eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Budowa kanalizacji sanitarnej ulicy J. Brzechwy, Granicznej i J. Kochanowskiego w Kętrzynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Kętrzyn: Budowa kanalizacji sanitarnej ulicy J. Brzechwy, Granicznej i J. Kochanowskiego w Kętrzynie.
Numer ogłoszenia: 103692 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, fax 089 752 05 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej ulicy J. Brzechwy, Granicznej i J. Kochanowskiego w Kętrzynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej (fekalnej) od studni S1i do S22 (458,5mb-część grawitacyjna, 153mb - cześć tłoczna, 198mb- przyłącza- do granic posesji) Szczegółowy zakres rzeczowy zadania, o którym mowa w ust. 1, określają przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne , które są załącznikiem do SIWZ oraz dokumentacja techniczna opracowana przez: Przedsiębiorstwo Usługowo-Wykonawcze ENERGOS - Ryszard Samsel, pt.: \Projekt Budowlany. Budowa ulic: J. Tuwima, J. Kochanowskiego, K.C. Norwida, E.Orzeszkowej, M. Konopnickiej J. Brzechwy, Granicznej w Kętrzynie\.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym przetargu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w przetargu mogą wziąć podmioty, które złożą ofertę zgodną z warunkami specyfikacji. Kryteria oceny ofert - cena 100% 1. Do oceny będzie przyjmowana cena brutto (cena netto + VAT) za jaką Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie. 2. Oferta o najniższej cenie uzyska 10 pkt. 3. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów ww. określonego wzoru: PN= ( C min./C n) x 10 pkt. Oznaczenie: PN - ilość pkt. badanej oferty, C min - cena najniższej oferty, C n - cena badanej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym, oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 4. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 6. oświadczy, że w przypadku wyboru jego oferty podpisze umowę, której wzór załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7. realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia z należytą starannością 8. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń projekt umowy. II. Lista wymaganych dokumentów: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 71, poz. 645 z 2004 r.), mogą być przedstawione w formie poświadczonych kopii \Za zgodność z oryginałem\. Formularz ofertowy / wg załączonego druku / + z a ł ą c z n i k i : 1. Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy) - zał. nr 1, 2. Karta informacyjna wykonawcy na załączonym druku- zał. nr 2, 3. Oświadczenie - zał. Nr 3, 4. Uzupełniony, parafowany i zaakceptowany projekt umowy - zał. Nr 4, 5. Wykaz podobnych zadań realizowanych w ciągu ostatnich 2 lat ( co najmniej 2 zadania ) - zał. Nr 5, 6. Dokumenty wystawione przez Zamawiających, dotyczące zamówień wskazanych w pkt. 5, z odniesieniem co do staranności i terminowości ich wykonania. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy od wyznaczonego terminu składania ofert, 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Zaświadczenie o terminowym regulowaniu składek ZUS - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Zaświadczenie Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert. 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 12. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 14. Wykaz posiadanego sprzętu i narzędzi niezbędnego do wykonania zadania. 15. Polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności i zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 6.06.1997r. Kodeks Karny (Dz. U. z 1997r. Nr 88, poz. 553 rozdział XXXVI art. 297) oraz ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w punkcie VIII -X będzie skutkować odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kętrzyn, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Tel: (0-89) 752-05 - 20, Fax, (0-89) 752-05 - 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Kętrzyn, sekretariat (I pietro) , 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Tel: (0-89) 752-05 - 20, Fax, (0-89) 752-05 - 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana ze środków własnych gminy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.