eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 r. na terenie województwa opolskiego - II etap - Rzeka Budkowiczanka (zabudowa wyrw, usunięcie zamulisk, remont jazu, wymiana/remont prowadnicy, wyciągów, kładki i zasuwy)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Opole: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 r. na terenie województwa opolskiego - II etap - Rzeka Budkowiczanka (zabudowa wyrw, usunięcie zamulisk, remont jazu, wymiana/remont prowadnicy, wyciągów, kładki i zasuwy)
Numer ogłoszenia: 103446 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47006 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 r. na terenie województwa opolskiego - II etap - Rzeka Budkowiczanka (zabudowa wyrw, usunięcie zamulisk, remont jazu, wymiana/remont prowadnicy, wyciągów, kładki i zasuwy).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych jest usunięcie szkód powodziowych na rzece Budkowiczanka w km 19+300-20+800, 25+000-26+000, 27+120-29+120, 33+990-34+490 polegających na zabudowie wyrw, usunięciu zamulisk, remoncie jazu, wymianie/remoncie prowadnicy, wyciągów, kładki i zasuwy. Lp. Wyszczególnienie zakresu robót Jedn. Ilość jedn. 1. 1 Wykonanie opaski z faszyny leśnej luzem ułożonej między rzędami z kołków o wymiarach 40/20 cm 116 m 2. 2 Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi 0,15 m2 z transportem urobku samochodami samowyład. na odl. do 1.0 km gr. Kat III 440 m3 3. 3 Ręczne formowanie nasypów 440 m3 4. Wykopy oraz przekopy (przemieszczenie) ziemi do wyrw gr. Kat. III 440 m3 5. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej 258 m2 6. Wykonanie ścianki szczelnej drewnianej z dwóch rzędów desek (brusy połączone na pióro) 25 m2 7. Umocnienie skarpy betonem 10 m3 8. Zbrojenie konstrukcji betonowych 19 kg 9. Wykopy przy regulacji rzek wykonane koparkami zgarniakowymi na odkład gr. kat. III 1800 m3 10. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych gr. kat I-IV 1800 m3 11. Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego na zaprawie cementowej 6,4 m3 12. Wykonanie i montaż kładki drewnianej na jazie 6 m2 13. Remont prowadnicy, wyciągów i zasów na jazie 8,1 m2 Wykonawca winien w ofercie uwzględnić wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla zadania zgodnie z wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Ponadto tablica: 1. musi posiadać wymiary 2,8x2,4 m, 2. być wykonana z tworzywa sztucznego, 3. nadruk musi być odporny na działanie promieniowania UV oraz warunków pogodowych, 4. musi być zamieszczona na stelażu w sposób uniemożliwiający jej zerwanie lub przewrócenie się - musi być trwale przytwierdzona do podłoża (posiadać betonowy fundament). Miejsce usytuowania tablicy oraz ostateczne uzgodnienia co do treści zamieszczonych informacji zostaną uzgodnione z wykonawcą po podpisaniu umowy. Szczegółowa instrukcja wykonania tablicy informacyjnej podana została na stronie: www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/ Wartość wykonania i montażu tablicy informacyjnej wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych. UWAGI: Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. Jeśli w dokumentacji projektowej, stanowiącej Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamawiający wskazuje także, iż wszystkie odpady wytworzone podczas prowadzenia robót stanowią własność Wykonawcy i winien jest on zagospodarować je we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBISTIC Rajmund Czernik, Pęcz 36, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106577,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193827,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.