Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103609 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Wińsko: Remont budynku Urzędu Gminy w Wińsku wraz z termomodernizacją
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu14. Zamówienie będzie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach działania 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym oraz poddziałania 1.OSI - 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517903-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko, krajowy numer identyfikacyjny
93193496300000, ul.
Plac Wolności
2,
56-160
Wińsko, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 898 186, faks
713 898 366, e-mail
inwestycje@ugwinsko.home.pl
Adres strony internetowej (URL): ugwinsko.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy w Wińsku wraz z termomodernizacją
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie wraz z termomodernizacją istniejącego budynku Urzędu Gminy w Wińsku, Plac Wolności 2. 4) Głównym celem realizacji zadania jest wykonanie prac budowlanych polegających na ociepleniu dachu i ścian zewnętrznych oraz montażu instalacji fotowoltaicznej. Remont dachu polegać będzie na wymianie folii dachowej, przełożeniu dachówki oraz wykonaniu docieplenia dachu nad kondygnacją drugiego piętra. Ściany zewnętrzne ocieplone zostaną 15 cm warstwą wełny mineralnej. W ramach remontu poszycia dachowego zaprojektowana została instalacja fotowoltaiczna (28 sztuk modułów fotowoltaicznych o mocy 260 W każdy). Przedmiot zamówienia obejmuje również modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej polegająca na montażu elektrycznych, pojemnościowych podgrzewaczy wody. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni przeszkolenie wyznaczonych pracowników Urzędu Gminy w zakresie obsługi i nadzoru instalacji fotowoltaicznej. 5) Do obowiązków Wykonawcy należy przedstawienie rozwiązania systemowego instalacji fotowoltaicznej do akceptacji przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji usług, dostaw i robót w tym zakresie. 6) Wykonawca przed wbudowaniem lub zastosowaniem materiałów i urządzeń przekaże inspektorowi nadzoru listy materiałowe do zatwierdzenia. 7) Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: a) Dokumentacji projektowej wraz z wydanymi decyzjami i uzgodnieniami, b) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiaru robót wraz kosztorysami zerowymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45321000-3,
45400000-1,
45442100-8,
45443000-4,
45261215-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT282926.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 348000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.