eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodrąb › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kodrąb



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Kodrąb: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kodrąb
Numer ogłoszenia: 103503 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kodrębie , ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, woj. łódzkie, tel. 044 6819317, 6819325, faks 044 6819317, 6819325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kodrab.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kodrąb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kodrąb. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować każdą ilość odpadów ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kodrąb. Wymaga się również odbierania odpadów, które zostały umieszczone obok pojemnika, gdyż się w nich nie zmieściły. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: z zamieszkałych posesji: a) zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne i odpady ulegające biodegradacji (zielone), a) selektywne zbierane odpady komunalne: papier i tektura, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, b) odpady wielkogabarytowe, opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) odpady komunalne: a) przeterminowane leki ze wskazanych przez Zamawiającego punktów aptecznych, b) zużyte baterie i akumulatory ze wskazanych przez Zamawiającego obiektach użyteczności publicznej oraz z PSZOK, c) chemikalia, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) zużyte opony, f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, g) odpady budowlane i rozbiórkowe, h) opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, i) odzież, j) tworzywa sztuczne, k) metal. Powierzchnia gminy: 105,79 km2. Według stanu na dzień 31.12.2013 r. liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy wynosiła 4769, a szacowana liczba budynków mieszkalnych- 1197. Natomiast faktyczna liczba mieszkańców według złożonych deklaracji (stan na dzień 30.04.2014 r.) wynosi: 4117 osób, a liczba gospodarstw domowych wynosi: 1286. Ilość odpadów zebranych w 2013 r. na terenie Gminy Kodrąb przez firmy odbierające przedstawione są w Załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Kodrąb w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kodrąb, która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów, zwany PSZOK: Zamawiający posiada utwardzony teren zlokalizowany przy ul. 22 Lipca w Kodrębie. Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia i zorganizowania na w/w terenie do dnia 15.07.2014r. PSZOK celem odbierania (przyjmowania) od mieszkańców nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kodrąb, w.w. odpadów. PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kodrąb w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ oraz uchwałą Rady Gminy Kodrąb w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kodrąb, który stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca odpowiada na terenie PSZOK i wokół niego za zachowanie czystości i porządku. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz opon. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do wywozu odpadów wielkogabarytowych, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz opon bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych dwa razy w ciągu trwania umowy w miesiącach: październik 2014 r. i maj 2015 r. Zbiórka polega na: a) załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomością zamieszkałą, b) posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady, c) transporcie odebranych odpadów, d) zagospodarowaniu odebranych odpadów. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady zmieszane, przystosowanych do mechanicznego opróżniania, o pojemnościach i właściwościach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kodrąb, który stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ oraz systematyczne dostarczanie worków na odpady selektywnie zbierane: papier i tektura, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i biodegradowalne. Odpowiednio dla danego rodzaju odpadów komunalnych, worki powinny różnić się kolorystycznie i posiadać stosowny napis informujący o rodzaju gromadzonych w nich odpadach. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki lub worki - z uwzględnieniem zapisów regulaminu utrzymania czystości i porządku, chyba że dany właściciel nieruchomości zażąda innego (większego) pojemnika, i jest to związane z ilością wytwarzanych i gromadzonych odpadów na tej nieruchomości - to w takim przypadku według potrzeb związanych z gromadzeniem odpadów na tej nieruchomości. Wykonawca wymieni lub dostarczy dodatkowy pojemnik, usunie lub przeniesie pojemniki w terminie 7 dni od zgłoszenia za pomocą fax-u, poczty elektronicznej lub telefonicznie przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość pojemników: -pojemniki o pojemności 120 l - 1 005 sztuk; - pojemniki o pojemności 240 l - 288 sztuk. Uwaga: Wymienione szacunkowe ilości pojemników dotyczą tylko odpadów zmieszanych powstających na zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Kodrąb. Do zbierania odpadów zbieranych selektywnie Zamawiający dopuszcza stosowanie pojemników lub worków. Przekazywane pojemniki mogą być nowe lub używane, ale nie uszkodzone, czyste i estetyczne. Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załącznik nr 7 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, b) Załącznik nr 8 Uchwała Rady Gminy Kodrąb- w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, c) Załącznik nr 9 Uchwała Rady Gminy Kodrąb- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kodrąb, d) Załącznik nr 11 wykaz nieruchomości o utrudnionym dojeździe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że posiada: 1. aktualne uprawnienia w zakresie transportu odpadów komunalnych wymagane zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz. 21). Zgodnie z art. 233 w/w ustawy zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2010 nr 185 poz 1243 ze zmianami) zachowują ważność na czas na jaki zostały wydane, 2. wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 poz. 1155 ), 3. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kodrąb

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę (1 umowę) odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych w ilości powyżej 600Mg rocznie, wraz z załączeniem dowodów dotyczących głównych usług określających, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający za główne usługi uzna te, które potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: 1. bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy Kodrąb lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 122), 2. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 3. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 4. co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz (stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ) winien zawierać jedynie usługi niezbędne do wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia określonego w SIWZ tj. wykonali co najmniej 1 usługę (1 umowę) polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych w ilości powyżej 600Mg rocznie wraz z załączeniem dowodów dotyczących wykazanych usług określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający nie wymaga podania informacji o usługach niewykonanych lub wykonywanych nienależycie. Zamawiający za główne usługi uzna te, które potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów komunalnych wymaganego zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz. 21). 2. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (np. zaświadczenie, pismo - informacja o nadaniu numeru rejestrowego). 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kodrąb

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Dopuszczalne zmiany oraz określenie warunków zmian zawarte zostały we wzorze umowy - Załącznik nr 6 stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kodrab.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.