eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa implantów neurochirurgicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Olsztyn: Dostawa implantów neurochirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 103711 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423202, fax 089 5423214.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów neurochirurgicznych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów neurochirurgicznych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Protezy trzonu kręgosłupa szyjnego - 3 sztuki Zadanie nr 2 - Masa plastyczna na bazie akrylu do uzupełniania ubytków kości czaszki - 10 sztuk Zadanie nr 3 - Protezy kości czaszki z przędzy biologicznie obojętnej - 20 sztuk zadanie nr 4 - Klej tkankowy do zastosowań w neurochirurgii 5ml - 10 sztuk Klej tkankowy do zastosowań w neurochirurgii 2ml - 10 sztuk Zadanie nr 5 - Wchłanialna hemostatyczna gąbka kolagenowa pokryta elementami kleju fibrynowego wymiarów 0,5cm- do 3cm-do 2cm - 10 sztuk Wchłanialna hemostatyczna gąbka kolagenowa pokryta elementami kleju fibrynowego wymiarów 0,5cm- do 10cm-do 5cm - 10 sztuk

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.40.00 - Sztuczne części ciała Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.40.00 - Sztuczne części ciała Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca złoży na Załączniku Nr 2 oświadczenie w powyższym zakresie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych minimum 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - przy czym dokumenty te zatwierdzone być muszą przez osoby uprawnione do reprezentacji. UWAGA: referencje zawierać muszą informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, wartość oraz datę jego realizacji. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków wartość brutto złożonej oferty finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia i oceny spełniania warunku, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20. 04. 2004 r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93 poz. 896 i przepisami wykonawczymi do oferty należy dołączyć: dla wyrobów klas: II b i III - deklarację zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania oraz opis - specyfikacje oferowanego przedmiotu zamówienia folder, katalog. Numer katalogowy podany w formularzu cenowym powinien być wyraźnie oznaczony, np. markerem w w dokumentach i dołączonych do nich załącznikach. Ponadto wymienione dokumenty należy oznaczyć w taki sposób aby jasno wynikało jakiej pozycji ; w tym numeru katalogowego dotyczą. i)Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. a) - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją ,za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. a) oraz jej podpisem. j)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. k)Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. I)Formularz oferty -Załącznik Nr 1 m)Formularz oświadczeń- Załącznik Nr 2 Arkusz asortymentowo cenowy - Załącznik Nr 3.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propublico.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 103 Szpital z Przychodnia SP ZOZ ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 11:00, miejsce: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn budynek administracji, pok. 102 - sekretariat..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Protezy trzonu kręgosłupa szyjnego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy trzonu kręgosłupa szyjnego - 3 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.40.00-3, 33.18.41.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Masa plastyczna na bazie akrylu do uzupełniania ubytków kości czaszki..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masa plastyczna na bazie akrylu do uzupełniania ubytków kości czaszki - 10 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.40.00-3, 33.18.41.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Protezy kości czaszki z przędzy biologicznie obojętnej..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy kości czaszki z przędzy biologicznie obojętnej - 20 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.40.00-3, 33.18.41.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Klej tkankowy do zastosowań w neurochirurgii..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej tkankowy do zastosowań w neurochirurgii: 1) Klej tkankowy do zastosowań w neurochirurgii 5ml - 10 sztuk 2) Klej tkankowy do zastosowań w neurochirurgii 2ml - 10 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.40.00-3, 33.18.41.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wchłanialna hemostatyczna gąbka kolagenowa pokryta elementami kleju fibrynowego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialna hemostatyczna gąbka kolagenowa pokryta elementami kleju fibrynowego: 1) Wchłanialna hemostatyczna gąbka kolagenowa pokryta elementami kleju fibrynowego wymiarów 0,5cm-do 3cm do 2cm - 10 sztuk 2) Wchłanialna hemostatyczna gąbka kolagenowa pokryta elementami kleju fibrynowego wymiarów 0,5cm- do -10cm do 5cm - 10 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.40.00-3, 33.18.41.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.