eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Patronat i prasowa kampania promocyjno - informacyjna finału regat The Tall Ships Races 2007



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Szczecin: Patronat i prasowa kampania promocyjno - informacyjna finału regat The Tall Ships Races 2007
Numer ogłoszenia: 103503 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, Biuro ds. Organizacji Regat 2007 Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4245890, fax (091) 4245992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Patronat i prasowa kampania promocyjno - informacyjna finału regat The Tall Ships Races 2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Patron, w ramach patronatu medialnego zobowiązuje się do następujących działań na łamach miesięcznika Żagle: 1) Zamieszczenia logotypu regat TTSR 2007 z adresem witryny internetowej www.szczecin2007.pl na winiecie okładek każdego numeru Żagli w terminie od czerwca do sierpnia 2007 wg projektu uzgodnionego z Organizatorem. 2) Przygotowania specjalnego, 30-stronicowego dodatku poświęconego tematyce imprezy w numerze 8/2007, obejmującego historię TSR, opis imprezy, program dla publiczności, pro-gram dla załóg, plan sytuacyjny, przewodnik po zlocie, opisy żaglowców, historie żaglow-ców, wywiady z konstruktorami. Dodatek stanowić będzie integralną część numeru 8/2007 Żagli. Zawartość uwzględni poniższe elementy: a) Zaproszenie prezydenta - ½ kol. b) Zaproszenie szefa komitetu organizacyjnego - ½ kol. c) Plan zlotu (informacje zlotowe) - 2 kol. d) Inwestycje żeglarskie w Szczecinie - 2 kol. e) Szczecin w żeglarstwie polskim - 2 kol, f) Rezerwa - 2 kol. g) Historia i tradycje Sail Training - 4 kol. h) Sail Training w Polsce - 2 kol i) Typy i klasy żaglowców - 2 kol. j) Ożaglowanie fregaty - 2 kol. k) Prezentacja żaglowców klasy A - 15 - 16 kol. l) Wykaz jednostek uczestniczących w TSR - 1 kol. ł) Stemple - 1 kol. m) Rezerwa - 2 kol. 3) Patron przyzna Organizatorowi tytuł sponsora dodatku za wynagrodzeniem. W ramach sponsoringu każda strona dodatku opatrzona będzie logotypem regat TSR 2007 lub innym znakiem uzgodnionym z Patronem. 4) Zamieszczenia w numerze 8/2007, na zasadzie wyłączności, arkusza na stemple pamiąt-kowe żaglowców, zawierającego logotypy Patronów Medialnych i Sponsorów w formie paska, zajmującego nie więcej niż 15% powierzchni arkusza. 5) Do dnia 30-06-2007 przygotowania treści merytorycznej (teksty, zdjęcia) informatora specjalnego o roboczej nazwie Gazeta regatowa, o objętości 32 stron redakcyjnych i 4 stron reklamowych, poświeconego wyłącznie regatom TSR 2007. Koszt druku Gazety regatowej poniesie Organizator. 6) Zamieszczenia relacji i fotoreportażu po TSR 2007, o objętości co najmniej 8 stron, w nu-merze 10/2007 Żagli. 2.Patron zobowiązuje się do następujących działań na portalu www.zagle.com.pl: 1) Pełnego wsparcia promocji finału regat TSR na portalu internetowym www.zagle.com.pl, w tym do regularnego, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu, zamieszczania informacji z przygotowań do TSR 2007, bieżących relacji z trwającej imprezy, a także podsumowań i relacji po imprezie. Jednocześnie Organizator zobowiązuje się do informowania Patrona o postępach w przygotowaniach do imprezy i wydarzeń towarzyszących. 2) Zamieszczenia logotypu TSR 2007 z aktywnym linkiem do oficjalnej strony TSR 2007 na www.zagle.com.pl w terminie od 20 czerwca 2007 r. do 31 października 2007 r. 3) Patron wyraża zgodę na nieodpłatne zamieszczenie na stronie internetowej organizatora ar-tykułów lub linków do artykułów prasowych publikowanych w miesięczniku Żagle do-tyczących regat TSR 2007. Każdorazowe zamieszczenie artykułów będzie konsultowane z Patronem oraz będzie wymagało pisemnej zgody Patrona. 3.Patron z chwilą publikacji udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji do 31.12.2008 r. do korzystania z publikacji, na następujących polach eksploatacji: 1) W zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu: a) wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką cyfrową, b) zwielokrotnianie dzieła techniką cyfrową, c) wprowadzania do pamięci komputerowej. 2) W zakresie rozpowszechniania utworu: publiczne rozpowszechnianie oraz publiczne udo-stępnienie utworów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym: a) publiczne udostępnianie utworu w ogólnodostępnej sieci teleinformatycznej (Internet) b) publiczne udostępnienie utworu w ogólnodostępnej sieci informacji telewizyjnej (te-letekst), c) zwielokrotnianie utworu poprzez jego publikację w wydawnictwach multimedial-nych, d) wystawienie utworu w ramach własnego serwera komputerowego podłączonego do ogólnodostępnej sieci teleinformatycznej (Internet), e) utrwalanie i zwielokrotnianie utworu na materiałach promocyjnych Organizatora, f) utrwalanie i zwielokrotnianie utworu w materiałach informacyjnych Organizatora, g) utrwalanie, zwielokrotnianie na materiałach reklamowych Organizatora. 4. Usługi reklamowe i ich koszt 1) Organizator zamieści trzy reklamy TSR 2007 w miesięczniku Żagle według następującego mediaplanu: 1/1 strony w numerze 06/2007 o wartości 20.500 PLN netto (wg cennika) 1/1 strony w numerze 07/2007 o wartości 20.500 PLN netto (wg cennika) 1/1 strony w numerze 08/2007 o wartości 20.500 PLN netto (wg cennika) 2) Miejsce zamieszczenia w/w reklam w miesięczniku Żagle zostaną każdorazowo uzgodnione pomiędzy Patronem i Organizatorem. 3) Organizator zostanie oficjalnym sponsorem dodatku W ramach sponsoringu każda strona dodatku opatrzona będzie logotypem regat TSR 2007 lub innym znakiem uzgodnionym z Patronem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.40.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64900 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wydawnictwo MURATOR Spółka z o.o., Aleja Wyzwolenia 14, 00-570 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 64900
  • Oferta z najniższą ceną: 64900 / oferta z najwyższą ceną: 64900
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.