eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rewitalizacja Zabytkowych Kamienic w Śródmieściu Suwałk - Etap III kamienice przy ul. Kościuszki 78 i 78A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Suwałki: Rewitalizacja Zabytkowych Kamienic w Śródmieściu Suwałk - Etap III kamienice przy ul. Kościuszki 78 i 78A.
Numer ogłoszenia: 103690 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, fax 087 5628098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Zabytkowych Kamienic w Śródmieściu Suwałk - Etap III kamienice przy ul. Kościuszki 78 i 78A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. \ Rewitalizacja Zabytkowych Kamienic w Śródmieściu Suwałk - Etap III kamienice przy ul. Kościuszki 78 i 78A obejmującego wykonanie prac adaptacyjnych budynków wraz z przeprowadzeniem pełnego remontu kapitalnego, kompleksowym przeprowadzeniem zmian funkcjonalnych, konstrukcyjno - budowlanych ( przebudową wewnętrzną ) i wykończeniowych wraz z przebudową i wykonaniem nowych instalacji technicznych wewnętrznych i przyłączy infrastruktury technicznej oraz zagospodarowaniem przyległego terenu. Budynek znajduje się pod pełną ochroną konserwatorską - wpisany do rejestru zabytków Decyzją Konserwatorską Kl.WKZ.534/122/d/81 z dnia 26 maja 1981 roku. Budynek usytuowany w ciągłej zabudowie wschodniej pierzei ul. Kościuszki. Budynek w części frontowej dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z dachem o konstrukcji drewnianej dwuspadowy krytym eternitem falistym. Oficyna Kościuszki 78A jednokondygnacyjna z dachem o konstrukcji drewnianej jednospadowa kryta eternitem falistym. Powierzchnia zabudowy ogólem : 788,70 m3 Powierzchnia użytkowa ogółem : 970,50 m2 Powierzchnia całkowita ogółem : 1 673,0 m2 Kubatura ogółem : 7 461,0 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 100 000,00 zł.- słownie złotych : sto tysięcy. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16 lipca 2007 roku do godz. 9:00 w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253,nr 66 poz.596 i nr 216 poz.1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BANK BPH S.A O/Suwałki Nr 82 1060 0076 0000 4115 3000 0255..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji tj.: 1.2.1. Sytuacja finansowa : a) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1 500 000 PLN ( jeden milion pięćset tysięcy złotych ). b) Posiada średni przychód w robotach budowlano - montażowych za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2004, 2005 i 2006 ) w wysokości nie mniej niż 4 000 000,00 PLN. c) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.2.2. Potencjał kadrowy : a) posiada personel kierowniczy wraz z uprawnieniami z odpowiednich branż ( budowlanej, sanitarnej i elektrycznej ) i zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) co najmniej jedna osoba z personelu odbyła minimum 2 letnie praktyki zawodowe na budowie (remoncie) przy obiektach objętych ochroną konserwatorską lub zaświadczenie określone w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 roku poz.1579 ). 1.2.3. Zaplecze logistyczne ( sprzęt ) : Posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w postaci narzędzi i urządzeń. 1.2.4. Doświadczenie zawodowe : a) Posiada aktualne zezwolenie, pozwolenie lub decyzję w zakresie zabezpieczenia i usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest lub zawarł umowę z podmiotem uprawnionym do wykonywania tej działalności. b) Wykonał w Generalnym Wykonawstwie co najmniej jedno zadanie objęte pełną ochroną konserwatorską o wartości powyżej 2.000.000PLN w zakresie budownictwa mieszkaniowego lub użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz referencjami potwierdzającymi, że roboty c) Wykonawca przedstawi aktualną umowę ubezpieczenia OC ( kopię ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.2.5. Wniosą wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w niniejszej specyfikacji. 1.2.6. Udzielą gwarancji na roboty konstrukcyjne na okres co najmniej 60 miesięcy i 36 miesięcy gwarancji na pozostałe roboty. 1.2.7. Wyrażą zgodę na zapłatę w terminie 21 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu faktur. 1.2.8. Zrealizują cały przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31 lipca 2008 roku. 1.2.9. Wskażą w ofercie części zamówienia, które zamierzają powierzyć do wykonania podwykonawcom, 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1.; 1.2.4 pkt c.; muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców. 3. Dyrektor Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach jest pełnomocnikiem zamawiającego występującym w oparciu o art. 15 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych uprawnionym do przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania. 4. Zapytanie o wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia muszą być sformułowane na piśmie w terminie nie krótszym niż 6 dni przed terminem składania ofert i skierowane na adres : Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Noniewicza 10, 16 - 400 Suwałki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie formularza ofertowego. 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału ekonomicznego i technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 4.1.1. Wykaz personelu kierowniczego zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1.2.2 pkt a 4.1.2. Wykaz zrealizowanych zadań z referencjami zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1.2.4 pkt b 4.1.3. Odbycie praktyki zawodowej na obiektach objętych ochroną konserwatorską zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1.2.2 pkt b 4.1.4. Wykaz narzędzi i urządzeń zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1.2.3 4.1.5. Wykaz podwykonawców wykonujących zamówienie 4.1.6. Aktualne zezwolenie, pozwolenie lub decyzję w zakresie zabezpieczenia i usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest lub umowę z podmiotem uprawnionym do wykonywania tej działalności. 4.2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4.2.1. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 4.2.2. sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . 4.2.3. ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument ubezpieczenia, 4.2.4. aktualne zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.2.5. potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.3. Udzielenie gwarancji na roboty konstrukcyjne na okres co najmniej 60 miesięcy a na pozostałe roboty na okres co najmniej 36 miesięcy - podpisany projekt umowy /parafowana każda strona umowy/ 4.4. Dowód wniesienia wadium 4.5. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Wymagane dokumenty, o których mowa Rozdziale VIII wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ lub nie spełnią innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP. 7. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust.3; ust 4 pkt 4.2.4; 4.2.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 7.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu : 8.1. określone w Rozdziale VIII ust 2; ust 3; ust 4 pkt 4.2.2.; 4.2.3.; 4.2.4.; 4.2.5. SIWZ każdy, 8.2. pozostałe jeden lub kilku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ wynosi 120 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 16 - 400 Suwałki ul. Noniewicza 10, sekretariat ZBM - pokój Nr 324..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie finansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytetu III, Rozwój lokalny, Działanie 3.3 Zdegregowane obszary miejskie, przemysłowe i powojskowe, Poddziałanie 3.3.1 Rewitalizacja obszarów miejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.