eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana dźwigów osobowych (3 szt.) w budunku D Szpitala Bielańskiego w Warszawie ( ZP-51/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Warszawa: Wymiana dźwigów osobowych (3 szt.) w budunku D Szpitala Bielańskiego w Warszawie ( ZP-51/2008)
Numer ogłoszenia: 103486 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, fax 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigów osobowych (3 szt.) w budunku D Szpitala Bielańskiego w Warszawie ( ZP-51/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Charakterystyka istniejących dźwigów: a) dźwig oznaczony nr 10 w książce rewizji dźwigu, nr rejestracyjny: 62176 (bud. D, skrzydło przy bud. C), rodzaj dźwigu: osobowy. Udźwig nominalny: Q= 500 kG lub 6 osób Liczba przystanków oraz drzwi szybowych: i = 7. Wysokość podnoszenia: H= 20,46 m. Prędkość ruchu kabiny: V= 0,7/0,18 m/s. Rodzaj sterowania: zbiorcze w 2-wu kierunkach Wymiary dźwigu na załączonych rysunkach (format JPG) - Roz. IV SIWZ. b) dźwig oznaczony nr 6 w książce rewizji dźwigu, nr rejestracyjny: 62173 (bud. D, skrzydło przy bud. E), rodzaj dźwigu: osobowy. Udźwig nominalny: Q= 500 kG lub 6 osób. Liczba przystanków oraz drzwi szybowych: i = 7. Wysokość podnoszenia: H= 20,34 m. Prędkość ruchu kabiny: V= 0,7/0,18 m/s. Rodzaj sterowania: zbiorcze 2- kierunkowe E-1005-001 Wymiary dźwigu na załączonych rysunkach (format JPG) - Roz. IV SIWZ. c) dźwig oznaczony nr 7 w książce rewizji dźwigu, nr rejestracyjny: 63998 (bud. D, hall główny), rodzaj dźwigu: osobowy. Udźwig nominalny: Q= 500 kG lub 6 osób. Liczna przystanków oraz drzwi szybowych: i = 7. Wysokość podnoszenia: H= 20,32 m. Prędkość ruchu kabiny: V= 0,5 m/s. Rodzaj sterowania: przyciskowe-przestawne. Podszybie: głębokość- 1,17 m, szer. 1,90 m, dł. 19,1 Nadszybie: 1,02 m + 2,00 m = 3,02 m 2. Zakres zamówienia: - wykonanie dokumentacji technicznej wymiany dźwigów i zatwierdzenie w Urzędzie Dozoru Technicznego, - kompletny demontaż istniejących dźwigów łącznie z prowadnicami kabinowymi przeciwwagowymi i przeciwwagą, - dostawa i montaz kompletnych dźwigów wraz z prowadnicami - szt. 3, - montaż nowego dźwigu - szt. 3, - wykonanie robót budowlanych, - uzyskanie książki dozoru i rewizji nowego dźwigu zatwierdzonej przez Urząd Dozoru Technicznego, - uruchomienie i oddanie dźwigu do eksploatacji, - wykonanie skróconej instrukcji obsługi na zewnątrz i wewnątrz dźwigu, - przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i konserwacji dźwigów, - ustalenie szczegółów co do składania i sprzedaży powstałego złomu, będzie konsultowane z Zamawiającym na bieżąco, - godziny wykonywania prac: 6:00 - 20:00. 3. Roboty ogólnobudowlane: - wykucie istniejących drzwi kabinowych w ilości 21 szt. (dla 3 dźwigów) - obróbki murarskie i malarskie po montażu drzwi w ilości 21 szt. (dla 3 dźwigów) - skucie luźnego tynku i położenie nowego w szybach windowych, - malowanie w całości szybu windowego (wym. szybu na rys. załącz. nr IV do SIWZ), - malowanie farbą olejoodporną wanny podszybia, - przygotowanie fundamentu do montażu układu napędowego, - wykucie otworów i obróbka murarska wraz z robotami malarskimi po demontażu i montażu kasety wezwań i likwidacji piętrowskazów, - naprawa posadzek z założeniem płytek PCV przy wejściach do kabiny w ilości 8 m2. 4. Opis elementów wymaganych przez Zamawiającego w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 4.1. Drzwi kabinowe: - skrzydła oraz rama drzwi wykonane z blachy nierdzewnej satyna, - napęd drzwi kabinowych: zasilanie prądem przemiennym, z regulowanym czasem otwarcia, - progi drzwi aluminiowe, profil ciągniony z rowkiem prowadzącym, - kontrola drzwi-mechanizm nawrotu zapewniający ograniczenie nacisku skrzydła przy napotkaniu przeszkody. 4.2. Drzwi szybowe: - skrzydła oraz rama drzwi wykonane z blachy nierdzewnej satyna. 4.3. Wnętrze kabiny: - wnętrze kabiny wykonane z blachy nierdzewnej satyna, - w drzwiach wejściowych zamontowany zespół fotokomórek działający płynnie na całej przestrzeni drzwi (kurtyna świetlna), - podłoga kabiny: wyłożona wykładziną trudnościeralną, antypoślizgową, - oświetlenie: sufitowe jarzeniowe kryte (mleczny plexiglas), - wentylacja :wentylator elektryczny zamontowany w kabinie (załączany automatycznie), - umieszczenie instrukcji obsługi dźwigu w widocznym miejscu. 4.4. Panel sterowania w kabinie -wyposażony w przyciski antywandal, podświetlane, chromowane zawierające następujące elementy: - elektroniczny piętrowskazywacz, - interkom połączony z ochroną szpitala (budynek główny oznaczony D),w odległości ok. 50 m od 2 dźwigów i ok. 30 m od 1 dźwigu. - podświetlone przyciski dyspozycji przystanków, - przyciski sterownicze z dodatkowym napisem alfabetem Braila - załączanie i wyłączanie wentylacji - opcja automatyczna, - zapowiedź słowna informująca po zatrzymaniu się dźwigu na poszczególnych przystankach o piętrze i nazwie oddziałów, 4.5. Kasety wezwań: - kaseta z pokrywą ze stali nierdzewnej z podświetlanymi przyciskami typu antywandal, - przyciski podświetlone, - na najwyższej i najniższej kondygnacji jeden przycisk z wygrawerowanym kierunkiem jazdy, - na przystankach pośredniczących dwa podświetlane przyciski z wygrawerowanymi strzałkami oznajmującymi kierunek jazda w górę bądź jazda w dół. 4.6. Sygnalizacja zewnętrzna: - na przystanku podstawowym w kasecie wezwań zainstalowany piętrowskazywacz cyfrowy. 4.7. Narożniki zabezpieczające: - narożniki zabezpieczające wejście do kabiny na wszystkich kondygnacjach wykonane z blachy malowanej proszkowo na kolor do uzgodnienia. 4.8. Parametry nowych dźwigów : - typ: - osobowy - udźwig: - 500 kg - prędkość: - nie mniejsza niż 1m/s - wysokość podnoszenia: - 20,46 m - 20,34 m - 20,32 m - ilość przystanków: - 7 - ilość drzwi przystankowych: - 7 - drzwi szybowe i kabinowe: - automatyczne ,teleskopowe - maszynownia: - górna nad szybem - falownik drzwiowy: - sterowany częstotliwościowo - aparatura z falownikiem do napędu : - sterowanie- mikroprocesorowe z zastosowaniem układu regulacji predkości - awaryjny dojazd do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napiecia ( akumulatorowy)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postepowaniu nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe 2.1. Potencjał ekonomiczno- finansowy a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 PLN. 2.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania pn. wymiana dźwigu osobowego na wartość nie mniejszą niż 300.000,00 PLN, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie. 2.3. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie: roboty ogólnobudowlane. 2.4. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a) osoba posiadająca uprawnienia elektryczne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. 2.5. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 2.4 winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału I SIWZ;. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału I SIWZ; 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w części ogólnej pkt. 1.1. - 1.4. winny być przedłożone przez każdego z Wykonawców. 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.2. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 2.4. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych , Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 3.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN 3.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału I SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymieniona w informacji dostawa została wykonana należycie. 3.3. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału I SIWZ. .3.4. Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału I SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2.4 . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień elektrycznych (uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, o którym mowa w ustawie Prawo Budowlane), wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt od .3.1. do .3.4. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których SIWZ dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pawilon H. pokój 136..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 136.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.