Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Warszawa: Zakup fabrycznie nowego zadaszenia estradowego o wymiarach 20x14x11,5 m na konstrukcji aluminiowej z powłoką z PVC wraz z dostawą, rozładunkiem i pierwszym montażem w siedzibie zamawiającego
Numer ogłoszenia: 103712 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczna Estrada , ul. Marszałkowska 77/79, 00-683 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 849-32-86, faks 0-22 646-49-39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego zadaszenia estradowego o wymiarach 20x14x11,5 m na konstrukcji aluminiowej z powłoką z PVC wraz z dostawą, rozładunkiem i pierwszym montażem w siedzibie zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowego zadaszenia estradowego o wymiarach 20x14x11,5 m na konstrukcji aluminiowej z powłoką z PVC wraz z dostawą, rozładunkiem i pierwszym montażem w siedzibie zamawiającego. W tym: a) Konstrukcja aluminiowa Wymiary minimalne wewnętrzne konstrukcji (szerokość, głębokość, wysokość) 20 x 14 x 11,5m. Konstrukcja wyposażona dodatkowo w dwie ramy boczne o szerokości wewnętrznej 4 metry, do zawieszania zestawów głośnikowych i dekoracji wraz z elementami usztywniającymi w postaci kratownicy. Łączna dopuszczalna obciążalność zadaszenia min. 10.000 kg. -przy obciążeniu wiatrem 72km/h przy zamontowanych osłonach bocznych i obciążeniu wiatru 100 km/h bez osłon bocznych. Konstrukcja oparta na 8 słupach zaopatrzonych w wózki do zainstalowania wciągarek elektrycznych. Wózki wyposażone w uchwyty do zamocowania lin stalowych. Słupy wyposażone w standardowe bazy stalowe (wyposażone w min. 4 kółka gumowe o średnicy 100mm do przetaczania) z czterema stabilizatorami każdy, do stawiania na płaskim terenie. Dodatkowo należy dostarczyć bazy w systemie typu Layher (posiadanym przez Zamawiającego) wraz z zamkami ryglowanymi na wymiar pola 2,00m x 2,00m z dodatkowym stojakiem stalowym wstawianym pod środkiem bazy. Wszystkie typy baz powinny być wyposażone w uchwyty do zamocowania lin stalowych. Słupy musza być wyposażone w głowice do przewijania łańcucha. Konstrukcja powinna być wykonana zgodnie z załączonymi rysunkami z tolerancją w wymiarach do 100mm. Zamawiający oczekuje dostarczenia takiego systemu elementów, który pozwoli na zmontowanie również mniejszego zadaszenia o wymiarach wewnętrznych: 12 x 10 metrów, przy obciążalności min. 8000kg. Konstrukcja powinna być składana z elementów przestrzennych typu czterorurowego quadro w oparciu o rury nośne o maksymalnej średnicy 50mm. Elementy konstrukcyjne nie przekraczające 4m długości. Rozstaw osiowy rur głównych kratownicy dachu max 470mm x 470mm, wymiar zewnętrzny max 520mm x 520mm. Rozstaw osiowy kratownicy słupów max 350mm x 350mm, wymiar zewnętrzny max 400mm x400mm. Płatwie podpierające plandekę musza być wykonane z kratownicy minimum o przekroju trójkąta. Wszystkie elementy mają być łączone systemem szybkozłącz klinowych. Konstrukcja musi być jednorodna, pochodząca od tego samego producenta. Wszystkie elementy muszą być wykonane ze stopu aluminium EN-AW 6082 T6 spawanego zgodnie z normą DIN V 4113 (należy załączyć kopię zgodności z normami), oraz muszą posiadać certyfikaty TÜV. Złącza czopowe wykonane z materiału AlMgSi1F 31. Sworznie wykonane z materiału 42CrMo4. System musi być wyposażony w system lin stalowych wraz z elementami montażowymi i napinającymi zgodnie z dokumentacja statyczną do usztywniania konstrukcji oraz specjalny system do podnoszenia słupów do pozycji pionowej (Tower erector) przy pomocy wciągarki łańcuchowej. Nie dopuszcza się stosowania palnych elementów napinających dla lin stalowych. Zamawiający oczekuje 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt i maksymalnie 3-dniowego serwisu gwarancyjnego od momentu zgłoszenia usterki. b) Powłoka zadaszenia 20x14 m: Materiał PVC wodoodporny i trudno zapalny w kolorze szarym o gramaturze min. 650gr/m2, wykonany z czterech do sześciu części naciąganych na specjalne szyny typu Kedra, mocowane do kalenicy za pomocą szybkozłączy typu aliscaf (cell clamp) z możliwością regulacji naciągu powłoki. c) Osprzęt: - wszelkie wymagane złącza do elementów zadaszenia z 5% nadmiarem - narzędzia wymagane do montażu i demontażu - elementy zabezpieczenia martwego położenia dachu, mocujące ramę dachu do słupów po wywindowaniu ramy na wysokość maksymalną (safety set) d) Dokumentacja: - raporty statyczne zgodne z EN 13805, potwierdzone przez inżyniera z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi, posiadającego aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - certyfikaty CE i TUV - instrukcja montażu i użytkowania w języku polskim e) W zakres dostawy wchodzi również przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie montażu, demontażu i użytkowania zakończone wydaniem stosownego dokumentu poświadczonego przez Producenta. f) Wymagania szczególne wobec oferentów: Zamawiający oczekuje dostarczenia n/wym. dokumentów potwierdzających wiarygodność oferenta - Autoryzację producenta do reprezentowania go na rynku polskim. - Wykaz realizacji min. 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat wraz z montażem z zakresu wyposażenia scenicznego na kwotę minimum 400.000 złotych netto każda wraz załączonymi potwierdzeniami, że dostawy zrealizowane zostały w sposób należyty - Kopii ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie min. 1,5 mln złotych - Dokumentów potwierdzających np. opinii bankowej, że Oferent dysponuje środkami finansowymi lub liniami kredytowymi w wysokości min. 400.000 zł - Do oferty należy załączyć rysunki i opis oferowanego zadaszenia w tym specyfikację ilościową, które pozwolą Zamawiającemu na ocenę zgodności w wymaganiami postawionymi w SIWZ g) Termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci, którzy spełniają następujące warunki: są dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Szczegółowa informacja o przedmiocie zamówienia jest dostępna na stronie www.estrada.com.pl. Kryteria oceny ofert: cena brutto 100%.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający oczekuje dostarczenia n/wym. dokumentów potwierdzających wiarygodność oferenta: - Autoryzację producenta do reprezentowania go na rynku polskim. - Wykaz realizacji min. 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat wraz z montażem z zakresu wyposażenia scenicznego na kwotę minimum 400.000 złotych netto każda wraz załączonymi potwierdzeniami, że dostawy zrealizowane zostały w sposób należyty - Kopii ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie min. 1,5 mln złotych - Dokumentów potwierdzających np. opinii bankowej, że Oferent dysponuje środkami finansowymi lub liniami kredytowymi w wysokości min. 400.000 zł
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.estrada.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczna Estrada
ul. Marszałkowska 77/79
00-683 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Stołeczna Estrada - sekretariat ul. Marszałkowska 77/79 00-683 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa przyczepy mobilnej ze sceną" - powt.
- Zakup sceny widowiskowej
- Modernizacja sal gimnastycznych przy Liceum Ogólnokształcącym w Skawinie oraz Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie
- Zakup sceny mobilnej dla Bolesławieckiego Ośrodka Kultury - Międzynarodowego Centrum Ceramiki w Bolesławcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.