eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Wrocław: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \
Numer ogłoszenia: 103472 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną, w formie operatów szacunkowych, zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (t.j. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego z dn. 21 września 2004r. (Dz U 2004, Nr 207, poz. 2109) oraz w Standardach Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych, przy uwzględnieniu przepisów Uchwały XLIX/697/98 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 27.02.1998r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Wrocław (tekst jednolity Dz. Urzędowy Woj. Dolnośl. z 2005r. Nr 208, poz 3409 ze zm.) Przedmiot zamówienia jest podzielony na 7 zadań: Numer zadania Opis Zadanie 1-4: Określenie wartości nieruchomości lokalowych, z uwzględnieniem nakładów poczynionych na remont i modernizację lokalu ( adaptacje ) w przypadku dokonania tychże na podstawie umowy zawartej z Gminą Wrocław i ich wpływu na wartość rynkową lokalu, - dla potrzeb zbycia lokali stanowiących własność Gminy Wrocław lub ich nabycia do zasobu komunalnego. Zadanie obejmuje również wykonanie szkicu - zaznaczenia lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi na rzucie odpowiedniej kondygnacji budynku, zaznaczenia pomieszczeń przynależnych które znajdują się poza budynkiem - zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 80, poz. 903 ze zm. ).(w przypadku stwierdzenia, iż dany lokal nie spełnia wymogów samodzielności, Wykonawca sporządza jedynie szkic - bez określania wartości lokalu, w przypadku otrzymania od Zamawiającego zaświadczenia o samodzielności lokalu wraz z jego szkicem, Wykonawca sporządza jedynie operat szacunkowy) Zadanie 1-4: lokale mieszkalne Max ilość 1. obejmuje ulice znajdujące się w obrębie Stare Miasto I w obszarze pomiędzy ul. Bogusławskiego , na północ ul. Wysoką, ul. Tęczową, pl. Orląt Lwowskich, ul. Sokolniczą do ul. Sikorskiego, ul. Podwale, pl.1 Maja, ul. Ruską, ul. K.Wielkiego, ul. Oławską do skrzyżowania z ul. Podwale ( włącznie ), ul. Dworcową 300 2. obejmuje ulice znajdujące się w obrębie Stare Miasto III w obszarze pomiędzy ul. Braniborską, ul. Strzegomską, pl. Strzegomskim, ul. Stacyjną, ul. Przedmiejską, ul. Gnieźnieńską, ul. Żagańską, ul. Ściniawską, a ul. Długą, Rybacką, do ul. Braniborskiej. 220 3. obejmuje ulice znajdujące się w obrębie Południe II - od ul.Powstańców Śląskich (numery nieparzyste) na zachód 350 4. garaże jako odrębne lokale położone w budynkach wielolokalowych i w zespołach garażowych na terenie miasta Wrocławia 120 5. Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych, położonych na terenie miasta Wrocławia przeznaczonych do zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, w związku z nabyciem nieruchomości do zasobu Gminy Wrocław, na potrzeby zamiany nieruchomości, związanej z aktualizacją oraz naliczeniem opłat z tytułu trwałego zarządu lub użytkowania.Zadanie obejmuje nieruchomości zabudowane o powierzchni użytkowej nie większej niż 1000 m2.Operaty szacunkowe winny zawierać obmiar podstawowych parametrów funkcjolnalno - użytkowych obiektu budowlanego (powierzchnia, kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny 120 6. Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia w formie operatów szacunkowych na potrzeby naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, dokonywania aktualizacji tych opłat, zwrotu I opłaty za użytkowanie wieczyste w związku ze zbyciem nieruchomości.Dotyczy opłat na rzecz osób fizycznych 300 7. Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia na potrzeby pobrania jednorazowej opłaty związanej ze wzrostem wartości nieruchomości, zapłaty odszkodowania powstałej w wyniku obniżenia wartości nieruchomości w związku ze zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, pobrania opłaty adiacenckiej powstałej w wyniku wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału oraz scalenia i podziału nieruchomości . 120

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 2.600,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące sześćset 00/100), Zad. 2 - 1.900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset 00/100), Zad. 3 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), Zad. 4 - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), Zad. 5 - 4.300,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące trzysta 00/100), Zad. 6 - 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100), Zad. 7 - 1.700,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, a w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 4 dodatkowo uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub dysponujący personelem posiadającym wymienione uprawnienia, 2. wykażą, że w ciągu ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia osoba wykonująca zamówienie spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w § 47 Rozporządzenia Rady Ministrów z 17.02.2005r. w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami oraz doskonalenia kwalifikacji zawodowych przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości (Dz. U. Nr 35, poz. 314), 3. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 10 operatów szacunkowych nieruchomości. 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą jak równowartość wyrażoną w złotych 25.000,00 Euro, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: - wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp); Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. - wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 4 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do formularza oferty (Zał. nr 1) Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty: - w formie oryginału: 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (Zał. nr 2). - w formie kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z informacjami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, a w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 4 dodatkowo uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Informacje potwierdzające, że w okresie ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia osoba wykonująca zamówienie spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w sposób przewidziany w § 47 Rozporządzenia Rady Ministrów z 17.02.2005 r. w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami oraz doskonalenia kwalifikacji zawodowych przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości (Dz. U. Nr 35, poz. 314). 5. Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających. Wykaz winien obejmować operaty wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w Dziale VII pkt 3 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą jak równowartość wyrażoną w złotych 25.000,00 Euro. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio.. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: · dokument wymieniony w pkt 2 musi być złożony odrębnie przez każdego z wykonawców, · oświadczenie wymienione w pkt 1 oraz dokumenty wymienione w pkt 3, 4 i 5 mogą wykonawcy złożyć wspólnie ze wskazaniem w tzw. \uwagach\, którego Wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy, · polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 6, może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych polis, bądź też b) przez jednego z Wykonawców odpowiadającą wymaganej kwocie. · w Formularzu ofertowym (Zał. nr 1) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe), · do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44, pok. 241 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44, pok. 241 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości lokalowych, z uwzględnieniem nakładów poczynionych na remont i modernizację lokalu ( adaptacje ) w przypadku dokonania tychże na podstawie umowy zawartej z Gminą Wrocław i ich wpływu na wartość rynkową lokalu, - dla potrzeb zbycia lokali stanowiących własność Gminy Wrocław lub ich nabycia do zasobu komunalnego. Zadanie obejmuje również wykonanie szkicu - zaznaczenia lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi na rzucie odpowiedniej kondygnacji budynku, zaznaczenia pomieszczeń przynależnych które znajdują się poza budynkiem - zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 80, poz. 903 ze zm. ).(w przypadku stwierdzenia, iż dany lokal nie spełnia wymogów samodzielności, Wykonawca sporządza jedynie szkic - bez określania wartości lokalu, w przypadku otrzymania od Zamawiającego zaświadczenia o samodzielności lokalu wraz z jego szkicem, Wykonawca sporządza jedynie operat szacunkowy) obejmuje ulice znajdujące się w obrębie Stare Miasto I w obszarze pomiędzy ul. Bogusławskiego , na północ ul. Wysoką, ul. Tęczową, pl. Orląt Lwowskich, ul. Sokolniczą do ul. Sikorskiego, ul. Podwale, pl.1 Maja, ul. Ruską, ul. K.Wielkiego, ul. Oławską do skrzyżowania z ul. Podwale ( włącznie ), ul. Dworcową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości lokalowych, z uwzględnieniem nakładów poczynionych na remont i modernizację lokalu ( adaptacje ) w przypadku dokonania tychże na podstawie umowy zawartej z Gminą Wrocław i ich wpływu na wartość rynkową lokalu, - dla potrzeb zbycia lokali stanowiących własność Gminy Wrocław lub ich nabycia do zasobu komunalnego. Zadanie obejmuje również wykonanie szkicu - zaznaczenia lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi na rzucie odpowiedniej kondygnacji budynku, zaznaczenia pomieszczeń przynależnych które znajdują się poza budynkiem - zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 80, poz. 903 ze zm. ).(w przypadku stwierdzenia, iż dany lokal nie spełnia wymogów samodzielności, Wykonawca sporządza jedynie szkic - bez określania wartości lokalu, w przypadku otrzymania od Zamawiającego zaświadczenia o samodzielności lokalu wraz z jego szkicem, Wykonawca sporządza jedynie operat szacunkowy) obejmuje ulice znajdujące się w obrębie Stare Miasto III w obszarze pomiędzy ul. Braniborską, ul. Strzegomską, pl. Strzegomskim, ul. Stacyjną, ul. Przedmiejską, ul. Gnieźnieńską, ul. Żagańską, ul. Ściniawską, a ul. Długą, Rybacką, do ul. Braniborskiej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości lokalowych, z uwzględnieniem nakładów poczynionych na remont i modernizację lokalu ( adaptacje ) w przypadku dokonania tychże na podstawie umowy zawartej z Gminą Wrocław i ich wpływu na wartość rynkową lokalu, - dla potrzeb zbycia lokali stanowiących własność Gminy Wrocław lub ich nabycia do zasobu komunalnego. Zadanie obejmuje również wykonanie szkicu - zaznaczenia lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi na rzucie odpowiedniej kondygnacji budynku, zaznaczenia pomieszczeń przynależnych które znajdują się poza budynkiem - zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 80, poz. 903 ze zm. ).(w przypadku stwierdzenia, iż dany lokal nie spełnia wymogów samodzielności, Wykonawca sporządza jedynie szkic - bez określania wartości lokalu, w przypadku otrzymania od Zamawiającego zaświadczenia o samodzielności lokalu wraz z jego szkicem, Wykonawca sporządza jedynie operat szacunkowy) obejmuje ulice znajdujące się w obrębie Południe II - od ul.Powstańców Śląskich (numery nieparzyste) na zachód.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości lokalowych, z uwzględnieniem nakładów poczynionych na remont i modernizację lokalu ( adaptacje ) w przypadku dokonania tychże na podstawie umowy zawartej z Gminą Wrocław i ich wpływu na wartość rynkową lokalu, - dla potrzeb zbycia lokali stanowiących własność Gminy Wrocław lub ich nabycia do zasobu komunalnego. Zadanie obejmuje również wykonanie szkicu - zaznaczenia lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi na rzucie odpowiedniej kondygnacji budynku, zaznaczenia pomieszczeń przynależnych które znajdują się poza budynkiem - zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 80, poz. 903 ze zm. ).(w przypadku stwierdzenia, iż dany lokal nie spełnia wymogów samodzielności, Wykonawca sporządza jedynie szkic - bez określania wartości lokalu, w przypadku otrzymania od Zamawiającego zaświadczenia o samodzielności lokalu wraz z jego szkicem, Wykonawca sporządza jedynie operat szacunkowy) garaże jako odrębne lokale położone w budynkach wielolokalowych i w zespołach garażowych na terenie miasta Wrocławia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych, położonych na terenie miasta Wrocławia przeznaczonych do zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, w związku z nabyciem nieruchomości do zasobu Gminy Wrocław, na potrzeby zamiany nieruchomości, związanej z aktualizacją oraz naliczeniem opłat z tytułu trwałego zarządu lub użytkowania.Zadanie obejmuje nieruchomości zabudowane o powierzchni użytkowej nie większej niż 1000 m2.Operaty szacunkowe winny zawierać obmiar podstawowych parametrów funkcjolnalno - użytkowych obiektu budowlanego (powierzchnia, kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia w formie operatów szacunkowych na potrzeby naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, dokonywania aktualizacji tych opłat, zwrotu I opłaty za użytkowanie wieczyste w związku ze zbyciem nieruchomości.Dotyczy opłat na rzecz osób fizycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ,,Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław \.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia na potrzeby pobrania jednorazowej opłaty związanej ze wzrostem wartości nieruchomości, zapłaty odszkodowania powstałej w wyniku obniżenia wartości nieruchomości w związku ze zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, pobrania opłaty adiacenckiej powstałej w wyniku wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału oraz scalenia i podziału nieruchomości ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.