eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Baranów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku
Numer ogłoszenia: 103594 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70246 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 81 883 40 27, faks 81 883 40 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia był odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów z sołectw: Baranów, Czołna, Dębczyna, Gródek. Huta, Karczunek, Klin, Kozioł, Łukawka, Łukawica, Łysa Góra, Motoga, Niwa, Nowomichowska, Pogonów - Motoga, Składów, Śniadówka, Wola Czołnowska oraz Zagóźdź. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania od właścicieli nieruchomości z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu kalendarzowym, całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości obejmujących zarówno zmieszane odpady komunalne ( w tym popiół powstały w wyniku spalania paliw stałych w piecach CO) oraz odpady gromadzone w sposób selektywny tj: - odpady surowcowe (suche) - makulatura, tworzywa sztuczne, opakowania z metali żelaznych i nieżelaznych, opakowania po kosmetykach, opakowania po chemii gospodarczej, - szkło białe i kolorowe, - odpady zielone ulegające biodegradacji Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach maj, sierpień i listopad 2014 roku, oraz w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień 2015 roku oraz w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień 2016 roku odbiór bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości, odpadów obejmujących: - zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, - chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki), - lampy fluoroscencyjne, - oleje, tłuszcze, - tusze, -zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, - opony, - meble i odpady wielogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - opakowania wielomateriałowe, - odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; a) szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1109 nieruchomości; szacunkowa liczba nieruchomości w poszczególnych sołectwach Gminy Baranów - określona została w Załączniku Nr 7 do SIWZ, b) szacunkowa ilość zmieszanych odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w ciągu okresu trwania zamówienia wynosi: 2000 Mg, c) szacunkowa ilość selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w ciągu okresu trwania zamówienia wynosi: - tworzywa sztuczne: 100 Mg - szkło: 300 Mg - makulatura: 150 Mg - zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny: 20 Mg - zużyte opony: 60 Mg - odzież: 5 Mg - odpady zielone ulegające biodegradacji: 100 Mg - inne: wg potrzeb 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru (bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości) odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3 i o większej pojemności (przeznaczonych na gromadzenie odpadów zmieszanych i selektywnych) oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, 4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE (3 sztuki - bez względu na rodzaj odebranych odpadów gromadzonych w sposób selektywny) przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów - worki muszą być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy, 5) Wykonawca zobowiązany jest odbierać zmieszane odpady komunalne od właścicieli poszczególnych nieruchomości w ilości pojemników wskazanej przez Zamawiającego w odniesieniu do każdej z nieruchomości, 6) każdorazowo przed terminem odbierania odpadów w poszczególnych sołectwach Gminy Baranów - Zamawiający przekaże w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy informację o ilości pojemników ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranych w ciągu danego miesiąca kalendarzowego, 7) w przypadkach przekazania przez właściciela nieruchomości większej ilości zmieszanych odpadów komunalnych od aniżeli ilość wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odebrania całej masy zmieszanych odpadów komunalnych oraz poinformowania Zamawiającego w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty odbioru odpadów o numerze nieruchomości oraz o masie (liczbie pojemników) odebranych odpadów zmieszanych ponad ilość, o której mowa w pkt. 6, 8) W przypadku nie poinformowania Zamawiającego o odbiorze dodatkowej masy zmieszanych odpadów - Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za odbiór dodatkowej masy zmieszanych odpadów komunalnych. 9) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych (stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ) terminach niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów segregowanych. z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 17.00, 10) Wykonawca na żądanie Zamawiającego nieodpłatnie wyposaży wskazane nieruchomości w pojemniki o pojemności większej niż 0,12 m3, przeznaczone na gromadzenie odpadów zmieszanych i selektywnych (szkło, tworzywa sztuczne, makulatura oraz odpady biodegradowalne) - orientacyjna liczba pojemników - 20 szt. 11) w przypadku wyposażenia wskazanych nieruchomości w pojemniki, o których mowa w pkt 10 - Wykonawca zobowiązuje się do odbierania gromadzonych w nich odpadów komunalnych w terminie dwóch dni roboczych, po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty elektronicznej zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby odebrania odpadów, 12) wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki ), lampy fluoroscencyjne, oleje, tłuszcze, tusze, zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, meble i odpady wielogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, opakowania wielomateriałowe oraz odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w Baranowie przy ul. Cmentarnej. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminie dwóch dni roboczych, po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty elektronicznej zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby odebrania odpadów, 13) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru oraz każdorazowego uprzątnięcia terenu wokół odbieranych pojemników z odpadami komunalnymi, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało w wyniku działania Wykonawcy, 14) Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 15) Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 7.00 - 17.00 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów, 16) W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady komunalne jako odpady zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządzi na tą okoliczność dokumentację np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną i przekaże ją Zamawiającemu, 17) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy dysponować pojazdami w niezbędnej ilości do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, przystosowanymi do odbioru poszczególnych typów odpadów, w sposób wykluczający mieszania się odpadów, w szczególności winien dysponować pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zebranych selektywnie oraz pozostałych odpadów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 18) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, przewidzianej do obsługi Gminy Baranów zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego. Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych Kartę przekazania odpadów należy przedłożyć zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazywane odpady komunalne w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 19) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21 ze zm.). Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych Kartę przekazania odpadów należy przedłożyć zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazywane odpady komunalne w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 20) Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport - raportu z monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, który należy zamontować w każdym pojeździe, dokumentujący przebieg pracy pojazdu. 21) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przekazanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedkładania ich Zamawiającemu, 22) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, 23) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 24) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) oraz wykonywanie innych obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. 25) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału, 26) Wykonawca w miesiącu kwietniu 2014 (oraz jeżeli będą gromadzone - w kolejnych miesiącach) roku odbierze selektywnie gromadzone odpady komunalne w workach, w które wyposażył właścicieli nieruchomości podmiot odbierający odpady komunalne do końca marca 2014 roku, 27) Wykonawca zobowiązany do utrzymywania odpowiedniego standardu sanitarnego wykonywanych usług oraz ochrony środowiska określonymi w odrębnych przepisach wydanych na podstawie art. 9d ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), 28) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne określonych na podstawie art. ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia: przelew na podstawie wystawionej faktury VAT obejmującej łączną masę odpadów zmieszanych odebranych w ciągu każdego kwartału kalendarzowego, płatny w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury z załączonymi kartami przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia i sprawozdaniem kwartalnym. UWAGA! Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za odbiór odpadów innych niż zmieszane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAGO Sp. z o.o., ul. Rynek 16, 21-146 Jeziorzany, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 844444,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1425600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.