Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Poznań: BOF-II.272.1.27.2012 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 103657 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego , Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 626 70 80, faks 61 626 70 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BOF-II.272.1.27.2012 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. CZĘŚĆ I: Biurko - 8 szt., Kontener podbiurkowy - 5 szt., Szafka podbiurkowa - 5 szt., Fotel obrotowy - 5 szt., Szafa aktowa - 16 szt., Stolik okolicznościowy - 3 szt., Krzesło konferencyjne - 20 szt., Stół konferencyjny - 5 szt., Fotel dyrektorski - 2 szt. CZĘŚĆ II: Stół konferencyjny modułowy - 1 szt., Stół konferencyjny -2 szt., Stół konferencyjny owalny - 1 szt., Krzesło konferencyjne/pracownicze, dla gości z podłokietnikami - 17 szt., Fotel obrotowy - 5 szt., Stolik okolicznościowy kwadratowy z jedną półką pod blatem - 3 szt., Wieszak na ubrania drewniany - 3 szt., Biurko na stelażu - 3 szt., Kontener podbiurkowy - 6 szt., Szafa dwudrzwiowa z półkami na segregatory - 17 szt., Szafa ubraniowa odzieżowo aktowa - 4 szt., Szafa jednodrzwiowa z półkami na segregatory - 2 szt., Szafa stojąca niska - 2 szt., Szafa aktowa niska -1 szt., Szafka gospodarcza - 2 szt.,Osłona na biurko metalowa -10 szt., Regał magazynowy - 42 szt., Regał otwarty wiszący -2 szt., Narożnik z półkami wysoki (regał) - 8 szt., Stolik pod rzutnik multimedialny - 1 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy mebli biurowych i ich montaż, o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł każda. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa wyżej, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów o oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Biuro Obsługi Funduszy - sekretariat (VI piętro, klatka F)
ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu Biuro Obsługi Funduszy - sekretariat (VI piętro, klatka F) ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc Techniczna WRPO w ramach projektu: Koszty funkcjonowania siedziby departamentów UMWW zaangażowanych w realizację WRPO w 2012r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 196 poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Sława Wielkopolska - Skoki
- Zakup usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i uprawnionych członków ich rodzin
- Modernizacja obiektów Oddziału Chwiałka
- "Dostawa pirolizera kompatybilnego z chromatografem gazowym Pegasus 4D GCxGC TOF-MS do analiz wraz oprzyrządowaniem, zestaw komputer, wyposażeniem, dodatkowymi przystawkami oraz szkoleniem ".
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- "Organizacja szkoleń w ramach Projektu "Wzmocnienie potencjału ZIT w MOF Poznania" dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia garderób i charakteryzatorni w hali z zdjęciowej zlokalizowanej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ul. J. P. Woronicza 17 w Warszawie
- Zakup mebli biurowych na wyposażenie hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ul. J.P. Woronicza 17 w Warszawie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Budowa krytej pływalni na terenie Miasta Sulejówek" w podziale na zadania: Zadanie 1-2.
- Zakup i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Świeciu
- "Remont i wyposażenie świetlic wiejskich wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tomaszów".
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.