco zarówno podbudowy bitumicznej jak i warstwy wiążącej na pow. 16.330,00 m2. 19) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grub. 8 cm oraz warstwy ścieralnej grub. 5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej typu SMA - na pow. 16.330,00 m2. 20) Transport mieszanki bitumicznej na odl. 10 km w ilości 3.266,00 ton. 21) Malowanie pasów segregacyjnych ruchu na gorąco za pomocą mas termoplastycznych (łącznie na wszystkich odcinkach): - pasy ciągłe o pow. 273,00 m2, - pasy przerywane o pow. 92,00 m2,- strzałki kierunkowe ruchu o pow. 36,00 m2,- przejścia dla pieszych o pow. 150,00 m2. 3. Zatoka autobusowa w km (0.3 + 40.00 do 0.4 +0.00) - na kierunku Piekary Śl.: 1) Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 71 cm i pow. 114,00 m2. 2) Wykonanie warstwy odsączającej grub. 15 cm z piasku gruboziarnistego - 114,00 m2. 3) Wywiezienie ziemi z korytowania w ilości 80,94 m3 na odl. 7 km z utylizacją. 4) Ułożenie dolnej warstwy podbudowy grub. 20 cm po zagęszczeniu z kruszywa łamanego na pow. 114,00 m2. 5) J.w. lecz warstwa górna o grub. 15 cm. 6) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wys. 16 cm na podsypce cem.-piask. na pow. 114,00 m2. 7) Dowóz kostki kamiennej (materiał Zamawiającego) z załadunkiem i rozładunkiem z bazy drogowej przy ul. Hajdy 1a w Bytomiu w ilości 47,42 tony. 4. Oświetlenie: 1) Wymiana 4 szt. słupów stalowych o masie do 100 kg o wys. 7,00 m wraz z montażem opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku. 2) Wymiana 2 szt. słupów stalowych o masie do 100 kg o wys. 9,00 m wraz z wymianą opraw oświetlenia zewnętrznego. 3) Ułożenie 70,00 mb rur osłonowych stalowych o średnicy do 100,00 mm. 4) Ułożenie 120,00 mb rur osłonowych PCV o średnicy do 140,00 mm. 5) Ułożenie kabli o masie do 0,5 kg/m w ilości 200,00 mb. Lokalizacja słupów oświetlenia zewnętrznego oraz opraw zostanie wskazana przez Zamawiającego w trakcie realizacji robót. 5. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: 1) Przedmiarze Robót, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) Planie sytuacyjnym, 4) Wzorze umowy, które stanowią odpowiednie załączniki do niniejszej specyfikacji. 6. Wykonawca winien udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczonej od dnia odbioru końcowego robót potwierdzonego protokołem końcowym. 7. W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić koszt opracowania oraz wykonania organizacji ruchu na czas realizacji robót remontowych, którą winien przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia. 8. W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić również koszt oznakowania robót dla prawidłowej organizacji ruchu na czas realizacji robót remontowych. 9. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 10. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia jezdni ul. Siemianowickiej na czas realizacji robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 80.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), 5)oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 5.Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji). 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ramach budowy lub przebudowy lub remontu (w ilościach co najmniej dwóch) nawierzchnie jezdne z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto każda. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca powinien dysponować co najmniej: a)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami - obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EFTA, których kwalifikacje zawodowe odpowiadają kwalifikacjom żądanym w warunku i zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12, pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych cytowanej ustawie. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2.000.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys szczegółowy - w celach informacyjnych, służących ustaleniu sposobu kalkulacji ceny ryczałtowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)możliwość zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi, których nie można było przewidzieć, a mających wpływ na możliwość rozpoczęcia, kontynuowania lub zakończenia robót, takich jak konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, zmian technicznych czy organizacyjnych lub innych zmian, które warunkują prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, 3)spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, lub inne warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót tj. mróz, temperatura, opady śniegu, deszczu itp. 2.Dokonanie zmiany jw wymaga pisemnego wniosku wykazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie. 3.Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3. 4.Jakiekolwiek zmiany umowy nie mogą powodować zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w § 4 ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarzad Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji - pok. nr 25)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarzad Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji - pok. nr 25)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.