To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Ruda Śląska: Modernizacja - Sieć ciepłownicza ul. Wawelska - od komory ZR-18 ul. Wolności 30 do komory ZR-18/7 przy bud ul. Wawelska 2 wraz z przyłączem do GWC Wawelska 2 i GWC Wolności 90
Numer ogłoszenia: 103455 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100740 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - Sieć ciepłownicza ul. Wawelska - od komory ZR-18 ul. Wolności 30 do komory ZR-18/7 przy bud ul. Wawelska 2 wraz z przyłączem do GWC Wawelska 2 i GWC Wolności 90.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane związane z wymianą sieci kanałowej na odcinku od komory ZR 18 przy ul. Wolności 30do komory ZR 18/7 budynku przy ul. Wawelska 2 wraz z przyłączami do GWC Wawelska 2 i GWC Wolności 90 w Rudzie Śląskiej. W ramach zadania inwestycyjnego nastąpi wymiana istniejącej sieci kanałowej w miejsce której zostanie ułożona sieć w technologii rur stalowych preizolowanych. Modernizacja sieci cieplnej będzie obejmowała ww. zakres, wraz z robotami demontażowymi kanału i rur . Zakres inwestycji obejmuje modernizację sieci ciepłowniczej o następującej średnicy i długości: - 2 x DN 125/225 - długości 180,0 mb - 2x DN 100/200 - długości 44,0 mb - 2x DN 65 /140 - długości 50,0 mb Wymagania w zakresie materiałów i sposobu wykonania robót określone zostały w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH i PROJEKCIE BUDOWLANO-WYKONAWCZYM. Zamawiający wymaga przestawienia przez Wykonawcę sposobu zabezpieczenia ciągłości dostaw ciepła, w trakcie prowadzenia robót budowlano - montażowych do odbiorców zasilanych z modernizowanej sieci ciepłowniczej. Zamawiający przewiduje jedną przerwę w dostawie ciepła bez możliwości zmiany terminu i czasu trwania od 08.07.2013 r. do 17.07.2013 r. Informacje na temat opłat za wejście w teren znajdują się w załączonej dokumentacji. Pokrycie kosztu wejścia na teren KW S.A. jest po stronie Zamawiającego. Zamawiający uzyska stosowne zezwolenia, a Wykonawcy nie powinni kosztu z tego tytułu uwzględniać w cenie ofertowej. Uwaga! 1. Przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów prac. Zamówienie polega na przeprowadzeniu robót budowlanych, których celem jest przekształcenie stanu obecnego w stan przedstawiony w dokumentacji projektowej i wszelkie ryzyka związane z pojawieniem się ewentualnych robót dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, powinny być wliczone w cenę ofertową. 2. Zobowiązuje się wykonawcę, aby odpady powstałe w trakcie prowadzonych robót budowlanych, przekazał odbiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenia zgodne z ustawą o odpadach (Dz. U. 2001r.Nr 62, poz.628 z późniejszymi zmianami zm.), a otrzymaną kopię karty przekazania odpadów przedłożył Zamawiającemu. 3. Po stronie wykonawcy leży zlecenie nadzorów branżowych, zgodnie z protokołem z posiedzenia ZUDP, który jest załącznikiem do projektu oraz uzyskanie pozytywnej, powykonawczej opinii ZUDP. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zbycia 7.021 kg złomu powstałego z demontażu istniejącej sieci kanałowej i rozliczenia się z Zamawiającym ze sprzedaży złomu, poprzez dokonanie wpłaty w kasie lub na konto Zamawiającego kwoty 5.266,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt sześć złotych 00/100), w terminie do 19.08.2013 r. 5. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na urządzenia i materiały inne niż w dokumentacji projektowej. Jako ofertę równoważną uznaje taką o parametrach technicznych nie gorszych od urządzeń i materiałów przewidzianych w załączonym projekcie. Wymaga się od oferenta, który złożył ofertę równoważną, załączenia do niej kart katalogowych zastosowanych materiałów i urządzeń. Ich rodzaj w zakresie elementów technologii sieci (trójniki, kolana, rury itp.) oraz elementów kompensacji (poduszki kompensacyjne, mufy, itp.), a także ilości tych składników, muszą być zgodne z rozwiązaniami zastosowanymi w dokumentacji projektowej i nie podlegają zmianom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Frib-ex, ul. Zdziebkowskiej 1, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193968,40
Oferta z najniższą ceną: 193968,40 / Oferta z najwyższą ceną: 343400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego dróg oraz pozostałych terenów gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Przebudowa drogi ul. Zamkowej w Żorach od skrzyżowania z DK-81 do skrzyżowania przy pałacu.
- Remont drogi gminnej Wielka Wieś B - Brzyków - etap II
- Modernizacja dróg gminnych Skomlin - Klasak Mały, Brzeziny - Przychody, Wróblew - Złota Góra
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kawęczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.