eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Modernizacja elewacji budynku Miejskiego Domu Kultury Szopienice-Giszowiec zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28 - II Etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Katowice: Modernizacja elewacji budynku Miejskiego Domu Kultury Szopienice-Giszowiec zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28 - II Etap
Numer ogłoszenia: 103368 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury Szopienice - Giszowice, ul. Hallera 28, 40-321 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2568453, fax 032 3527250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mdk.katowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja elewacji budynku Miejskiego Domu Kultury Szopienice-Giszowiec zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28 - II Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji elewacji budynku Miejskiego Domu Kultury Szopienice-Giszowiec zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28 - II ETAP, o poniższym zakresie robót: - roboty ziemne, - roboty rozbiórkowe, - izolacja termiczna ścian podziemia, - izolacja przeciwwilgociowa ścian podziemia, - izolacja podziemia metodą iniekcji krystalicznej, - roboty murarskie, - instalacja drzwi i okien, - montaż rur spustowych oraz obróbek blacharskich, - posadzki, - docieplenie i otynkowanie elewacji, - drenaż. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem prac, dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót (zał. Nr 7 do siwz). 3. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla obiektów budowlanych oraz zaleceniami Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wpłaca wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej, wykonawca obowiązany jest wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku ING Śląski Oddział Katowice, rachunek nr 45 1050 1214 1000 0007 0001 4251 Miejskiego Domu Kultury Szopienice-Giszowiec w Katowicach. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna przyjmowane jest przez pracowników zamawiającego, pok. nr 50 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 800-1500. Wadium musi znajdować się na koncie zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia do dokumentów ofertowych uwierzytelnionej kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej, nie jest potrzebna dyspozycja, o której mowa wcześniej, jeżeli nie dołączono oryginału. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne ca najmniej od dnia w którym przypada termin składania ofert, do dnia w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy. 6. Zwrot wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. W odniesieniu do warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, iż: 1.2.1. Wykonali minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w zakresie modernizacji elewacji, oraz o wartości (netto) nie mniejszej niż 650.000,00 zł netto (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - wykazaną w zał. Nr 2 do siwz. Uwaga: za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności). 1.2.2. Dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tej funkcji - oraz będącą (na dzień upływu terminu składania ofert) członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (wykazanej w zał. Nr 3 do siwz). 1.3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 uPzp znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: 1.3.1. iż posiadają środki finansowe (brutto) lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100), oraz załączą dokumenty potwierdzające te środki finansowe lub tę zdolność kredytową, - w przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełnienia w/w warunku zamawiający przyjmie iloczyn wykazanych środków lub zdolności i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, - w przypadku wykazania kwoty w formie ilości cyfr, zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przy wykazaniu wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę siedmiocyfrową lub większą. 1.3.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 6., wg formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, Wykonawca składa wraz z ofertą: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 do siwz) oraz 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujący dokument: 1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 1.2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. Nr 2 do siwz, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.2. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - należy załączyć także aktualne zaświadczenie potwierdzające, iż osoba ta jest (na dzień upływu terminu składania ofert) członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). 1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: 1.3.1. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.3.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): 2.1. Składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz). 2.2. Oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp: - na potwierdzenie ww. warunku każdy z Wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt. 1.1. 2.3. Wspólnie wykazują, iż: 2.3.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie ww. warunków wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.2., - dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1. ppkt 1.2.1. i ppkt 1.2.2. sumowaniu podlega doświadczenie oraz potencjał kadrowy ww. wykonawców. 2.3.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.3., - dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1. ppkt 1.3.1. i ppkt 1.3.2. sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy ww. wykonawców, - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty, o których mowa w pkt. 1.3. ppkt 1.3.1. i ppkt 1.3.2. muszą być wystawione na wspólnika/ów/ spółki cywilnej, a nie na spółkę cywilną, która nie jest wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w ppkt. 1.1.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt. 4. stosuje się odpowiednio. 6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1a do siwz), wykaz robót budowlanych (zał. Nr 2 do siwz) muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e), do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. z zastrzeżeniem ppkt. 2.4. należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za -zgodność z oryginałem- przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub udzielonym pełnomocnictwem a w przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.mdk.katowice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Dom Kultury Szopienice-Giszowiec 40-321 Katowice, ul. Gen. J. Hallera 28 pok.50..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Dom Kultury Szopienice-Giszowiec 40-321 Katowice, ul. Gen. J. Hallera 28 pokój 50..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.