Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Ceków: Przebudowa drogi gminnej oznaczona jako działka nr 17 o długości 1150 mb we wsi Kuźnica
Numer ogłoszenia: 103643 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ceków-Kolonia, Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7631002, fax 062 7631151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug.cekow.bip-i.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej oznaczona jako działka nr 17 o długości 1150 mb we wsi Kuźnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej oznaczona jako działka nr 17 o długości 1150 mb we wsi Kużnica. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe - mechaniczne karczowanie krzaków - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - ręczne oczyszczenie poboczy - budowa przepustów pod drogą - oczyszczenie istniejącego rowu - wykonanie koryta - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym o grub. 5 cm - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchnia - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego /żwir/ grub.10 cm - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego / gabrio, melafir/ grub. 15 cm - skropienie podbudowy emulsją - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grub. 5 cm - budowa przepustów na zjazdach - formowanie poboczy - znaki pionowe - prace porządkowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać sie wykonwawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności roboty drogowe i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; posiadają niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt, zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 pracowników produkcyjnych. Wymagany sprzęt do wykonania zamówienia: - koparko-ładowarka - szt. 1 - równiarka samojezdna - szt. 1 - walec statyczny samojezdny - szt. 1 - samochód samowyładowawczy 5-10 t - szt. 2 - wibrator powierzchniowy - szt.1 - skrapiarka ciągnikowa - szt. 1 - rozkładarka do kamienia i mas bitumicznych szer. do 5,0 m - szt. 1 - wytwórnia mas bitumicznych szer. do 5,0 - szt. 1 W przypadku gdy maszyny i sprzęt jest wynajmowany, należy przedstawić stosowne umowy najmu, lub umowę na dostawę masy mineralno -bitumiczno- asfaltowej. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że: posiadają środki finansowe w wysokości 100.000zł na realizację zamówienia 4.Udzielą 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 6.Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formuła: spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ. 7.Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale X SIWZ. 8.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierać będą błędy zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym terminie wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i oświadczeń dotyczących warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez zamawiającego dotyczących usług, dostaw , robót budowlanych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą: 1.Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności - roboty drogowe oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 9.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie krótszy niż ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w wysokości zł. 100.000,00 11.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 12.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca W przypadku gdy maszyny i sprzęt jest wynajmowany, należy przedstawić stosowne umowy najmu, lub umowę na dostawę masy mineralno-bitumiczno-asfaltowej. 13.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.cekow.bip-i.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ceków - Kolonia, Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków, pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Ceków - Kolonia, Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI CEKÓW
więcej: przetargi CEKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap VII" w podziale na 9 części.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.