eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 727/2, 787/2, 814/1, 816/1, 818/1, 820/1, 825/1, 827/1, 829/1, 824, 832 położonych na terenie miasta Nowa Sarzyna przy ul. Romualda traugutta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Nowa Sarzyna: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 727/2, 787/2, 814/1, 816/1, 818/1, 820/1, 825/1, 827/1, 829/1, 824, 832 położonych na terenie miasta Nowa Sarzyna przy ul. Romualda traugutta
Numer ogłoszenia: 103378 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, fax 017 2413111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.nowasarzyna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 727/2, 787/2, 814/1, 816/1, 818/1, 820/1, 825/1, 827/1, 829/1, 824, 832 położonych na terenie miasta Nowa Sarzyna przy ul. Romualda traugutta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 727/2, 787/2, 814/1, 816/1, 818/1/, 820/1, 825/1, 827/1, 829/1, 824, 832 położonych na terenie miasta Nowa Sarzyna. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, - urządzenie placu budowy, - wykonanie robót budowlanych, - przywrócenie terenu placu budowy po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - obsługę geodezyjną inwestycji (roboty pomiarowe, opracowanie i uzgodnienie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej). Obsługa geodezyjna oraz dokumentacja geodezyjno - powykonawcza leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uwzględni w cenie wytyczenie geodezyjne w terenie oraz wykona inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. Zakres robót: 1. Sieć wodociągowa: - PE Ø 63 mm - 69 mb, - PE Ø 90 mm - 138,5 mb, - hydrant pożarowy Ø 90 mm - 2 komplety, - zasuwa wodna Ø 90 - 1 komplet. 2. Sieć kanalizacji sanitarnej: - PCV Ø 200 - 142,5 mb, - studzienki kanalizacyjne, PCV 400 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 8 szt., 3. Przewiert pod drogą o nawierzchni asfaltowej - 11 mb. Szczegółowy zakres robót w dołączonym do siwz przedmiarze robót. Dokumentacja projektowa przewiduje zastosowanie materiałów ze wskazaniem producenta - należy zastosować zalecane materiały lub równoważne o podobnych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz powinny odpowiadać Polskim Normom. Roboty należy prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, odpowiednimi przepisami budowlanymi i BHP oraz zgodnie ze sporządzonym Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać niżej podane warunki oraz udokumentować ich spełnienie: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - posiadać doświadczenie w realizacji robót: wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1-jednej roboty budowlanej, zawierającej elementy budowy sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - dysponować kierownikiem budowy, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającym aktualny wpis o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/ nie spełnia: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY USTAWOWE 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. b) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Wykaz min 1-jednej roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierającej elementy budowy sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej, z podaniem jej przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (według zał. nr 4 do siwz) b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według załącznika nr 5 do siwz). c) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy. d) Aktualny wpis o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. c składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 11.2. DOKUMENTY DODATKOWE 1) Wypełniony formularz oferty (wg zał. nr 1 do siwz). 2) Kosztorys ofertowy. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się przez kilku wykonawców o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo dla osoby/ osób do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasarzyna.ires.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.