eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarszewy › Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy uczniów do jednostek oświatowych z terenu miasta i gminy Skarszewy w związku z realizacją projektu pn. "Razem ku lepszej przyszłości!"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103506 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Skarszewy: Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy uczniów do jednostek oświatowych z terenu miasta i gminy Skarszewy w związku z realizacją projektu pn. "Razem ku lepszej przyszłości!"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pn. "Razem ku lepszej przyszłości!" współfinansowanego w ramach Działania 03.02. Edukacja ogólna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510759-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 86899 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy, krajowy numer identyfikacyjny 000528959, ul. Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 5882201, faks 58 5882651, e-mail skarszewy@skarszewy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.skarszewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy uczniów do jednostek oświatowych z terenu miasta i gminy Skarszewy w związku z realizacją projektu pn. "Razem ku lepszej przyszłości!"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SKG.ZP.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: 1) w razie potrzeb dowóz z miejsca zamieszkania uczniów na zajęcia realizowane w ramach projektu "Razem ku lepszej przyszłości!" w roku szkolnym 2016/2017 (czerwiec), 2017/2018 (wrzesień - czerwiec), 2018/2019 (wrzesień - październik) do następujących jednostek oświatowych: a) Publiczna Szkoła Podstawowa im bł. s. Marty Wieckiej w Szczodrowie, b) Zespół Szkół Publicznych im. ks. Franciszka Sawickiego w Godziszewie, c) Zespół Szkół Publicznych im. Piotra Szturmowskiego w Pogódkach, d) Publiczna Szkoła Podstawowa - im. Franciszka Nierzwickiego we Więckowach, e) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Skarszewach, f) Gimnazjum Skarszewy - Zespół Szkół Publicznych im. Mikołaja Kopernika Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem i wykazem tras ustalonym z Zamawiającym . 2) w razie potrzeb odwóz uczniów z zajęć realizowanych w ramach projektu "Razem ku lepszej przyszłości!" w roku szkolnym 2016/2017 (czerwiec), 2017/2018 (wrzesień - czerwiec), 2018/2019 (wrzesień - październik) z następujących jednostek oświatowych: a) Publiczna Szkoła Podstawowa im bł. s. Marty Wieckiej w Szczodrowie, b) Zespół Szkół Publicznych im. ks. Franciszka Sawickiego w Godziszewie, c) Zespół Szkół Publicznych im. Piotra Szturmowskiego w Pogódkach, d) Publiczna Szkoła Podstawowa - im. Franciszka Nierzwickiego we Więckowach, e) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Skarszewach, f) Gimnazjum Skarszewy - Zespół Szkół Publicznych im. Mikołaja Kopernika Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem i wykazem tras ustalonym z Zamawiającym. 3) Przewozy będą odbywały się w dni nauki szkolnej, soboty, niedziele, ferie. 4) Szczegółowy plan świadczenia usługi - harmonogram zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był wstanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy. 6) Łączna maksymalna ilość przejechanych kilometrów na wszystkich trasach, wszystkimi środkami transportu w okresie obowiązywania umowy wynosi: 16.279,20 km + 20.800, 00 km = 37.079,20 km (wielkość przewidziana w harmonogramie + dodatkowo 200 km miesięcznie dla każdej szkoły). Liczba kilometrów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 7) Zamawiający dokonuje zapłaty za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów. 8) W sytuacji, kiedy danego dnia nie ma konieczności jazdy do danej miejscowości na trasie Wykonawca powinien tak dobrać trasę, aby można było najszybszą drogą dojechać do pozostałych miejscowości. 9) Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgodny na świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. 10) Wymagania dotyczące pojazdów i kierowców: a) Wykonawca zapewni, co najmniej 4 pojazdy, b) Szczegółowe wymagania dotyczące pojazdów: rok produkcji od 2003 r., z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 43. c) Wykonawca zapewni, co najmniej 4 kierowców posiadającego odpowiednie uprawnienia i doświadczenie do kierowania tego typu pojazdami. 11) Do realizacji w/w przewozów Wykonawca powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić uczniom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia: a) opieki dla wszystkich przewożonych uczniów w postaci osoby pełnoletniej, niekaranej, mającej odpowiednie uprawnienia w tym zakresie. b) w przypadku awarii środka transportu, zastępczego środka transportu o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych oraz kryteriów określonych w SIWZ przez Zamawiającego. 13) Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem krajowym, posiadanie wszystkich wymaganych prawem ubezpieczeń i uprawnień, gwarantowanie bezpieczeństwa osób i mienia podczas wykonywania przewozu osób. 14) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia. 15) Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualny przegląd techniczny. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować w/w okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego ich uzyskania, lub podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego spełniającego wymagania w powyższym zakresie w ciągu 1 h od wezwania, Zamawiający może powierzyć wykonywanie umowy w danym przypadku podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Braki te mogą ponadto stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT211017.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Starogardzie Gdańskim Spółka Akcyjna, pkssekretariat@pks-starogard.pl, ul. Pelplińska 21, 83-250, Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249543,02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249543,02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249543,02
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.