eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Świeradowie-Zdroju - w dniach 31.03 - 01.04.2012r



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Świeradów-Zdrój: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Świeradowie-Zdroju - w dniach 31.03 - 01.04.2012r
Numer ogłoszenia: 103410 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Świeradowie-Zdroju - w dniach 31.03 - 01.04.2012r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dotyczy : I.Część-zadanie nr 1,2,3 ( z wyłączeniem chodników)o powierzchni 141.030 m2 , II.Część-zadanie nr 4 ( z wyłączeniem chodników)o powierzchni 36.022 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w dniach 31.03.-01.04.2012r.-Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roboty Ziemne i Budowlane Paweł Pasierb, ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3822,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4128,57

  • Oferta z najniższą ceną: 4128,57 / Oferta z najwyższą ceną: 4128,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w dniach 31.03.-01.04.2012r.-Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBI Sebastian Bokisz, ul. Zielona ?, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1296,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,54

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,54

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniach 31.03. - 01.04.2012 r. wystąpiły nieprognozowane opady śniegu i ujemne temperatury na terenie Świeradowa-Zdroju w wyniku czego na drogach gminnych zrobiło się bardzo ślisko. Z uwagi na okres wiosenny większość uczestników ruchu drogowego nie posiadała już opon zimowych. Wystąpiło zjawisko śliskości na drogach. W tej sytuacji, należało jak najszybciej przystąpić do odśnieżania dróg, w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego. W związku z wystąpieniem niesprzyjających warunków pogodowych tj. opadów śniegu oraz niskich temperatur po upływie terminu obowiązywania umów na zimowe utrzymanie miasta, zaszła konieczność zlecenia jednej doby jezdnej dla zadania 1, 2, 3, 4. Zaistniała sytuacja powoduje konieczność zlecenia zamówień uzupełniających i zawarcia umów z dotychczasowymi wykonawcami umów podstawowych, co Zamawiający przewidział w ogłoszeniach podstawowych.Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: Część I. zamówienie podstawowe udzielono w dniu 26.10.2011r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 26.10.2014 r.; Część II. zamówienie podstawowe udzielono w dniu 27.10.2011r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 27.10.2014 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Część I. Roboty Ziemne i Budowlane Paweł Pasierb ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, Część II.SEBI Sebastian Bokisz ul. Zielona ? 59-850 Świeradów-Zdrój 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: CzęśćI. wartość zamówienia podstawowego wynosiła 100.925,93 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 50.462,96 zł; Zamawiający korzystał z zamówienia uzupełniającego na kwotę 6.000,00 zł (ogłoszenie nr 28551 - 2012 z dnia 03.02.2012r.) i na kwotę 20.000,00 PLN ( ogłoszenie nr 49647 - 2012 z dnia 01.03.2012 ) ; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 24.462,96 zł, a wartość zamówienia uzupelniającego wynosi 4.128,57 zł CzęśćII. wartość zamówienia podstawowego wynosiła 118.055,55 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 59.027,77 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego ; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 59.027,77 zł , a wartość zamówienia uzupelniającego wynosi 1.296,80 zł 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego CzęśćI(OR.ZP1.272-64/11 ), CzęśćII(OR.ZP1.272-55/11 ) 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- CzęśćI nr 266299-2011 z dnia 10.10.2011 r. , Część II nr 238563 - 2011 z dnia 07.09.2011 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą przesłanki z art. 67 ust. 6 , dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 31.03.2012 r. do 01.04.2012 r. jest zgodne z przepisami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.