eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa skrzyżowania na ulicy Lubelskiej - Trembeckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Rzeszów: Przebudowa skrzyżowania na ulicy Lubelskiej - Trembeckiego
Numer ogłoszenia: 103569 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania na ulicy Lubelskiej - Trembeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Montaż urządzeń sygnalizacji świetlnej. 2.Wprowadzenie programów akomodacyjnych wraz z koordynacją na ciągu. 3.Przebudowa kanalizacji deszczowej. 4.Przebudowa gazociągu. 5.Przebudowa linii telekomunikacyjnej. 6.Przebudowa linii kablowych. 7.Przebudowa wodociągu. 8.Uszorstnienie nawierzchni w rejonie skrzyżowania wraz z wzmocnieniem nawierzchni do 115kn/oś. 9.Korekta geometrii skrzyżowania. 10.Wydłużenie pasów dla lewoskrętów. 11.Budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 31.62.30.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 78 960,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat od daty wszczęcia postępowania, zrealizował zamówienia o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia: a) w zakresie budowy dróg: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował 2 zadania polegające na budowie drogi(ulicy) klasy G lub wyższej i o wartości każdego zadania min. 1 mln zł. b) w zakresie robót elektrycznych: Wykonawca musi wykazać, że wybudował lub wyremontował w terenie miejskim o populacji nie mniejszej niż 100 tysięcy mieszkańców minimum 4 sygnalizacje na skrzyżowaniach lub przejściach dla pieszych na kwotę umowy nie mniejszą niż 130.000,00 zł dla każdego zadania. Za budowę Zamawiający uważa wykonanie nowej instalacji sygnalizacji. Za remont Zamawiający uważa całkowitą wymianę wszystkich elementów sygnalizacji istniejących. Wymiana sterowników, montaż kamer wideodetekcyjnych, dostawienie masztów sygnalizacyjnych z latarniami lub prace związane z dostosowaniem urządzeń sygnalizacyjnych do aktualnie obowiązujących przepisów nie są traktowane przez Zamawiającego jako budowa lub remont. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie wymienionym w pkt 2 ppkt a) i b) powinno zostać potwierdzone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 3. Posiadać potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, z odpowiednim doświadczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Kierownik budowy - wymagania: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie minimum 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako Kierownik budowy min. 1 zadania dotyczącego przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy G lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych, d) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) Kierownik robót drogowych - wymagania: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie minimum 3 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik budowy lub kierownki robót min. 1 zadania dotyczącego przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy G lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych, d) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) Kierownik robót sanitarnych - wymagania: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie minimum 3 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) Kierownik robót elektrycznych - wymagania: a) uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie minimum 3 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 5) Kierownik robót teletechnicznych - wymagania: a) uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie minimum 3 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; Doświadczenie zawodowe osób wymienionych w ppkt. od 1 do 5 winno być poparte załączonymi do oferty życiorysami zawodowymi. 4. Wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zakresu robót objętych zamówieniem. Wykonawca musi dysponować sprawnymi narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości potrzebom opisanym w szczegółowej specyfikacji technicznej a w szczególności sprzętem wymienionym poniżej : a) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h b) rozkładarka mas bitumicznych o szer. rozkładania min. 7.5 m - 1 szt. c) walce drogowe wibracyjne - 1 szt. d) walce drogowe stalowe statyczne 10 t - 2 szt. e) walce drogowe ogumione ciężkie - 1 szt. f) skrapiarka do emulsji wyposażona w elektroniczny układ sterowania dozowania emulsji i rejestracji ilości lepiszcza - 1 szt. g) samochody samowyładowcze o ładowności min. 15 t - 3 szt h) frezarka do nawierzchni - 1 szt. 5. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. 6. Posiadać środki finansowe lub dostęp do kredytu w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności na. 9. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca. 10. Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom). 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Kosztorys ofertowy zgodny z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót. 14. Wstępny harmonogram prac. 15. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pokój 810 (VIII piętro). Cena formularza - 122,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pokój 601 (VI piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie częściowo finansowane ze środków pożyczki Europejskiego Banku Inwestycyjnego w ramach programu bezpieczeństwa ruchu drogowego prowadzonego przez Ministerstwo Transportu. III Edycja Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.