To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103546 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Puck: Realizacja robót budowlanych w ramach projektu "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020"
z podziałem na Części:
Część 1: Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Część 2: Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Część 3: Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500846-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 86528-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Łącznie zostały dokonane trzy zmiany ogłoszenia Pierwsze ogłoszenie o zmianie zgodnie z sekcją pierwszą powyżej Drugie o numerze:87966-2017 z dnia 2017-05-25 Trzecie o numerze: 94750-2017 z dnia 2017-06-08
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puck, krajowy numer identyfikacyjny
19168639000000, ul.
ul. Orzeszkowej
5,
84100
Puck, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 734 202, faks
586 734 191, e-mail
org@starostwo.puck.pl
Adres strony internetowej (URL): www.starostwo.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych w ramach projektu "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020" z podziałem na Części: Część 1: Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Część 2: Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Część 3: Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZ.272.2.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja robót budowlanych w ramach projektu "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020" z podziałem na Części: 1) Część 1: Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2) Część 2: Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) Część 3: Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest w Szczegółowym Opisie Zamówienia (SOPZ) - Załącznik Nr 2 oraz w dokumentacji - Załącznik Nr 2A stanowiące Załączniki do Wzoru Umowy (Złącznik Nr 6) do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w SOPZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWIORB ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) Posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) Posiadać stosowane dopuszczenia i atesty, 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia i STWIORB dopisuje wyrazy "lub równoważne" 4. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 pkt 1. Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacja projektowa i STWiORB zostały sporządzone zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 5 ustawy, oraz zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy. Opis przedmiotu zmówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, w szczególności: 1) Obiekty objęte przedmiotem zamówienia nie będą posiadały barier architektonicznych utrudniających dostęp osobom z niepełnosprawnościami w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - zaprojektowano pochylnie dla wózków, ponadto wewnątrz obiektu Łącznika przewiduje się schodołaz zamontowany w klatce schodowej. 2) W obiektach przewidziano toalety i szatnie dla osób z niepełnosprawnościami. Zamawiający przypomina, że roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne, w związku, z czym wymaga wykonania robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Wizja lokalna. 1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem remontu, będących przedmiotem zamówienia. 2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ- Wzór Umowy 7. Wymagania te określają w szczególności: 1) rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 8. Szczegółowy zakres czynności, które winny być wykonywane w trakcie realizacji zamówienia, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 1) W Części 1 zamówienia - "Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku": a) wykonywanie czynności w zakresie robót ogólno-remontowych, w tym w szczególności: roboty posadzkarskie, w zakresie cekolowania tynkarskie i malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. b) wykonywanie czynności w zakresie robót sanitarnych, w tym w szczególności: roboty obejmujące wymianę instalacji C.O. i C.W.U wraz z montażem grzejników z termostatami, c) wykonywanie czynności w zakresie robót elektrycznych, w tym w szczególności: wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw świetlnych, d) wykonywanie czynności w zakresie robót teletechnicznych, w tym w szczególności: roboty obejmujące budowę sieci niskoprądowych: teletechnicznej, monitoringu i alarmowej, e) wykonywanie czynności w zakresie robót obejmujących budowę i remont nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej. 2) W Części 2 zamówienia - "Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.": a) wykonywanie czynności w zakresie robót: ogólno-budowlanych, w tym w szczególności: roboty murarskie, dekarskie, w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, posadzkarskie, tynkarskie i malarskie, tynkarskie zewnętrzne, b) wykonywanie czynności w zakresie robót elektrycznych, w tym w szczególności wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw LED, c) wykonywanie czynności w zakresie robót sanitarnych, w tym w szczególności wykonanie ogrzewania podłogowego, 3) W Części 3 - "Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.": a) wykonywanie czynności w zakresie robót ogólno-remontowych, w tym w szczególności: posadzkarskich, w zakresie cekolowania tynkarskich i malarskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. b) wykonywanie czynności w zakresie robót sanitarnych, w tym w szczególności: wymiana instalacji C.O. i C.W.U wraz z montażem grzejników z termostatami, c) wykonywanie czynności w zakresie robót elektrycznych, w tym w szczególności: wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw świetlnych 9. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 10. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące w/w czynności. 11. Czynności wykonywane przez kierownika budowy oraz kierowników robót, geodetów, prawników, projektantów nie są czynnościami, które winny być wykonywane w trakcie realizacji zamówienia, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy, przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45410000-4,
45432110-8,
45421000-4,
45442100-8,
45261210-9,
45320000-6,
45450000-6,
45330000-9,
45331100-7,
45332200-5,
45314000-1,
45311200-2,
45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa budynku B warsztatów Szkolnych oraz remont sali do rysunku technicznego (1 pracownia), w budynku A (szkoła) i sali dydaktycznej (pracownia logistyczna) w budynku C (internat) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2697712.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp -Cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 1.233.974,14 PLN przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (872.781,48 PLN) i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT965100.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku internatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT655135.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1098892.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie.
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. St. Moniuszki w Pucku z podziałem na 3 części.
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.