eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa drogi nr 165 odc. Mielno - Mścice i skrzyżowania w m. Mielno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Koszalin: Przebudowa drogi nr 165 odc. Mielno - Mścice i skrzyżowania w m. Mielno
Numer ogłoszenia: 103692 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 165 odc. Mielno - Mścice i skrzyżowania w m. Mielno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę drogi wojewódzkiej nr 165 Mielno - Mścice wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 0354Z w m. Mielno na odcinku ulicy Lechitów z ulicą Kościelną. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w Rozdziale III Opis Przedmiotu Zamówienia W miejscach gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacjach Technicznych oraz Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO Bank Polski S.A. I/O Koszalin Nr 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428 na adres Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. 5) W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. sprzętu, tj. - automatyczną wytwórnią stacjonarną (otaczarką) mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym posiadającą wydajność minimum 80Mg/h - min. 1 szt., - układarką z układem automatycznego sterowania - min. 1 szt. - samochodami samowyładowczymi min. 10 Mg w ilości zapewniającej ciągłość dostawy z przykryciem brezentowym lub termosem - min. 3 szt., - walcami stalowymi - min. 2 szt., - walcem ogumionym - min. 1 szt., - frezarką - min 1 szt., - szczotką mechaniczną - min 1szt - skrapiarką - min 1 szt., - kombajnem do wykonywania mieszanek mineralno-bitumicznych na zimno z rozściełaczem - min 1 szt. - malowarką do oznakowania poziomego - min 1szt., - równiarką - min 1 szt., - zagęszczarką - min 1 szt. - układarką do taśm prefabrykowanych - min 1 szt. 4) dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub z odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Na potwierdzenie dysponowania sprzętem składane jest Oświadczenie wskazane w pkt. 1 (oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych). W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował potencjałem technicznym, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia.; 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. c) W przypadku wskazania w wykazie osoby , którą Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Pozostałe dokumenty: 5) Formularz oferty; 6) Wyceniony przedmiar robót; 7) Wykaz stawek i narzutów; 8) Dowód wniesienia wadium ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31 pokój nr 19. Koszt specyfikacji 170,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31, pokój 200 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.