eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa boiska sportowego ze sztucznej trawy dla Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Wykopaliskowej 45 w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Kalisz: Budowa boiska sportowego ze sztucznej trawy dla Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Wykopaliskowej 45 w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 103569 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, faks (062) 7642032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego ze sztucznej trawy dla Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Wykopaliskowej 45 w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska sportowego ze sztucznej trawy wraz z odwodnieniem terenu boiska, oświetleniem boiska i infrastrukturą towarzyszącą (w tym piłkochwyty, chodniki) oraz budowę ogrodzenia panelowego. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: a) wykonanie boiska ze sztucznej trawy o wymiarach 24,0m x 44,0m o pow. całkowitej 1056m2 (pole gry 20,0m x 40,0m); b) Wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych; c) wyposażenie boiska: -2 bramki do piłki ręcznej, -4 kosze z tablicą pełnowymiarową, - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach (4 szt.), d) wykonanie odwodnienia pod boiskami; e) wykonanie oświetlenia terenu; f) wykonanie infrastruktury towarzyszącej (w tym m. in. piłkochwytów, chodników); 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, do przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu pierwotnego, do wykonania dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania gwarancyjne Zamawiającego określone zostały w SIWZ i załącznikach do niej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, c) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, d) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego boiska sportowego o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni min. 800m2, e) wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton, koparko - spycharka, walec; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1), 3a) - oprócz kwoty ubezpieczenia i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w opisie warunków udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (oraz wymagań określonych przez Zamawiającego w stosunku do oferowanych nawierzchni), Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2 a-c) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, o których mowa w pkt 3 - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi osobami; 5) dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt 3 uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczeń potwierdzających członkostwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwej izbie samorządu zawodowego; 6) wykazu robót budowlanych spełniających warunki, o których mowa w pkt 2 d) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 7) dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6) zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6), a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 8) wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2 e) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w pkt 8 - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi narzędziami i urządzeniami; 10) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych. 11.1) Dokumenty dotyczące nawierzchni ze sztucznej trawy: - Aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna ITB lub karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji (nie krótszej niż 24 m-ce) udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2), 4), 5), 7), 9), 10), i 11) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) zestawienie parametrów oferowanej nawierzchni- wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ, 2) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, 3) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 10 (IV piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) za opłatą 30,60 PLN lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 6 mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Kościuszki 1a (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27, ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie informacji oraz korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień pisemnie lub faksem - wyłącznie na numer 062 7654 446. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Numer konta, na jaki należy wnieść opłatę za SIWZ: Bank Zachodni WBK S.A I O/Kalisz nr: 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.