eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Człuchów: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem
Numer ogłoszenia: 103694 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85464 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem w ramach projektu pn. Nowoczesna i skuteczne rehabilitacja w Czarnem współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony zgodnie z Formularzem cenowym - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Sprzęt obejmuje: a) Wanna do masażu wirowego kończyn górnych b) Kapsuły c) Wanna do kąpieli perełkowych i masaży podwodnych d) Stół 2 - sekcyjny e) Katedra biczy szkockich f) Aparat do treningu ciała g) Stół 7 - sekcyjny h) Aparat do sekwencyjnego masażu i) Zestaw do ćwiczeń w podwieszeniu z konstrukcją przyścienną i sufitową z osprzętem 2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej przed podpisaniem protokołu odbioru : - karty gwarancyjne; - paszporty techniczne; - pełne instrukcje obsługi w języku polskim w formie wydruku, 3. Wszystkie formalności cele związane z realizacją zamówienia zostaną wykonane bez udziału Zamawiającego, 4. Parametry techniczne oraz wyposażenie dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne ze złożoną ofertą. 5. Całość oferowanego przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa i kompletna. 6. Dokumentacja użytkowa urządzeń będzie napisana w języku polskim. 7. Oferowane urządzenia muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.). 8. Rozmieszczenie i kolorystykę przedmiotu zamówienia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po rozstrzygnięciu przetargu. 9. Wszelkie nazwy własne produktów, urządzeń i materiałów które zostały użyte w specyfikacji służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania dostawy i określenia właściwości oraz wymogów technicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Tak więc wymienione nazwy własne należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy w zgodzie z Polskimi Normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zagwarantują kompatybilną funkcjonalność z już istniejącymi rozwiązaniami technicznymi w laboratorium Zamawiającego W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. UWAGA !!! Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego miejsca dostawy i montażu oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zaniechanie dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meden-Inmed sp. z o.o., Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203268,99

  • Oferta z najniższą ceną: 203268,99 / Oferta z najwyższą ceną: 203268,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.