eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Reklama Kongresu International Society for the Performing Arts we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Wrocław: Reklama Kongresu International Society for the Performing Arts we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 103523 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego, ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3422001, faks 071 3428980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reklama Kongresu International Society for the Performing Arts we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Reklama Kongresu International Society for the Performing Arts we Wrocławiu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impromptu Publishing, 81 Mosley Street, Manchester, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12862,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12862,20

  • Oferta z najniższą ceną: 12862,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12862,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Niniejsze postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Po analizie dostępnych na rynku tytułów prasowych, zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową uznał, że włączenie czasopisma pn. Magazyn International Arts Manager w realizowaną przez Zamawiającego kampanię wizerunkowo-informacyjną Kongresu International Society for the Performing Arts o temacie przewodnim The Next Chapter, odbywającego się we Wrocławiu w dn. 17-22.06.2013 r., (którego organizatorem jest Filharmonia im. W. Lutosławskiego) jest niezbędnym elementem gwarantującym osiągnięcie założonego celu kampanii tj. dotarcia z informacją o festiwalu do grupy docelowej potencjalnych odbiorców tego rodzaju wydarzeń o charakterze konferencyjno - kongresowym. Misją ISPA organizującego kongres we Wrocławiu jest budowanie sieci międzynarodowych kontaktów, szkolenie liderów kultury, wymiana idei i doświadczeń oraz wzmacnianie roli sztuk performatywnych (muzyka, teatr, taniec) w życiu współczesnych społeczeństw. Zamawiający chce, aby grupę odbiorców stanowili obcokrajowcy, managerowie kultury, dyrektorzy najważniejszych instytucji kulturalnych Europy i świata, liderzy gospodarki i biznesu, żywo zainteresowani kulturą i sztuką. Magazyn International Arts Manager jest magazynem biznesowym o tematyce sztuk performatywnych. Na łamach magazynu publikowane są najważniejsze i najświeższe wiadomości ze świata kultury i sztuki, wywiady z gwiazdami, opinie managerów kultury, artykuły dotyczące opery, tańca, muzyki klasycznej i teatru. Misją magazynu jest dostarczanie managerom kultury porad, inspiracji a także opis trendów i kierunków, w którym podążają inne ośrodki kultury. Grupa docelowa, do której skierowana jest oferta programowa kongresu jest zatem tożsama z odbiorcami i czytelnikami magazynu International Arts Manager. Biorąc pod uwagę powyższe parametry, należy przyjąć, iż magazyn International Arts Manager jest wyłącznym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.