eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w kinie oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103443 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Zduńska Wola: Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w kinie oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536105-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury, krajowy numer identyfikacyjny 78927500000, ul. ul. Łaska 12, 98220 Zduńska Wola, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 232 592, faks 438 243 535, e-mail sekretariat@mdk-zdunskawola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mdk-zdunskawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Miejski Dom Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w kinie oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZA.261.3.2017.AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w kinie znajdującym się w budynku Zduńskowolskiego Centrum Integracji RATUSZ przy Pl. Wolności 26 w Zduńskiej Woli, zwanym dalej kinem oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz: a) programowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym repertuaru kina i realizację projekcji filmowych zgodnie z uzgodnionym repertuarem, przy założeniu średnio 4 seansów dziennie przez 5 dni w tygodniu, b) zapewnienie kopii filmowych i materiałów audiowizualnych koniecznych do prowadzenia projekcji filmowych, c) uwzględnienie w repertuarze kina filmów polskich, d) zapewnienie w repertuarze kina co najmniej 3 premier filmowych liczonych średnio miesięcznie w okresie trwania umowy, przy czym przez premierę filmową należy rozumieć film, zaprezentowany w kinie w ciągu 14 dni od daty premiery w Polsce, e) zorganizowanie co najmniej 10 projekcji przedpremierowych (przed datą premiery filmu w Polsce), w okresie trwania umowy, f) prowadzenie edukacji filmowej dzieci i młodzieży, ze szczególnym nastawieniem na popularyzację klasyki kina, kina europejskiego i polskiego o wysokich walorach artystycznych, w tym organizowanie projekcji bajek i filmów dla dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze zduńskowolskich szkół oraz zapewnienie realizacji w roku szkolnym 2017/2018 co najmniej jednego programu edukacyjnego, g) zorganizowanie co najmniej jednego festiwalu filmowego, h) organizowanie innych wydarzeń kulturalnych, w tym w szczególności przeglądów filmowych, bloków tematycznych, jednorazowych bądź cyklicznych imprez filmowych o określonym charakterze, dostosowanym do wybranych grup widzów, imprez filmowych z okazji świąt (w tym co najmniej: Walentynek, Dnia Kobiet, Pierwszego Dnia Wiosny, Dnia Dziecka, Halloween, Mikołajek, Sylwestra, Kulturalnie dla mieszkańców Zduńskiej Woli), i) organizowanie pokazów filmowych z udziałem twórców - co najmniej dziesięć pokazów w trakcie obowiązywania umowy, j) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji promocyjnych działań kina i ich prowadzenie, w tym dostarczenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących bieżącego repertuaru w ilości: plakaty co najmniej 100 sztuk, ulotki 1000 sztuk w okresie miesięcznym. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenie kina zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym uiszczanie należnych opłat na rzecz dystrybutorów i ZAIKS oraz ponoszenie kosztów opłat uiszczanych przez Zamawiającego na rzecz PISF, b) zapewnienia personelu niezbędnego do obsługi seansów filmowych (w tym co najmniej dwóch operatorów kinowego sprzętu audio-video posiadających przeszkolenie na obsługę projektorów DCP, co najmniej dwóch kontrolerów biletów, kierownika kina, c) pokrywania kosztów ryczałtu miesięcznego za media (energia elektryczna, energia cieplna/klimatyzacja, woda, ścieki) w wysokości 1.100 zł netto (słownie tysiąc sto złotych netto), powiększonych o należny podatek VAT. Koszty, o których mowa powyżej płatne będą przez Wykonawcę na podstawie faktury VAT, w terminie 7 dni od daty jej doręczenia na adres Wykonawcy. Faktury wystawiane będą w okresach miesięcznych, w terminie do 7 dni od daty zakończenia każdego miesiąca, d) refundacji kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z tytułu zatrudnienia 1 pracownika w wysokości 2.800 zł brutto (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), e) przestrzegania przepisów BHP, PPOŻ, f) pokrywania kosztów przesyłki filmów/transportu pomiędzy Operatorem a dystrybutorem filmu, g) rozliczania z Zamawiającym zysków uzyskanych w wyniku sprzedaży reklam w ramach projekcji reklam ekranowych (filmów reklamowych) oraz świadczenia usług reklamy pozaekranowej. 3. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) udostępnienia Wykonawcy sali kinowej (315 miejsc) i pomieszczeń niezbędnych do obsługi kina wraz z wyposażeniem określonym w tabeli nr 1, w terminach wynikających z uzgodnionego repertuaru oraz zaplanowanych wydarzeń kulturalnych, w czasie niezbędnym do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia projekcji i zaplanowanych wydarzeń, b) udostępnienia sali kameralnej na 150 miejsc, znajdującej się w budynku Centrum Integracji RATUSZ w celu i w zakresie niezbędnym do prowadzenia wydarzeń kulturalnych, określonych w ppkt 1) lit. h) - o ile nie koliduje to z innymi przedsięwzięciami Zamawiającego, c) prowadzenia obsługi kasowej kina w oparciu o oprogramowanie kompleksowy system sprzedaży biletów i kontroli dostępu EuroBilet, d) przedstawiania Wykonawcy informacji o ilości sprzedanych biletów na poszczególne seanse filmowe i wydarzenia kulturalne oraz wysokości wpływów z tego tytułu, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą oraz na piętnasty i ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego obowiązywania umowy, e) rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 4. Opłaty za bilety do kina, w tym bilety normalne i bilety ulgowe, obowiązywać będą w wysokości określonej przez Zamawiającego w tabeli 2 (rozdział III SIWZ). Bilety ulgowe przysługują: uczniom, studentom do 26 roku życia za okazaniem ważnej legitymacji, emerytom i rencistom za okazaniem legitymacji, osobom niepełnosprawnym na podstawie okazania dokumentu (zaświadczenia, legitymacji) potwierdzającego niepełnosprawność. Opiekunowi osoby niepełnosprawnej nie przysługuje prawo do ulgi. Należności z tytułu opłat za bilety do kina stanowią dochód budżetu Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: a) związanych z projekcją filmów, b) związanych z obsługą widza i widowni, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 92130000-1
Dodatkowe kody CPV: 92121000-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy, który mówi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył jeden Wykonawca, którego oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.