eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 103692 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84924 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. A. Mickiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 264 19 80, faks 32 264 19 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (DzU z 2010 r. Nr 113 poz. 749 ze zmianami). Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie maksymalnie dla 66 osób (w tym 61 dzieci). Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 58 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 58, w tym - 53 uczniów (osób płatnych) + 4 opiekunów + 1 kierownik kolonii (bez grupy). Maksymalna ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 66, w tym - 61 uczniów (osób płatnych) + 4 opiekunów + 1 kierownik kolonii (bez grupy). Koszt pobytu opiekunów kolonii i kierownika kolonii winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości uczestników tzw. zielonej szkoły po podpisaniu umowy w związku z różnicą liczby zgłoszeń - powstałą pomiędzy ilością zgłoszeń złożonych przez rodziców w dniu podpisania umowy, a liczbą faktycznych zgłoszeń i wpłat rodziców na 7 dni przed wyjazdem lub rezygnacji uczestników z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w późniejszym terminie, bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Zamawiający przewiduje także pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku). Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży (o wartości (sumie) ubezpieczenia 10 000 zł na osobę). Zamawiający określa termin realizacji zamówienia publicznego: Termin rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.06.2013 r. Termin zakończenia: nie później niż 16 czerwca 2013 r. Czas trwania zadania 14 dni, w tym 13 noclegów, 12 pełnych dni pobytowych (bez dnia wyjazdu i przyjazdu). Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przez dzień pobytowy rozumie się: dzień, w którym Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie uczestników. Turnus rozpoczyna się obiadokolacją, a kończy śniadaniem w dniu zakończenia. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: 1.Zamówienie obejmuje organizację, pobyt, transport i wyżywienie maksymalnie 66 osób (w tym 61 dzieci). 2. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 58 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. 3. Koszt pobytu opiekunów kolonii i kierownika kolonii winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. 4.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży. 5.W przypadku organizatorów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży, zastosowanie znajdują stosowne przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. DzU z 2004 r. Nr 223,poz.2268 ze zm.), w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej, a także zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej -właściwe przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (DzU z 1997 r. Nr 12, poz. 67 ze zm.). 6. Miejscowość- położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; czysta ekologicznie okolica (wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 70 km od tych miejscowości); korzystny klimat. 7. Obiekt - obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska; obiekt musi znajdować się w odległości min. 20 km w linii prostej od zakładów przemysłowych; usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m; pokoje 2, 3, 4, osobowe, bez wyposażenia w piętrowe łóżka lub dostawki oraz bez sprzętu TV; wykluczone pokoje typu studio; wykluczone piętrowe łóżka; pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk, umywalka) i pościel; osobne pokoje dla kadry pedagogicznej (max. 2 osoby w jednym pokoju), wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z ciepłą wodą, umywalka) i pościel, wyposażone w sprzęt RTV oraz czajnik elektryczny, szklanki); zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku o niskiej zabudowie (max. trzy kondygnacje: parter, I, II piętro); pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku; stołówka w miejscu zakwaterowania; budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii; sprzątanie pokoi, co najmniej co dwa dni (odkurzanie, mycie podłóg, porządkowanie łazienek i wc., wymiana pościeli w razie potrzeby); duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony; sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu klipart z zabezpieczeniem papieru - w miejscu zakwaterowania; boisko sportowe lub plac zabaw; świetlica, sala dyskotekowa, sala telewizyjna z TV SAT i odtwarzaczem CD i DVD (zapewnienie filmów video, DVD dla dzieci). 8. Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna - pielęgniarka całodobowo; zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki w ramach kosztów; lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela; opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce; przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km od obiektu; szpital w odległości nie więcej niż 60 km od obiektu; zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. 9. Program kulturalno - sportowy- zorganizowanie wycieczki autokarowej turystyczno - krajoznawczej; zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników; zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie; zorganizowanie dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej; zorganizowanie 2 ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników; zapewnienie sprzętu sportowo - rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping- ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników. 10.Wyżywienie- cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przygotowywane zgodnie, z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego; posiłki mają być urozmaicone. W posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy jak i drugiego dania obiadowego; posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu; możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet (np. cukrzycowa, bezglutenowa); suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: trzy bułki i wędlinę, dwa soki o poj. 0,33 litra, owoce, słodką bułkę, wafel, oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach ? litra po 2 sztuki dla każdego uczestnika; Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki; Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty, lub wody z sokiem albo po ? litra wody niegazowanej na osobę oraz pieczywa z masłem i dżemem;Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz U z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 11.Transport - przewóz dzieci, opiekunów i kierownika kolonii do miejsca wypoczynku i ich odwóz po jego zakończeniu, w godzinach dziennych, autokarem klasy LUX (wc, video, klimatyzacja), który musi być dopuszczony do ruchu drogowego, posiadać aktualne badania techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NW, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego oraz posiadający Protokół z kontroli autokaru podpisany przez funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego Policji nie wcześniej niż 16 godzin przed planowaną godziną wyjazdu; autokar ma być podstawiony minimum pół godziny przed odjazdem uczniów; w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy; autokar winien być prowadzony na zmianę przez dwóch kierowców, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kat. D); poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu (w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty noclegu i wyżywienia kierowców). 12.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na każdych rozpoczynających się piętnastu uczniów (grupa) oraz 1 kierownika kolonii ds. organizacji i nadzoru realizacji planu pracy - pracownika Zamawiającego (bez grupy). Opiekunowie oraz kierownik kolonii ds. organizacji i nadzoru planu pracy - pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 roku w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz U z 2001 r. Nr 135 poz. 1516) z tym, że: zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w SIWZ i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia; pełnego ubezpieczenia NW wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu; w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt; całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych; zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego ALL - TOURIST, ul. Graniczna 12/211, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71065,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71065,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.