Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Jaworzno: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów zlokalizowanych na terenach stanowiących własność gminy Jaworzno
Numer ogłoszenia: 103543 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, fax 032 6181501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów zlokalizowanych na terenach stanowiących własność gminy Jaworzno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk odpadów zlokalizowanych na terenach stanowiących własność gminy Jaworzno wraz z uporządkowaniem terenu wokół wysypiska. W ramach realizacji zadania wykonane zostaną następujące czynności: 1)zbieranie odpadów, pakowanie, 2)załadunek i transport odpadów, 3)przekazanie do wykorzystania lub unieszkodliwienia odbiorcy posiadającemu wymagane prawem zezwolenia w tym zakresie oraz poniesienie opłat związanych z unieszkodliwieniem odpadów, 4)grabienie, plantowanie, niwelacja terenu, 5)koszenie przerośniętej trawy, sianie trawy lub zamiatanie terenu po zlikwidowanym wysypisku, 6)wykonanie oraz ustawienie tablicy informacyjnej o treści: TEREN GMINY - BEZWZGLĘDNY ZAKAZ SKŁADOWANIA ODPADÓW. Nielegalne wysypiska, które zostaną zlikwidowane w ramach niniejszego zamówienia zlokalizowane są: 1)przy ul. Tetmajera; 2)przy ul. Krakowskiej - Góra Pietrusowa I, 3)przy ul. Krakowskiej - Góra Pietrusowa II, 4) przy ul. Krakowskiej - Góra Pietrusowa III.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotowym zamówieniem, tj. - a) posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z poźn. zm.); b) posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm). 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z należycie zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na odbieraniu i transporcie odpadów. Wartość każdego ze zrealizowanych zadań nie może być mniejsza niż 15 000 zł brutto. 3)Posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. Z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z poźn. zm.). 4)Aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie transportu odpadów komunalnych wydanych na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251z późn. zm.), 5)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać, iż spełnia warunek określony w cz. IV ust. 1 pkt 2) SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V ust. 1 pkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w cz. V ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa odpowiedni dokument określony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19. maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno Opłata za SIWZ wynosi: bezpłatnie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 71 dzieci w wieku od 20 tygodni do 3 lat uczęszczających do Filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie na okres 6 miesięcy
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.