eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Wykonanie materiałów promocyjnych dla PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Kalisz: Wykonanie materiałów promocyjnych dla PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 103677 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych dla PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, zgodnie z wykazem zamieszczonym w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienie podzielony został na 2 części (zadania), z podziałem na: 2.1.Zadanie nr 1 - wykonanie kompleksowej usługi opracowania, wydruku i składu materiałów promocyjnych, w tym: wykonanie kompleksowej usługi opracowania, wydruku i składu materiałów promocyjnych (informatorów, biuletynów, vademecum studenta, ulotek, płyt reklamowych itp.) wg załączonych projektów; 2.2.Zadanie nr 2 - nadruk i montaż tablic informacyjnych, w tym: nadruk i montaż tablic informacyjnych w wyznaczonych miejscach. 2.3. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały promocyjne były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych (wg uzgodnionych projektów). 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i inne wymagania do przedmiotu zamówienia oraz ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają wszystkie parametry wymienione w kol.2 Formularza cenowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy.Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy- należy załączyć do oferty. Jeżeli produkt nie spełnia powyższego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust 1pkt.2.ustawy; Ilości zamawianego asortymentu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Warunkiem zamiany ilości danego asortymentu będzie zbyt duże zużycie jednych wyrobów,a mały popyt na inne. Dokładne określenie zużycia ilości danych wyrobów w ciągu roku jest niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania postępowania. Wykonawca będzie realizował każdorazowe zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.14.00.00 - Ulotki 22.16.00.00 - Informatory 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 19.22.20.00 - 19.22.20.00 22.15.00.00 - Broszury .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie kompleksowej usługi opracowania, wydruku i składu materiałów promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa HAWALD, ul. Dobrzecka 60, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189387,80

  • Oferta z najniższą ceną: 189387,80 / Oferta z najwyższą ceną: 200826,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nadruk i montaż tablic informacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa HAWALD, ul. Dobrzecka 60, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18211,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36513,97

  • Oferta z najniższą ceną: 36513,97 / Oferta z najwyższą ceną: 40221,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie przeprowadzone w trybie zapytania o cenę zostało udzielone na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) gdyż przedmiotem zamówienia usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.