eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Zakup wyposażenia edukacyjnego dla szkół z terenu gminy Lubiewo w celu podniesienia jakości nauczania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Lubiewo: Zakup wyposażenia edukacyjnego dla szkół z terenu gminy Lubiewo w celu podniesienia jakości nauczania
Numer ogłoszenia: 103448 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo , ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3349310, faks 052 3349310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia edukacyjnego dla szkół z terenu gminy Lubiewo w celu podniesienia jakości nauczania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A/ Wyposażenie pracowni fizyczno-chemicznej w Zespole Szkół w Lubiewie. Przedmiotem zamówienia jest komplet wyposażenia dydaktycznego pracowni chemiczno - fizycznej zapewniający praktyczną realizację w sposób tradycyjny dużych ilości eksperymentów fizycznych i chemicznych przewidzianych w nowej podstawie programowej fizyki i chemii w gimnazjum. Zamawiane wyposażenie musi być wzajemnie dopasowane, kompletne, trwałe, łatwe w obsłudze, zapewniające proste i bezpieczne wykonywanie eksperymentów. Pakiet wyposażenia pracowni musi zawierać: 1. Wyposażenie sprzętowe do nauczania chemii i fizyki niezbędne do realizacji doświadczeń wymienionych w niniejszej specyfikacji, zgodne z podanymi wykazami sprzętowymi. 2. Literaturę metodyczną w języku polskim zawierającą opisy sposobu realizacji doświadczeń zawierające arkusze dla ucznia i osobne dla nauczyciela (z rozwiązaniami i pytaniami kontrolnymi) do wszystkich zamawianych doświadczeń, które winny uwzględniać: - Temat i cel doświadczenia - Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania doświadczenia - Procedura wykonania doświadczenia - Arkusze pomiarowe do zachowania wyników doświadczeń. Wykaz elementów wyposażenia pracowni: Zestaw do mechaniki Zestaw do elektryczności Zestaw do magnetyzmu Zestaw do termodynamiki Zestaw do elektrostatyki Zestaw kamertonów Miernik elektryczny wraz z zasilaczem Optyczna ława z akcesoriami Laser Wagi elektroniczne (5 szt.) Zestaw obwodów elektrycznych Zestaw odczynników i chemikaliów dla gimnazjum Duży zestaw modeli chemicznych dla gimnazjum B/ Multimedialna pracownia językowa dla Zespołu Szkół w Lubiewie. Pracownia zawierać powinna 24 stanowiska dla uczniów oraz stanowisko nauczycielskie. Wszystkie stanowiska winny być wyposażone w krzesła, słuchawki, mikrofony oraz głośniki. Stanowisko nauczycielskie ponadto zawierać powinien radioodtwarzacz kasetowy z odtwarzaczem CD. Pracownia musi być wyposażona w możliwość podłączania urządzeń zewnętrznych, w szczególności komputera osobistego, poprzez gniazdo USB. W celu obsługi pracowni w zestawie musi znajdować się oprogramowanie umożliwiające prowadzenie lekcji za pomocą komputera osobistego oraz nagrywanie prowadzonych zajęć. Opis szczegółowy: 1. Stolik uczniowski 2-osobowy szt. 12 ( min.130x60cm) wykonane w całości z płyty laminowanej z trwałym obrzeżem PCV2mm (na wszystkich krawędziach) w ustawieniu podkowa, blaty o gr. 25-28mm, Każdy stolik posiadać musi wyposażenie techniczne, tj.: - po 2 kpl. słuchawek z mikrofonami elektretowymi, - okablowanie z maskownicami, 2. Stanowisko nauczyciela o wym. min. 150x70cm, wykonane w całości z płyty laminowanej z trwałym obrzeżem PCV2mm, blat o gr. 25-28mm wyposażone w: - słuchawki z mikrofonem elektretowym, - pulpit sterujący (wbudowanym w blat), - nagrywarkę (wbudowana w blat obok pulpitu) - wzmacniacz z głośnikami (wbudowanymi w biurku nauczyciela) - DVD, CD - okablowanie z maskownicami, Stanowisko musi być wyposażone w komputer. 3. Krzesła - szt. 24 tapicerowane - stelaż chrom. C/ Interaktywny stolik dydaktyczny do nauczania początkowego dla Zespołu Szkół w Bysławiu. Urządzenie w kształcie niskiego stolika (wysokość około 66 cm) z wbudowanym w blacie wyświetlaczem o minimalnych rozmiarach 57,2 cm x 42,9 cm (przekątna 28 - 71,5 cm). Wysokość stolika winna pozwalać dzieciom na swobodną pracę w pozycji stojącej lub siedzącej. Ekran winien być wielodotykowy umożliwiając rysowanie dziecku nie tylko jednym palcem, ale również wszystkimi palcami równocześnie, czy całą dłonią. Stolik może być obsługiwany przez od 1 do 8 uczniów jednocześnie. Na powierzchni ekranu muszą być wyświetlane różnego rodzaju ćwiczenia interaktywne, zabawy i aplikacje przygotowane z myślą o najmłodszych. Stolik winien być wyposażony w zintegrowany komputer, system głośników stereo, kartę sieci bezprzewodowej i oprogramowanie dedykowane. Do przygotowywania materiału na zajęcia z wykorzystaniem urządzenia służyć winna stosowna aplikacja, którą instaluje się na komputerze osobistym nauczyciela z systemem Windows w celu modyfikacji lub przygotowania nowych zestawów zajęć bez konieczności łączenia się z urządzeniem w czasie ich edycji. Oprogramowanie winno pozwalać na przygotowanie ćwiczeń interaktywnych i zabaw w trybie pracy, gdzie wielu użytkowników pracuje nad jednym zadaniem jednocześnie współpracując ze sobą nad rozwiązaniem problemu. Interfejs aplikacji bardzo intuicyjny pozwalający na rozpoczęcie pracy najmłodszym użytkownikom bez konieczności udzielania im instruktarzu. Gotowy zestaw konfigurowalnych ćwiczeń winien obejmować: - testy wielokrotnego wyboru - uczniowie udzielają odpowiedzi na pytania poprzez przeciąganie odpowiedzi na obraz umieszczony centralnie, który jest związany z pytaniem, - rozpoznawanie obszarów - uczniowie identyfikują części diagramu poprzez przeciąganie etykiet na właściwe miejsce, - łączenie w zbiory - uczniowie układają przedmioty przeciągając je do właściwej grupy, - malowanie (rysowanie) - uczniowie wybierają kolory i efekty, a następnie malują za pomocą palców lub dłoni, - media - uczniowie przeglądają, przeciągają, zmieniają rozmiar zdjęć i filmów, - matematyka - uczniowie współpracują w celu rozwiązywania problemów matematycznych, - puzzle - uczniowie współpracują w celu ułożenia tangramu lub układanki, D/ Tablica interaktywna wraz z projektorem multimedialnym o bardzo krótkiej ogniskowej dla Zespołu Szkół w Bysławiu. Tablica winna pozwalać na jednoczesną pracę dwóch uczniów lub uczestników spotkania oraz umożliwiać bezprzewodowe połączenia tablicy z komputerem za pomocą odbiornika radiowego. Tablica winna pozwalać na jednoczesną pracę do 9 urządzeń jednocześnie na jednej stronie tablicy. Musi umożliwiać wyświetlanie na niej materiałów multimedialnych, jak również pisanie jak na normalnej tablicy przy wykorzystaniu stosownych pisaków. Wskazane również sterowanie za pomocą tablicy urządzeniami do niej podłączonymi, tworzenie notatek, przeglądanie slajdów i inne. Musi posiadać trzy tryby pracy: tryb lekcji, tryb biurowy oraz tryb tablicy sucho ścieralnej. Konstrukcja tablicy musi gwarantować bezpieczeństwo użytkowników oraz zapewniać trwałość i bezawaryjność pracy. E/ Pakiet programów edukacyjnych dla wszystkich przedmiotów szkolnych - poziom gimnazjalny - Zespół Szkół w Bysławiu Pakiet winien zawierać materiały dotyczące nauki wszystkich przedmiotów, zgodnie z obowiązującą nową podstawą programową, obowiązujących na poziomie gimnazjalnym. Powinien móc być wykorzystywany zarówno na komputerach osobistych, jak i przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej. F/ Pakiet programów edukacyjnych dla wszystkich przedmiotów szkolnych - poziom szkoły podstawowej, klasy 4-6. - Zespół Szkół w Bysławiu Pakiet winien zawierać materiały dotyczące nauki wszystkich przedmiotów, zgodnie z obowiązującą nową podstawą programową, obowiązujących na w klasach 4-6 szkół podstawowych. Powinien móc być wykorzystywany zarówno na komputerach osobistych, jak i przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zastosowane materiały i wyposażenie winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i wyposażenia równoważnego odpowiadającego parametrom techniczno - użytkowym na poziomie nie niższym, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wymagany jest następujący okres gwarancji: a) na dostawę wyposażenia wymienionego w pkt 3.1. lit. od A do D - min. 24 miesiące, b) na dostawę pakietów edukacyjnych wymienionych w pkt 3.1. lit. E i F - min. 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i montaż wyposażenia na koszt Wykonawcy do Zespołu Szkół w Bysławiu i Lubiewie. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.16.00.00 - Meble szkolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium ma na celu zabezpieczenie interesów Zamawiającego przez materialne zagwarantowanie podpisania umowy ze strony Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Oferta musi być zabezpieczona wadium najpóźniej na dzień 16.05.2011r. do godz. 11:00 i obejmować okres związania ofertą wynoszący 30 dni. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Lubiewo pokój nr 16. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ulokowany w Bank Spółdzielczym Koronowo O/Lubiewo nr 46 8144 0005 2008 0080 1270 0032 z zaznaczeniem Wadium - Zakup wyposażenia edukacyjnego dla szkół z terenu gminy Lubiewo w celu podniesienia jakości nauczania. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały zawiązać z ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie na załączniku nr 4 do SIWZ wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie co najmniej 2 dostaw wraz z montażem w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 70.000 PLN brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ustawy Pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2/ Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o wykonanie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3/ Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, 4/ Dokument potwierdzający wniesienie lub wpłacenie wadium, 5/ Dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku gdy prawo to nie wynika z innych dokumentów, 6/ Informacja nt zamiaru powierzenie podwykonawcom części zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ.Pisemne zobowiązanie tych podmiotów składa Wykonawca, któremu zostanie powierzony do realizacji dany przedmiot zamówienia, przy podpisaniu umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności, istotna zmiana niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem możliwości zmiany istotnych postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1) Zmiana jest korzystna dla Zamawiającego 2) Zmiana dotyczy stawki podatku VAT - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku 3) Zmiana dotyczy terminu zakończenia robót - w przypadku wystąpienia okoliczności bezwzględnie od stron niezależnych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, powodujących, że nie jest możliwe dochowanie terminów określonych w umowie lub harmonogramie. Okoliczności, o których mowa powyżej muszą być przez Wykonawcę udowodnione na piśmie przekazanym Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed danym terminem, określonym w zawartej umowie lub załączonym do niej harmonogramie. Ewentualna zmiana umowy, z zastrzeżeniem ust. 1 wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiewo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, pokój nr 16, w godz. 8:00-14:00 lub na wniosek wykonawcy zostanie przesłana.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego w ramach Działania 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.