eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MAŁOGOSZCZ, GMINY SŁUPIA JĘDRZEJOWSKA ORAZ GMINY WODZISŁAW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Jędrzejów: REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MAŁOGOSZCZ, GMINY SŁUPIA JĘDRZEJOWSKA ORAZ GMINY WODZISŁAW
Numer ogłoszenia: 103505 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, fax 041 3861171.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MAŁOGOSZCZ, GMINY SŁUPIA JĘDRZEJOWSKA ORAZ GMINY WODZISŁAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres powyższych robót obejmuje: roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej na drogach oraz odtworzeniu istniejących urządzeń odwadniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla ZADANIA 59: 6 000,00 PLN, słownie: sześć tysięcy złotych dla ZADANIA 60: 5 000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych dla ZADANIA 61: 1 300,00 PLN, słownie: jeden tysiąc trzysta złotych dla ZADANIA 62: 1 000,00 PLN, słownie: jeden tysiąc złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy 6.2.1. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać własną wytwórnię mas bitumicznych oraz mieć dostęp do sprzętu i środków transportu w celu wykonania przedmiotu zamówienia. 6.2.1a Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1. 6.2.2. Potencjał ekonomiczno-finasowy Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu 6.2.2a Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt. 6.2.2. spełniają łącznie wszyscy wykonawcy 6.2.3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika budowy- osoba wskazana na to stanowisko winna posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 6.2.3a Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.3. 6.2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 6.2.4a. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.4. spełniają łącznie. 6.2.5. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 6.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć: 7.1.1. druk OFERTA zgodnie z Formularzem stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ 7.1. 2. kosztorys ofertowy stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ 7.1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, stanowiące zał. Nr 3 7.1.4. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, stanowiący, załącznik nr 4 7.1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.1.7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej tj. deliktowej /art. 415 i n. k.c./ i kontraktowej /art. 471 i n. k.c./ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu Wymagana polisa będzie integralną częścią umowy. 7.1.8. wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, załącznik nr 5 7.1.9. uprawnienia budowlane proponowanego kierownika robót wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, załącznik nr 6; 7.1.10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik nr 7 7.1.11. W przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl Jednostki Organizacyjne.../Zarząd Dróg..../zamówienia pub..../na roboty budow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów dział zamówień publicznych, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów dział zamówień publicznych, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 59 NAZWA: ZADANIE 59: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0220T (WŁOSZCZOWA)-GR. POW. JĘDRZEJOWSKIEGO-KOZŁÓW-LUDWINÓW-MAŁOGOSZCZ-DR. POW. NR 0263T ODCINEK LUDWINÓW-MAŁOGOSZCZ OD KM 15+347 DO KM 16+317 DŁUGOŚCI 970 MB SZEROKOŚCI 5,5 MB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek o dł. 970 mb, roboty przygotowawcze, nawierzchnia, roboty wykończeniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 60 NAZWA: ZADANIE 60: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0263T (LIPIE DRUGIE)-GR. POW. JĘDRZEJOWSKIEGO-LEŚNICA-MAŁOGOSZCZ-DR. WOJ. NR 728 ODCINEK ULICA JASZOWSKIEGO W MAŁOGOSZCZU OD KM 14+050 DO KM 14+600 DŁUGOŚCI 550 MB SZEROKOŚCI 6,0 MB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek o dł. 550 mb, roboty przygotowawcze, parking plus kanał z rur fi 40, nawierzchnia, studnia plus przykanalik, roboty wykończeniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 61 NAZWA: ZADANIE 61: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0200T SŁUPIA-ROŻNICA-SIEŃSKO ODCINEK SŁUPIA-ROŻNICA OD KM 2+600 DO KM 2+900, DŁ. 300 MB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek o dł. 300 mb, roboty przygotowawcze, nawierzchnia, roboty wykończeniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 62 NAZWA: ZADANIE 62: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0190T DR. POW. NR 0191T-KOWALÓQW DOLNY- KOWALÓW-GÓRNY-WODACZ-GR. WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO (DR. KRAJ. NR 7) ODCINEK WODACZ PRZEZ WIES OD KM 3+556 DO KM 3+756, DŁ. 200 MB SZEROKOŚCI 4,0 MB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek o dł. 200 mb, roboty przygotowawcze, nawierzchnia, roboty wykończeniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.